וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נשמר הסטטוס-קוו בצמרת

אינטר גברה 0:3 על בולוניה במחזור חג הפסחא והיא מקדימה בנקודה את רומא (0:1 בבארי) ובשלוש את מילאן. יובה הובסה

אי שם באוקטובר 2009, כאשר אינטר הוליכה בפער ניכר את הליגה האיטלקית, קשה היה למצוא מישהו שעוד האמין בסיכוי למאבק אמיתי על התואר העונה. אבל הנראזורי נרדמו בשמירה כשהם חולמים על ליגת האלופות, רומא התעוררה והחלה לדהור וגם מילאן חזק בתמונה.

מחזור חג הפסחא, בניגוד לשבועות קודמים, לא הוליד הפתעות מרעישות וכל שלוש המוליכות ניצחו. אינטר גברה 0:3 על בולוניה כשגם מריו באלוטלי חוזר להרכב וכובש, רומא מפגרת אחרי הנראזורי בנקודה אחרי 0:1 קטן בבארי ואילו מילאן ניצחה 2:3 את קליארי ומרוחקת שלוש נקודות מהפסגה. בתחתית, אטאלנטה ניצחה 0:2 את סיינה והלחיצה את לאציו שסיימה ב-1:1 עם נאפולי. במשחק שנעל את המחזור הובסה יובנטוס הבינונית 3:0 על ידי אודינזה.

אינטר - בולוניה 0:3

אחרי ניצחון 0:1 על צסק"א מוסקבה ברבע גמר ליגת האלופות ובצל דבריו של ז'וזה מוריניו על כך שהוא לא נהנה באיטליה, אינטר חזרה לליגה וידעה כי אסור לה לשמוט נקודות נוספות לאחר שני ניצחונות בלבד בתשעת המשחקים האחרונים. אינטר לא הפסידה לבולוניה מאז 2002, וגם הפעם לא התרחשה הפתעה, כשהאורחים חוו הפסד ליגה רביעי ברציפות.

מריו באלוטלי, שהסתכסך עם מאמנו הפורטוגלי ולא שיחק מאז ה-7 במרץ, פתח בהרכב במקום סמואל אטו המורחק, וגם הבקיע בדקה ה-52 לאחר בישול במתפרצת מצד דייגו מיליטו. היה זה השער השני של אינטר במשחק, כאשר הקשר האחורי טיאגו מוטה עשה את הספתח כשהבקיע בבעיטה שטוחה מחוץ לרחבה בדקה ה-29 וגם חתם עם השלישי בדקה ה-85. מוריניו מעביר שבת רגועה בסן סירו ויכול להתכונן למשחק החשוב במוסקבה.

בארי - רומא 1:0

בשבוע האחרון, מאז הניצחון הכל כך חשוב, 1:2 על אינטר, באיטליה מדברים על רומא כפייבוריטית לזכות בסקודטו העונה. הקבוצה של קלאודיו ראניירי הגיעה כשהיא ללא הפסד ליגה מאז ה-28 באוקטובר 2009, לא קרסה תחת הציפיות ורשמה ניצחון רביעי ברציפות על חשבון בארי ממרכז הטבלה.

פרנצ'סקו טוטי חזר להרכב ופתח לצד לוקה טוני ומירקו ווצ'יניץ', ששיתפו פעולה בדרך לשער בדקה ה-19. נגיעה רכה של טוני הציבה את ווצ'יניץ' מול השוער, והמונטנגרי לא התקשה להכניע את ז'אן פרנסואה ז'ילה. רומא נסוגה לאחור במחצית השנייה ושמרה על שער היתרון שלה, כשבארי לא הגיעה להזדמנויות ממשיות וספגה הפסד ראשון לאחר חמישה משחקים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

קליארי - מילאן 3:2

אחרי שבעטה בדלי פעם אחר פעם ולא השכילה לנצל את השמטת הנקודות החוזרת של אינטר, מילאן לא יכלה להרשות לעצמה לאבד נקודות נוספות. הרוסונרי נותרו בפיגור שלוש נקודות מהיריבה אינטר, כששוב גברו על קליארי במשחק רב שערים שהזכיר את המפגש הקודם ביניהן (3:4 בסן סירו). כבר בדקה השביעית בישל קלרנס סידורף את שער היתרון למרקו בוריילו, אבל דניאלה רגאצו הצעיר השווה בחלוף עשר דקות.

מילאן לא נבהלה ושוב תפס את ההולכה משער של קלאס יאן הונטלאר בדקה ה-19, אולם אלסנדרו מאטרי המצוין איזן במתפרצת בדקה ה-32. מי ששבר את השוויון בפעם השלישית הוא דוידה אסטורי, בלמה של קליארי מחצית מכרטיסו שייך למילאן. אסטורי הביע את רצונו לשוב למילאן בעונה הבאה, ועשה צעד לעבר המטרה עם שער עצמי בדקה ה-38. קליארי אמנם העלימה את אווירת סוף העונה שאפיינה את משחקיה הקודמים, אבל בכל זאת מציינת משחק שביעי ללא ניצחון. מילאן יכולה לנשום לרווחה בזכות דילוג מעל משוכה לא פשוטה.

אודינזה - יובנטוס 0:3

יובנטוס יכולה הייתה להיצמד לפאלרמו במאבק על המקום הרביעי במקרה של ניצחון, אבל הגברת הזקנה של השנה היא פשוט קבוצה בינונית שספגה הערב עוד תבוסה כואבת, אחת מתוך כמה במהלך החודשים האחרונים.

אנטוניו די נטאלה בעט למשקוף של אלכס מאנינגר בדקה התשיעית ואלכסיס סאנצ'ז הגיע ראשון כדי לבעוט פנימה מקרוב כדי להעלות את הקבוצה מצפון-מזרח איטליה ל-0:1, סימונה פפה הכפיל בדקה ה-65 ודי נטאלה עצמו חתם בדקה ה-76 עם שער הליגה ה-22 שלו העונה. אודינזה, שלפני המשחק כבר ניצבה נקודה אחת בלבד מעל הקו האדום, השיגה ניצחון רביעי ב-16 המשחקים האחרונים והתאוששה מעט. יובנטוס, אין דרך אחרת להגיד את זה, ממשיכה לעשות בושות.

לאציו - נאפולי 1:1

אדי רג'ה אירח את קבוצתו לשעבר, כאשר שחקניו ניסו להשיג ניצחון שלישי מארבעה משחקים ולהתרחק עוד קצת מהתחתית. כבר בדקה הרביעית סרג'יו פלוקארי נגח לרשת של מורגן דה סנקטיס, אחרי הגבהה של סטפנו מאורי. נאפולי הגבירה הילוך והשוותה בדקה ה-38, כשמארק האמסיק הפנטסטי בעט בימין אל הרשת. התוצאה לא משרתת את שתי הקבוצות, כשלאציו רק שלוש נקודות מהקו האדום בעקבות ניצחונה של אטאלנטה, ואילו נאפולי ירדה למקום השישי ועשויה לראות את המקום הרביעי מתרחק ממנה.

קטאניה - פאלרמו 0:2

פאלרמו עדיין מדורגת במקום הרביעי, אבל ההפסד שלה הערב בדרבי היוקרתי של סיציליה מנע ממנה מלשמור על פער של שלוש נקודות במקום המוליך לליגת האלופות. מקסי לופז כבש צמד עבור המקומיים (14 ו-32) והעלה את מאזן השערים שלו לשישה ב-11 משחקים מאז שנחת באיטליה.

משחקים נוספים:

פארמה - פיורנטינה 1:1
לפארמה: ואלרי בוז'ינוב (68). לפיורנטינה: לורנצו דה סילבסטרי (22)

גנואה - ליבורנו 1:1
לגנואה: ריצ'מונד בואקי (51). לליבורנו: פרנצ'סקו טבאנו (88)

קייבו - סמפדוריה 2:1
לקייבו: אנדראה מנטובאני (76). לסמפדוריה: אנטוניו קסאנו (1), ג'אמפאולו פאציני (55)

אטאלנטה - סיינה 0:2
לאטאלנטה: חיימה ואלדס (16), פריירה פינטו (70)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully