וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פברגאס גמר את העונה, יהיה כשיר למונדיאל

הקשר הספרדי של ארסנל שנפצע מול ברצלונה סדק את עצם השוקית ויושבת ל-6 שבועות, אבל לא יחמיץ את דרא"פ

אפשר היה לצפות ליותר פרצופים מחייכים אתמול (רביעי) בסיום משחק ליגת האלופות מצידה של ארסנל, לאחר שזו סיימה בתיקו 2:2 עם ברצלונה. אחרי הכל, שחקניו של גווארדיולה היו טובים בהרבה מהתותחנים, אבל ייאלצו לסיים את העבודה רק בבצלונה. בארסנל אולי מרוצים מהתוצאה, אבל מאוכזבים מאוד מכל מה שהם איבדו בדרך, בראש ובראשונה, את קפטן הקבוצה, ססק פברגאס, הקשר הנהדר שלא יחזור אל המגרשים העונה.

בקבוצה ובנבחרת ספרד חששו מפציעה רצינית עוד יותר, לאחר שהשחקן נאלץ לרדת בעזרת קביים, אך היום התברר כי הוא סובל מסדק בעצם השוקית, וככל הנראה לא יהיה כשיר בששת השבועות הקרובים, מה שיאפשר לו לחזור ולשחק במונדיאל בדרום אפריקה.

"ססק יחמיץ את המשך העונה, ויהיה מושבת למשך ששת השבועות הקרובים", נמסר בהודעה רשמית של המועדון הערב. הקשר נפצע ברגלו הימנית לאחר פגיעה ממגן ברצלונה, קרלוס פויול, אבל הצליח להרים את עצמו, ולכבוש את הפנדל שקבע 2:2, לפני שירד מהמגרש. כך או כך לא היה יכול פברגאס לשחק במשחק הגומלין מול ברצלונה, בגלל שספג כרטיס צהוב, שהיה מונע ממנו זאת. "זה היה הימור שהיה שווה לקחת", אמר הספרדי, עוד לפני שידע שמבחינה פיזית, גופו לא יאפשר זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully