וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה הביסה את אתלטיק בילבאו 1:4

רגע לפני ה'אל קלאסיקו', דרסה ברצלונה את בילבאו 1:4, עם צמד של בויאן קרקיץ'. סביליה התאוששה עם 0:3 על טנריפה

ימים גדולים מחכים לחובבי הכדורגל הספרדי. המחזור ה-30 בליגה הספרדית יצא לדרך הערב (שבת) בניצחונה של סראגוסה מול מלאגה 0:2, אבל מרבית העיניים בספרד הופנו אל עבר ברצלונה שאירחה את אתלטיק בילבאו, רגע לפני ה'אל קלאסיקו' במחזור הבא. אז החדשות הטובות לאוהדי בארסה הן שהכל בסדר במחנה של גווארדיולה. ברצלונה הגיעה לאחר שספגה שני שערים כואבים לקראת סיום המשחק מול ארסנל באיצטדיון האמירויות בלונדון, ובמצב רוח עגום מעט, אבל כל זה לא הפריע לה לדרוס שוב את יריבתה, הפעם 1:4.

עכשיו יעבור הלחץ לריאל, שתשחק מחר מול ראסינג סאנטנדר בחוץ, כשהיא יודעת ששחקניו של גווארדיולה מאיישים את המקום הראשון. סביליה, שעברה זעזועים רבים בתקופה האחרונה לאחר שהידרדרה בליגה והודחה מליגת האלופות, עדיין שואפת לשחק באירופה, והערב היא שמה לא מעט לחץ על מאיורקה, יריבתה למקום הרביעי, כשגברה על טנריפה 0:3, ועלתה לפחות זמנית אל המקום שמוחליך לליגת האלופות.

ברצלונה - אתלטיק בילבאו 1:4

יכולת כפי שהציגה ברצלונה מול ארסנל במחצית הראשונה של רבע גמר ליגת האלופות, לא נראתה זה זמן רב במחוזותנו. אלא שהקאטלנים נותרו בעיקר עם המחמאות ביד (ועם שני שערי חוץ), ויצאו מאוכזבים מאוד, לאחר שהם ידעו שהם היו יכולים לסגור את המפגש כבר באותו הערב. אוהדי הקבוצה קיוו שהמעידה ההגנתית לא תשפיע על שחקניו של גווארדיולה בליגה, בדיוק במאני טיים, אבל הערב קבוצתם הוכיחה שלפחות כרגע, אין מה לדאוג לגביה.

בברצלונה כבר סופרים את הדקות עד ל'אל קלאסיקו', שיתקיים בשבוע הבא, אבל עד אז, צריכים שחקניו של גווארדיולה לשמור על מלוא הנקודות, ובדיוק כמו שהם עשו במחזורים האחרונים, הם עשו זאת הערב בסטייל. הלחץ של מארחים החל כבר בפתיחה, ובדקה ה-27 זה גם תורגם לשער, כשאריק אבידל מצא את ג'פרן ברחבה, וזה כבש את הראשון. השטף ההתקפי של ברצלונה לא נעצר לרגע, ובדקה ה-40 זה כבר 0:2, כשפויול שלח כדור טוב לבויאן קרקיץ', שממרכז הרחבה ירה את השני.

בילבאו היתה קרובה לצמק בפתיחת המחצית, כשכדור קרן שלה מצא את הקורה, אבל זה לא עצר כלל את המארחים. קרקיץ' חיפש את השני שלו, ובדקה ה-59 הוא השלים את המשימה, עם בעיטה טובה ממרכז הרחבה, לאחר בישול נהדר של אבידל. דווקא כשהיה נדמה שמשהו חריג הולך לקרות, ושלאונל מסי לא עומד להצטרף לחגיגה, הגיעה הדקה ה-67. פדרו פרץ באגף, שלח כדור למסי בתוך הרחבה, שני המגינים קפאו והארגנטינאי בנגיעה הכניע את השוער. בילבאו התנחמה בשער מנחם בדקה ה-77, כשסוסאטה קיבל כדור במתפרצת, והכניע את ואלדז.

סביליה - טנריפה 0:3

סביליה עדיין שרויה מעט בהלם מפיטוריו של מאנולו חימנס, אבל הערב היא הצליחה להתאושש עם נקודות חשובות, ששמרו אותה חזק בתמונת המקום הרביעי, שיכול להוביל אותם אל ליגת האלופות. סביליה הגיעה למשחק כשהיא נושאת על גבה רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון. למרות הניצחון שלהם מהמחזור הקודם על מלאגה, טנריפה מהתחתית היתה הזדמנות פז עבור המארחים לחזור לדרך הישר.

פרדי קאנוטה העלה את סביליה ליתרון ראשון כשכבש בדקה ה-22 ממסירה נהדרת של לואיס פביאנו. טנריפה ניסתה לתקוף במטרה להשוות, אבל במקום זה חטפה את השני, כשהפעם לואיס פביאנו בעמדת מבקיע. עד לסיום ניסו האורחים למצוא שער מצמק, אך לשווא, -3 דקות לסיום המשחק חתם חוסה קרלוס את תוצאת המשחק, עם שער בבעיטה חופשית. סביליה עולה באופן זמני לפחות, אל המקום הרביעי, במקומה של מאיורקה.

משחק נוסף:

סראגוסה - מלאגה 0:2
לסראגוסה: לאונרדו פונציו (45), הומברטו סואזו (76)

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully