וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יברויאן חוזר להרכב מכבי תל אביב

הצהובים חייבים ניצחון על אחי נצרת כדי להבטיח את המקום השלישי, נמני מתכנן מערך התקפי ומתלבט לגבי המגן השמאלי

שחקני מכבי תל אביב ערכו היום (חמישי) אימון טקטי לקראת משחק הבית של הקבוצה נגד אחי נצרת ביום שבת בבלומפילד (17:00). הצהובים מגיעים למשחק במומנטום שלילי, אחרי שישה משחקי ליגה ללא ניצחון בתוספת להדחה הכואבת מהגביע. בקרית שלום יודעים שכל תוצאה מלבד ניצחון על היריבה מהתחתית עשוי לסכן את המקום השלישי בו נמצאת הקבוצה מאחר ובמחזור האחרון של העונה הסדירה תצא הקבוצה למשחק חוץ נגד בית"ר ירושלים.

על פי התרגול היום נראה שהמנג'ר, אבי נמני, מתכנן שני שינויים בהרכב. ליאור ז'אן, שלא שיחק בהפסד למ.ס אשדוד בשבת האחרונה בגלל כרטיסים צהובים, יחזור למרכז ההגנה במקומו של רונאלד ראלדס המורחק ושינוי נוסף שמתכנן המנג'ר הוא הרכבתו של איליה יברויאן בחוד על חשבונו של יובל אבידור. אגב ראלדס, מכבי הודיעה לשחקן כי היא מתכוונת לממש את האופציה עליו גם לעונה הבאה ונכון לעכשיו ובהיעדר אופציות אחרות, נראה שהבוליביאני ימשיך בקרית שלום גם בעונה הבאה.

בנוסף לראלדס המורחק תחסר מכבי גם את רוני גפני, שאמנם החלים מפציעה בברך וחזר לאימונים מלאים, אבל ייעדר בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים. כרגע נמני מתלבט בין אורי שטרית לדור מלול בכל הנוגע לאיוש עמדת המגן השמאלי, כשבחלק מהאימון מלול תורגל בהרכב הראשון.

מאור בוזגלו, שעמד אמש לוועדת משמעת פנימית ונקנס ב-2,500 דולר בעקבות הארועים במשחק הגביע בטדי, יחזור לסגל בשבת ויפתח על הספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully