וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ניצחה במשחק העונה

ריברי ומולר כבשו והבווארים ניצחו 1:2 כדי להמשיך שבוע חלומי אחרי הקאמבק נגד יונייטד. דורטמונד כבר נקודה מלברקוזן

שני ההפסדים הרצופים של באיירן מינכן נתנו את האות למהפך נוסף בפסגת הבונדסליגה, שכהרגלה מספקת דרמות עד סוף העונה, אבל היום (שבת) שבה האימפירה הבווארית לפסגה בתום משחק עונה מרתק במיוחד וניצחון 1:2 על שאלקה בגלזנקירשן.

חמישה מחזורים נותרו לסיום העונה, אבל המאבק הוא לא רק על האליפות. לברקוזן המשיכה להדרדר היום עם הפסד 3:2 לפרנקפורט ומי שעשתה עוד צעד לכיוון המקום השלישי היא דורטמונד, שגברה על ורדר ברמן 1:2 במשחק צמרת.

שאלקה - באיירן מינכן 2:1

אחרי הקאמבק המ רשים נגד מנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות, השלימה באיירן שבוע חלומי עם ניצחון במשחק העונה בגרמניה ועלייה למקום הראשון, חמישה מחזורים לסיום העונה. מחצית ראשונה מלאה באירועים ומחצית שנייה שהתמקדה בעיקר בקרבות חפירות, הספיקו לבווארים כדי לעשות את הדרך הביתה מאושרים.

אחרי גישושים ראשונים ו-25 דקות עקרות, הופיעה האורחת למשחק במלוא הדרה. באותה דקה הגיע בסטיאן שווינשטייגר ראשון לכדור גובה ארוך, הוריד בראש לפרנק ריברי וזה בעט ממרכז הרחבה פנימה כדי לקבוע 0:1. דקה אחת חלפה ובאיירן הלמה פעם נוספת כשאיבוד קריטי של ראפיניה בחלק המגרש של שאלקה אפשר לאיביצ'ה אוליץ' לקבל כדור רוחב, להגיע לבדו מול מנואל נוייר ולפרגן לתומאס מולר שגילגל לרשת החשופה.

המארחים נראו שבורים, האדומים שעשו את הדרך לגלזנקישרן צהלו ביציעים, אבל בליץ השערים נמשך בדקה ה-31 והפעם בצד השני, כשראפיניה כיפר במעט על הטעות הקודמת עם הרמה מצוינת למרכז הרחבה וקווין קוראני נגח חזק לפינה. שער של חלוץ גדול והרביעי של קוראני בשלושת המשחקים האחרונים. עד סיום המחצית התוצאה לא השתנתה, אבל ארבע דקות לפני השריקה ספג האמיט אלטינטופ צהוב שני וסגר מחצית ראשונה עמוסה באירועים.

במחצית השנייה התנהל משחק איטי וזהיר יותר, הקצב שהתאים לבאיירן ששיחקה דקות ארוכות בחיסרון מספרי. שאלקה ניסתה, אבל לא הצליחה וירדה למקום השני. באיירן במקום הראשון, אבל הראש כבר באולד טראפורד.

פרנקפורט - לברקוזן 2:3

לברקוזן הוליכה את הטבלה במשך שבועות ארוכים העונה, אבל הגיעה למשחק היום אחרי שני הפסדים ברציפות וניצחון אחד בששת המשחקים האחרונים, אבל לא הצליחה לשנות כיוון. פרנקפורט, שרק לפני שבועיים ניצחה בקומרזבנק ארנה את באיירן מינכן, הפתיעה פעם נוספת ופתחה ברגל ימין אחרי שסלים טבר כבש עבורה בפנדל בדקה ה-28.

למרות הפיגור, לברקוזן סירבה להיכנע וסטפן קיסלינג הפנטסטי, שהיה בספק ערב המשחק, הפך עם צמד בדקות 33 ו-46, אלא שהרחקה של דניאל שוואב בדקה ה-49 טרפה מבחינתה את הקלפים. 13 דקות לאחר מכן השווה קאיו עם פצצה מחוץ לרחבה ופרנקפורט ניצלה עד תום את היתרון המספרי עם שער ניצחון של מאליק פרנץ דקה לסיום.

דורטמונד - ורדר ברמן 1:2

המשחק בסיגנל אידונה פארק הפגיש בין שתיים מהקבוצות שנמצאות בכושר הכי טוב בגרמניה ושעדיין חולמות על המקום השלישי המוליך לליגת האלופות, אבל רק הקבוצה הביתית ידעה להמשיך את המומנטום ולחזור למסלול הניצחונות אחרי עיכוב קטן בדמות תיקו נגד הרטה ברלין בשבוע שעבר. קווין גרוסקרויץ כבש ראשון כבר בדקה ה-9 ונבן סובוטיץ' הכפיל בנגיחה בדקה ה-22 אחרי הגבהה של מוחמד זידאן. ארון האנט עוד צימק בדקה ה-65, אבל לא מנע מברמן הפסד וכשבקופה נותרו 15 נקודות, יורגן קלופ ושחקניו יכולים להתחיל לפנטז על ליגת האלופות בקול רם.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

שטוטגרט - בורוסיה מנשנגלאדבך 1:2

אחרי הניצחון הגדול על המבורג שהרחיק אותה עד כדי 10 נקודות מהקו האדום, בורוסיה מנשנגלאדבך הגיעה רגועה מתמיד לשוואביה וגם הוליכה במשך דקות לא מעטות, אבל הפסידה. מרקו ראוס העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-33, אבל צ'יפריאן מאריקה (66) וזדרבקו קוזמנוביץ' (83) ביצעו מהפך. רוברטו קולאוטי נכנס בדקה ה-88 במקומו של מייקל בראדלי ולא הצליח לשנות את התוצאה.

משחקים נוספים:

קלן - הרטה ברלין 3:0
להרטה: רפאל (25 ו-45), סיסרו (75)

פרייבורג - בוכום 1:1
לפרייבורג: פאפיס סיסה (18). לבוכום: כריסטוף דברובסקי (23)

נירנברג - מיינץ 0:2
לנירנברג: מייק פרנץ (14), אריק מקסים צ'ופו-מוטינג (40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully