וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני גרשון: "לא שיחקנו כקבוצה"

מאמן מכבי תל אביב הסביר למה קבוצתו הודחה על ידי פרטיזן ברבע הגמר. פישר: "אני מאוד עצוב, הלב שלי שבור"

אחרי הניצחון הגדול במדריד על ריאל, אנשי מכבי תל אביב היו בעננים. הקבוצה סיימה במקום הראשון מבית הטופ 16 והרוויחה גם יתרון ביתיות וגם יריבה נוחה בדמות פרטיזן בלגרד, שנראתה אז ככזאת שאפשר לעבור אותה בקלות יחסית, לעומת החלופה בדמות ברצלונה. אבל אז הגיע המשחק הראשון בסדרת רבע הגמר בו מכבי הפסידה והפכה בבת אחת מנרדפת לרודפת. מכבי הצליחה להשוות ל-1:1 ביד אליהו, אבל לא הצליחה לעצור את הסרבים ב"בלגרד ארינה" הלוהט, ונכנעה לפיזיות של פרטיזן, להתלהבות והאנרגיה של הסרבים, ולמשמעת הגבוהה שהפגינו. מכבי הפסידה הערב (חמישי) 76:67 במשחק הרביעי בסדרה, נוצחה 3:1 בסדרה, ופרטיזן הצנועה, קבוצה צעירה עם תקציב של 1.5 מיליון יורו בלבד, עלתה לפיינל פור בפריס.

המאמן המפסיד, פיני גרשון, אמר אחרי המשחק: "יכול להיות שאנחנו לא מספיק טובים בשביל לנצח בחוץ קבוצה כזו. הם רצו יותר ועשו את העבודה כמו שצריך ואני יכול רק לאחל להם הצלחה בפיינל פור. קיבלנו מתנה אחרי שניצחנו במדריד, אבל גם פרטיזן קיבלה מתנה. אמרתי בתחילת העונה שיהיה איזה סוס שחור וזה סוס שחור-לבן".

המאמן התייחס גם לסיבה בגללה נתן אשראי גדול לאלן אנדרסון, למרות שזה לא קלע סל שדה והשליך 0 מ-9: "השאלה היא מה האלטרנטיבות. קיוויתי שתכנס לו כבר זריקה אחת. הגענו לכאן כקבוצה ולא בגלל השחקנים, ובשני המשחקים האחרונים לא שיחקנו כקבוצה. זה בטח לא הדברים שאנחנו עושים באימונים. בסך הכל אני חושב שהם היו יותר טובים בלא מעט פרמטרים".

על החיסרון בגבוה משמעותי, שבא לידי ביטוי לאורך כל הסדרה מול הקבוצה הסרבית, אמר גרשון: "המגבלות שלנו באו לידי ביטוי בסדרה הזו. אני לא יודע עם קלענו סל בפוסט אפ, גם הסלים של פישר הם לא תשובה למשחק בתוך הצבע ולמרות שמאריץ' לא היה טוב בהתקפה הערב, הוא ו-וראנש זה יתרון משמעותי".

"אני מאוד מאוכזב כרגע, הלב שלי שבור", אמר דיאור פישר דקות אחרי ההפסד. "אני לא חושב על המשחק עכשיו, אלא רק שהכל נגמר ואני מאוד עצוב". אנדרו ויז'נייבסקי, מהשחקנים הבולטים של מכבי בסדרה, הודה בסיום כי הקבוצה הטובה יותר ניצחה: "נלחמנו כדי להגיע למצב הזה, אבל לא הצלחנו, נלחמנו על החיים שלנו בבלגרד, אבל הם הצליחו להאט אותנו ולהצליח בצבע. לא שיחקנו את הכדורסל שלנו, הם היו יותר טובים בסדרה. אנחנו לא מאשימים אף אחד באופן אישי, לא הוצאנו לפועל כמו שרצינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully