וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - אשדוד: שרק תמשיכו ככה

בלבול ביקש משחקני המארחת לשמור על המומנטום החיובי מול אשדוד, שמחפשת ניצחון שני רצוף ומקום בפליאוף העליון

בני סכנין ערכה ביום שישי את האימון המסכם של לקראת המשחק בשבת מול מ.ס אשדוד (19:00). בסכנין יודעים כי ניצחון יבטיח להם את המקום בפלייאוף האמצעי וישאיר סיכוי קטן להשגת מקום בפלייאוף העליון על חשבונה של אשדוד, ולכן מקווים לראות דוחא מלא. סכנין בעיקר נשענת העובדה שניצחה את ארבעת מתוך חמשת המשחקים האחרונים שלה בדוחא.

מרקו בלבול ערך ביום שישי אסיפת שחקנים, וביקש לשמור על היכולת מהשבועות האחרונים: "עשיתם עבודה מצוינת בחודשים האחרונים. צפוי משחק מאוד קשה ואנחנו חייבים לנצח בו כדי להבטיח הישארות בליגה והמקום בפלייאוף האמצעי, אני סומך עליכם שתגיעו מוכנים ומרוכזים".

מבחינת ההרכב מרקו בלבול לא מתכנן כרגע שינויים, הבעיה היחידה היא שפטי יא יא לא חש בטוב ולא התאמן באימון המסכם. בסכנין מאמינים כי הבלם יהיה כשיר, אך במקרה שלא יחליפו באסם גנאיים וחיים בנון יוסט מהקישור לעמדת הבלם. אחמד קאסום ימשיך לקבל את הקרדיט בחלק הקדמי וג'קו ערפאת ימשיך לפתוח על הספסל.

הרכב משוער: מאיר כהן, עלא אבו סאלח, פטי יא יא, טל חן, מהראן אבו ריא, חיים בנון, חאלד חלאיילה, נסטיה צ'ה, חאמד גנאים, לירן כהן, אחמד קאסום.

אשדוד: סטויקיץ' חוזר לשער

מ.ס. אשדוד שממוקמת כעת במקום השישי, תגיע לאיצטדיון "דוחא" למשחק חוץ נגד בני סכנין במטרה לצבור נקודות ולהמשיך את המאבק הצמוד על מקום בפלייאוף העליון, כשנותרו עוד שני מחזורים לסיום הליגה הסדירה. האשדודים יודעים שכל איבוד של נקודות בצמד המשחקים שנותרו, עשוי לעלות לקבוצה במקום בשישייה הראשונה ולכן מייחסים שם חשיבות רבה לכל משחק ומשחק.

רק לפני שבוע וחצי גברו האשדודים על סכנין 1:2 במסגרת גביע המדינה והעפילו לשלב רבע הגמר שם יפגשו את הפועל נצרת עילית מהליגה הלאומית. האשדודים מגיעים לסכנין עם תנופה גדולה גם אחרי נצחון גדול 1:3 נגד מכבי תל אביב בשבת שעברה במסגרת הליגה, ובצוות המקצועי ביקשו מהשחקנים לשים בצד את הגביע ולהתרכז במשחק הליגה החשוב בסכנין.

המאמן יוסי מזרחי צפוי לערוך שינוי אחד בהרכב כאשר השוער הקרואטי דראגן סטויקיץ', שסיים עונש הרחקה, ישוב אל בין הקורות במקומו של אופיר מרציאנו הצעיר שהצטיין בנצחון על מכבי תל אביב. עידן ויצמן שפתח נגד הצהובים והיה טוב מאוד ימשיך לקבל אשראי ממאמנו גם מחר והוא יפתח לצידו של סטפן קינגאווה בקישור האחורי. מזרחי ייחסר את הקשר שי רביבו, שסובל ממתיחה ברצועות הברך ונצטווה לנוח, וכן את הבלם ישראל ראש, שסובל עדיין משבר בבוהן.

"הניצחון האחרון נתן הרבה ביטחון לשחקנים", אמר ויצמן לקראת המשחק. "אחרי ההפסד הלא צפוי לאחי נצרת, היה חשוב לחזור למסלול הניצחונות. עברנו שלב בגביע והמשכנו את זה מול מכבי ת"א בקרב ישיר על הפלייאוף, אז אם לא נדע לקחת את הנקודה שאנחנו צריכים לקחת, הכל עדיין יהיה פתוח וצריך להיזהר", הוסיף הקשר.

הרכב משוער: דראגן סטויקיץ', מרקו פופוביץ', כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון, רחמים צ'קול; סטפן קינגאווה, עידן ויצמן, משה אוחיון, עידן שדה, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully