וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: ניצחון דרמטי לקלייסטרס על הנין בחצי הגמר

דרבי הבלגיות המתקאמבקות הסתיים ב-2:6, 7:6, 6:7 דרמטי לקלייסטרס, שתפגוש בגמר את ונוס וויליאמס שגברה על ברטולי

המפגש המסקרן בחצי גמר טורניר מיאמי (סך פרסים של 4.5 מיליון דולר) בין קים קלייסטרס לז'סטין הנין עמד בכל הציפיות, ואחרי יותר משעתיים וחצי של קרב עיקש בין שתי הבלגיות הפופולריות ניצחה קלייסטרס 2:6, 7:6, 6:7 ועלתה לגמר הטורניר היוקרתי שם תפגוש את ונוס וויליאמס, שגברה ללא קושי על מריון ברטולי 3:6, 4:6.

המשחק בין שתי הבלגיות המתקאמבקות לא התעלה לרמה גבוהה כמו המפגש האחרון ביניהן בגמר טורניר בריסביין (גם בו ניצחה קלייסטרס), אבל סיפק דרמה ענקית. קלייסטרס שלטה במערכה הראשונה לחלוטין בה ניצחה 2:6 וברחה ליתרון 0:3 במערכה השנייה, לפני שהנין התעוררה, כפתה שובר שוויון וניצחה בו 3:7. במערכה השלישית שהלכה גם היא לשובר שוויון מותח עצבים, בו הוליכה קלייסטרס 3:6, איבדה שלוש נקודות משחק בדרך ל-6:6, אבל התעשתה בזמן עם שני ווינרים מהסרטים כדי לנצח 6:8 ולעלות לגמר.

בחצי הגמר השני עצרה ונוס וויליאמס את הדהירה של מריון ברטולי, למרות תצוגה לא משכנעת. הפייבוריטית של הקהל המקומי בפלורידה שברה את יריבתה כבר במשחקון הראשון ודילגה לניצחון 3:6 במערכה הראשונה, ולא התרגשה גם מפתיחה טובה של הצרפתייה במערכה השנייה בה הוליכה 1:3, הפכה את המומנטום והמשיכה לניצחון 4:6 במערכה שהעלה אותה לגמר הטורניר בו זכתה שלוש פעמים, לראשונה מאז 2001.

בטורניר הגברים המקביל עלה רובין סודרלינג לחצי הגמר עם ניצחון קליל 1:6, 4:6 על מיכאיל יוז'ני הרוסי, בדרך למפגש מול הצ'כי תומאס ברדיך, שחמק מהפסד לפרננדו ורדסקו במערכה השנייה וחילץ ניצחון מצוין 6:4, 6:7, 4:6. בחצי הגמר השני ייפגשו רפאל נדאל ואנדי רודיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully