וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסקוואל: "נגיע לפריס בידיעה שאין פייבוריטיות"

מאמן ברצלונה לא חושב שקבוצתו עדיפה בחצי הגמר מול צסק"א. פשוטין: "חגיגה גדולה, הגענו לפיינל פור שמיני רצוף"

תמונות הפיינל פור השולמה אמש (חמישי) כשכל סדרות רבע הגמר הסתיימו בתוצאה זהה, 1:3. פרטיזן בלגרד הייתה לקבוצה היחידה שתגיע לפריס כשהיא מנצחת סדרה ללא יתרון ביתיות, לאחר שגבר על מכבי תל אביב. הסדרה הייצרית מכולן הייתה זו שבסופה ברצלונה גברה על ריאל מדריד, והבטיחה הופעה שנייה ברציפות בין ארבע הגדולות של אירופה, על חשבון יריבתה הגדולה. "אני מאושר שאנחנו בפיינל פור", אמר מאמן ברצלונה חאבייר פסקוואל, "שיפרנו את ההגנה של הקו הקדמי שלנו, לקבוצה שלי הייתה סבלנות ונגיע לפריס בידיעה שאין פייבוריטיות בפיינל פור. נצטרך להיות במיטבנו".

"זה היה משחק אינטנסיבי", אמר פורוורד בארסה פיט מיקאל בסיום הניצחון 78:84, "אבל הצלחנו לקלוע גם כריאל הייתה קרובה. אני שמח לנסוע לפריס ולהיות חלק ממשהו מיוחד, זה יהיה פיינל פור ראשון לחלק מאיתנו, אבל אנחנו לא צריכים לשחק עם לחץ".

מאז 2006, אז ניצח את מכבי תל אביב כמאמן צסק"א וזכה בגביע היורוליג, אטורה מסינה הגיע למעמד במשך ארבע שנים רצופות. השנה, למרות שבנה קבוצה נוצצת ועתירת כוכבים בריאל, הוא יצפה בפיינל פור מהבית. "ברכות לברצלונה שניצחה פעמיים במדריד", אמר המאמן האיטלקי בסיום, "לפני חודשיים היה נדמה שאי אפשר לאתגר קבוצה כמו ברצלונה, אבל הצלחנו לעמוד מולם, עכשיו אנחנו חייבים להילחם בליגה הספרדית". סרחיו יול, שהצטיין במדי ריאל בהפסד, "הוסיף: "שיחקנו עם הלב והיינו חיוביים, ועכשיו אנחנו צריכים להמשיך לעבוד כי יש לנו סיכוי בליגה".

בחצי הגמר תפגוש ברצלונה את צסק"א מוסקבה, שפגשה בסדרה שלה יריבה מהבית המוקדם, קאחה ויטוריה, וניצחה אותה 1:3 לאחר שהפכה פיגור ברבע הרביעי לניצחון 70:74 בספרד. "השחקנים שלי התנהגו כמו גיבורים", אמר מאמן צסק"א יבגני פשוטין, "היינו עייפים והם ניצלו את זה, נכנסנו למשחק לאט והשחקנים עשו עבודה גדולה, במיוחד ג'יי.אר. הולדן שהיה גדול ברבע האחרון. זאת חגיגה גדולה בשבילנו כי הגענו לפיינל פור בפעם השמינית ברציפות". מאמן ויטוריה דושקו איבנוביץ' היה מאוכזב בסיום: "היורוליג נגמרה עבורנו ואני עצוב בגלל זה, אני חושב שהגיע לנו לנצח במשחק הרביעי, סבלנו מחוסר מזל בכמה זריקות, אולי חסר לנו גם ניסיון ברגעים המכריעים כי יש לנו קבוצה צעירה, אני מקווה שנלמד מזה כקבוצה".

בעונה שעברה אולימפיאקוס בנתה קבוצת חלומות שהספיקה לה כדי להגיע לפיינל פור, אך להעצר בחצי הגמר. השנה אולימפיאקוס לא ביצעה זעזועים בהרכב, ושוב עלתה למעמד המכובד אחרי שחלפה על פני פרוקום הפולנית. בחצי הגמר בפריס היא תפגוש את פרטיזן בלגרד, והיוונים יודעים שאחרי שהסרבים הדיחו את מכבי תל אביב, אין להקל בהם ראש. "אני מברך את השחקנים שלי שידעו לגבור על קבוצה כמו פרוקום, שיש בה הרבה התלהבות", אמר מאמן פיראוס פנאיוטיס ינאקיס אחרי שניצח בחוץ את סופוט 70:86, "הפעלנו עליהם המון לחץ והיינו יעילים ומדויקים". גם גארד הקבוצה סקוני פן החמיא לפולנים, והוסיף: "היינו ממוקדים מהשנייה הראשונה ועד לאחרונה, וזה שהיינו טובים בהגנה עזר לנו לסגור את הסדרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully