וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א - אחי נצרת: זה שחוזר וזה שעוזב

מאור בוזגלו, שסיים את עונש ההשעייה, יפתח, כמו גם יברויאן, מלול וז'אן. בנצרת זועמים על טוקורה (ש', 17:00, ספורט1)

מנג'ר מכבי תל אביב, אבי נמני מתכנן לא פחות מארבעה שינויים בהרכב הקבוצה לקראת משחק הבית נגד מכבי אחי נצרת מחר (שבת, 17:00, ספורט1) בבלומפילד. על פי התרגול היום באימון נראה שדור מלול יפתח על חשבונו של אורי שטרית בעמדת המגן השמאלי וזאת בשל העדרותו של רוני גפני שצבר חמישה כרטיסים צהובים. ליאור ז'אן יתופקד כבלם במקומו של רונלד ראלדס המורחק.

השינויים המשמעותיים יותר צפויים להיות בחלק הקדמי, כאשר מאור בוזגלו שחזר לאימונים מלאים אחרי השעייתו ואיליה יברויאן תורגלו בהרכב על חשבונם של יובל אבידור ושרן ייני. משמעות השינוי היא שנמני עובר למעשה למערך של קשר אחורי אחד עם איגור טומאסיץ', כאשר גיז'רמו ישראלביץ' ויוסי שבחון ישלימו את חוליית הקישור.

הצהובים מגיעים להתמודדות מחר אחרי שישה משחקי ליגה ללא נצחון ובידיעה שהפסד מחר ואפילו תיקו מול נצרת שנמצאת בתחתית וגם המקום השלישי יהיה בסכנה שכן בשבוע הבא מצפה לקבוצה משחק חוץ קשה בטדי נגד בית"ר ירושלים.

מכבי תל אביב תקיים מחר טקס לזכרו של סמ"ר אילן סביאטקובסקי ז"ל אוהד הקבוצה שנהרג השבוע בהיתקלות בעזה. סביאטקובסקי היה אוהד שרוף של הצהובים ובמהלך הטקס נציגות המועדון תעניק מגן חרוט למשפחתו

הרכב משוער: לירן שטראובר, יובל שפונגין, ליאור ז'אן, ניסן קפילוטו, דור מלול, איגור טומאסיץ', גיז'רמו ישראלביץ', יוסי שבחון, מאור בוזגלו, עמנואל מאיוקה, אילייה יברויאן.

בנצרת זועמים על טוקורה שעזב לניגריה

במכבי אחי נצרת עסקו ביומיים האחרונים בעיקר בעזיבתו של הקשר הניגרי מייקל טוקורה שהודיע לראשי המועדון כי הוא אינו מתכוון לחזור לקבוצה. טוקורה ביקש לנסוע למשפחתו בעקבות בעיות אישיות ולאחר שנענה בחיוב וטס לניגריה, הודיע כי לא יחזור. אמש הגיע שחקן הקבוצה וחברו של טוקורה, צ'ם נטויה לאימון והחזיר לראשי המועדון את מפתחות הרכב והדירה שהשאיר הניגרי בטרם עזב. בנצרת זועמים על הקשר שהמריא בחזרה למולדתו וגורמים בהנהלה אף שוקלים לתבוע אותו במידה ולא ישוב ארצה בתחילת השבוע הקרוב.

עזיבתו של טוקורה העיבה על הכנות הקבוצה שנמצאת מתחת לקו האדום, לקראת משחק החוץ נגד מכבי תל אביב מחר בבלומפילד. אחרי התבוסה 5:0 לבית"ר ירושלים בשבוע שעבר, ינסו בנצרת לחולל הפתעה ולצבור נקודות מול הצהובים, שמצידם נאבקים על המקום השלישי.

הבשורה המשמחת למאמן ג'ון גרגורי היא חזרתו להרכב של הבלם אנדרסון ווסט, שהחלים מפציעה ארוכה ושב למגרשים אחרי היעדרות ארוכה של שישה חודשים. ווסט צפוי לפתוח מחר, ככל הנראה על חשבונו של הבלם הצעיר מור דהן. שחקן נוסף שיחזור להרכב הוא הקשר יניב לוזון שהחלים מפציעה בשרירי הבטן.

הרכב משוער: ז'וסלאן מאייבי, איסמעיל עאמר, אנדרסון ווסט, מרק גורמן, מאג'ד יונס, מוחמד עמארייה, שלומי חנוכה (לוהאב כיאל) יניב לוזון, גיא דיין, איב ג'ידה, תומר חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully