וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז: "באנפילד האווירה תהיה שונה לחלוטין"

מאמן ליברפול לא התרגש מההפסד לבנפיקה ברבע גמר הליגה האירופית ורטן על הרחקתו של באבל: "הופתעתי מההחלטה"

העונה האירופית האומללה של ליברפול ספגה אתמול (חמישי) חבטה נוספת עם הפסד 1:2 לבנפיקה במשחק הראשון של רבע גמר הליגה האירופית. קבוצתו של רפא בניטז השיגה שער חוץ יקר בעזרת נגיעה נהדרת של דניאל אגר בעקב ששלחה את הכדור פנימה בדקה התשיעית, אבל הרחקתו של ריאן באבל בדקה ה-31 שינתה את התמונה, והפורטוגלים הפכו את התוצאה עם צמד פנדלים של אוסקר קרדוסו בדקות 57 ו-77.

"אני מאמין שנוכל להצליח בגומלין", ניסה בניטז להרגיע את עצמו ואת אוהדי ליברפול אחרי ההפסד. "באנפילד האווירה תהיה שונה לחלוטין, אחרי שהיום קיבלנו דוגמה לקבוצה שמצליחה בזכות דחיפת האוהדים שלה". על הרחקתו של הקשר ההולנדי אמר בניטז: "הופתעתי מההחלטה כי מה שבאבל עשה היה חמור פחות מעבירה מאחור ולכן קשה להבין את ההרחקה. אני חושב שתפקדנו היטב בעשרה שחקנים במשך 60 דקות, ולכן ירדנו מהמגרש מאוכזבים כי היו לנו הזדמנויות להבקיע שערים נוספים".

באבל עצמו ניסה להסביר מדוע ספג את הכרטיס האדום אחרי שהתעמת עם לוסיאנו: "הוא התקרב אליי עצבני ובסך הכל ניסיתי להרחיק אותו, ואז השופט ראה ששמתי את הידיים על הפנים שלו והרחיק אותי. אולי התגובה הייתה מוגזמת, אבל בסופו של דבר זו הייתה שטות מצידי, וזה לא יקרה פעם נוספת".

במשחק מרתק נוסף בשלב רבע הגמר הסתיים הדרבי הספרדי בין ולנסיה לאתלטיקו מדריד ב-2:2, אחרי שהלוס צ'ה חזרו פעמיים מפיגור ביתי וחילצו שוויון שהותיר אותם בתמונת העלייה לקראת הגומלין בויסנטה קלדרון. "זו תהיה טעות לחשוב שהשגנו תוצאה טובה כי זו רק המחצית הראשונה של המפגש", אמר מאמן אתלטיקו קיקה סאנצ'ז פלורס. "היה לנו חשוב לא להפסיד כאן, ועשינו זאת עם אינטנסיביות גדולה ומינימום טעויות, אבל הדרך שלנו לחצי הגמר עוד ארוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully