וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעימי: "רוצים לקחת אליפות"

2.4.2010 / 7:43

קפטן הפועל ירושלים חזר לישראל אחרי האכזבה בהדחה מהיורוקאפ ונשמע אופטימי. גודס: "הריכוז בליגה חייב לעלות"

הפועל ירושלים סיימה את העונה האירופית שלה שלשום (רביעי) עם הפסד כואב ב-13 הפרש בגרמניה לאלבה ברלין, והבוקר חזרה הקבוצה לארץ להמשך משחקי ליגת העל. כ-20 אוהדים אדומים שעשו הרבה רעש הגיעו לנתב"ג לקבל את פני השחקנים שרשמו עונה מפתיעה שכללה ניצחונות מפתיעים על ולנסיה וקאזאן, ושהסתיימה רגע לפני שהקבוצה נכנסה לפיינל פור של היורוקאפ בויטוריה. הקבוצה תשחק ביום שלישי הקרוב מול עירוני אשקלון במשחק שהוקדם מהמחזור ה-20 בליגת העל.

"לא קל להפסיד משחק כזה, היינו רחוקים כמה נקודות מהפיינל פור", אמר לאחר הנחיתה הקפטן יובל נעימי, "אנחנו גאים בדרך שעברנו, עשינו דברים יפים. אנחנו מקווים להמשיך בליגה עם היכולת הטובה מאירופה בשביל להיאבק חזק על האליפות. אלבה היא קבוצה מצויינת וחזקה מאוד הגנתית. עכשיו אנחנו כבר חושבים על הליגה ורוצים לקחת אליפות".

המאמן גיא גודס הוסיף: "הסוף היווה אכזבה כי רצינו לשחק טוב יותר, אבל מצד שני אנחנו גם גאים מאוד בדרך שעשינו. נסענו לברלין עם המון ביטחון אבל לצערי המשחק התפתח אחרת ממה שחשבנו ובסופו של דבר הקבוצה הטובה יותר עלתה. עכשיו הריכוז שלנו בליגה חייב לעלות, ואנחנו חייבים לנצח לפחות 2 מתוך שלושה משחקים שנשארו לנו כדי לקבל את יתרון הביתיות. נצטרך לשים את אירופה בצד, לזכור את הדרך שעשינו ולהתרכז בליגה. נשארו עוד 3 משחקים, פלייאוף ואח"כ בעזרת השם פיינל פור. נראה לאן נגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully