וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: כפר סבא עלתה למקום השני

השרונים ניצחו 0:1 את הפועל ירושלים וניצלו את איבוד הנקודות של שאר קבוצות הצמרת. קרית שמונה ניצחה 0:1 את הרצליה

שני מחזורים לתום העונה הסדירה בליגה הלאומית ומוקד העניין עובר לקרב הבלתי מתפשר על המקומות בפלייאוף העליון. הצמרת צפופה ולוהטת. ערב המחזור היו עירוני רמת השרון, עירוני בת ים והפועל כפר סבא צמודות עם 45 נקודות כל אחת במקומות 2-4, כאשר עוד שש קבוצות נאבקות על שני מקומות 5-6. המחזור ה-29 מספק כמה מפגשי צמרת מעניינים ואולי יעזור להבהרת התמונה הכללית בליגה המרתקת.

במוקד משחקי יום שישי עמד הקרב בין נס ציונה החמישית לעראבה השישית במשחק שהבטיח הרבה, וקיים בעיקר לסקסציה, שניצחה 0:2 ונראית בטוחה בפלייאוף העליון. הפועל ראשון לציון, לעומת זאת, שעדיין מקווה להשתחל לשישייה הראשונה, הפסידה 3:2 כשהתארחה בבני לוד, בעוד רמת השרון סיימה ב-1:1 בלבד מול נצרת עילית, ולמעשה איבדה צ'אנס לבסס את מקומה במקום השני למשך שבוע נוסף. בקרב תחתית נזקקה הכח עמידר רמת כן ל-95 דקות כדי להכניע בסופו של דבר 0:1 את מרמורק.

בשבת הושלם המחזור עם יתר ארבעת המשחקים. המוליכה, עירוני קרית שמונה ניצחה 0:1 את מכבי הרצליה והגדילה את הפער מהמקום השלישי ל-13 נקודות. הפועל כפר סבא ניצחה 0:1 את הפועל ירושלים ועלתה למקום השני בטבלה. הפועל אשקלון ממשיכה במומנטום, כשמחצה 0:5 את בית"ר שמשון תל אביב. עירוני בת ים מהצמרת קיוותה לעלות בעצמה למקום השני, אך הפסידה במקום זאת למכבי באר שבע מהתחתית 1:0.

עירוני רמת השרון - הפועל נצרת עילית 1:1

שתי סינדרלות הגביע, שהעפילו לשלב רבע הגמר, נפגשו במורשה. ערן קוליק ראה ביום שני את הקבוצה שלו מאבדת יתרון 0:2 בדרך ל-2:2 בבת ים והוא ידע היטב שבצפיפות כזו, אסור לקבוצה שלו למעוד בבית אם ברצונה לשמור על המקום השני בתום העונה הסדירה. היום החבורה של קוליק שוב הוציאה נקודה בלבד, אלא שהפעם היא זו שהצליחה לחזור מפיגור. אחרי מחצית מאופסת פתח רן רול בסערה את המחצית השניה, כשנגח בדקה ה-46 את ה-0:1 של האורחים. אלא שאז, בדקה ה-78, הגיע השוויון, כשיניב צ'יצ'יאן מסר כדור רוחב מאגף ימין, ועבד אל רחום כעביה נכנס בדיוק ברגע הנכון כדי לדחוק פנימה ולקבוע את תוצאת המשחק - 1:1, ובכלל לא בטוח שרמת השרון תשמור על המקום השני גם בסיום המחזור. מנגד, נצרת עילית ממשיכה לא לנצח בחוץ, והספירה כבר עומדת על למעלה מארבעה חודשים.

בני לוד - הפועל ראשון לציון 2:3

שני הפסדים רצופים פגעו בחלומות הפלייאוף העליון של הכתומים מעיר היין, שמשוועים לחזור למסלול הניצחונות על מנת להשתחל בכל זאת לשישייה המובילה של הליגה הלאומית. מנגד, בני לוד רשמה 12 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד, תוך שהיא מציגה כדורגל מצוין. המארחת פתחה טוב יותר, כשיחיא עיסא העלה אותה ל-0:1 בדקה ה-20, בעוד הכתומים הצליחו למצוא את השוויון עמוק בתוך המחצית השניה, כאשר בדקה ה-72 איזן קובי סויסה ל-1:1, והביא אותנו לסיום הדרמטי. זה התחיל בהחמצת פנדל של תום גולן בדקה ה-82, המשיך כשאגודה קאובינה העלה את בני לוד ל-1:2 בדקה ה-88, ושתי דקות מאוחר יותר קבע חמודי כיאל 1:3, ממש בתחילת הדקה ה-90. הכתומים המאוכזבים עוד מצאו שער ניחומים של סויסה בדקה ה-92, אך לא יותר.

הפועל מרמורק - הכח עמידר רמת גן 1:0

במשך שבועות ארוכים היו שתי הקבוצות צמודות בשני המקומות האחרונים של הטבלה. מסע רכש מוצלח של הסגולים הוביל אותם לרצף של תשעה משחקים רצופים ללא הפסד והרחיק אותם מהקו האדום, כשהחלוץ לירון דיאמנט להט עם 10 שערים. להכח סיכויים נמוכים להימנע מהפלייאוף התחתון, אך במועדון יודעים כי בשל שיטת הקיזוז, עליהם לפתוח פער גדול ככל הניתן, גם כדי להימנע מהמקום ה-14 המוביל למבחנים. היום זה לקח להם תשעים וחמש דקות שלמות על מנת להשלים את העבודה מול נועלת הטבלה החלשה, כאשר חמש דקות בתוך תוספת הזמן מצא עומר רפס את הרשת, על מנת להעניק לקבוצתו שלוש נקודות יקרות מפז.

עוד בוואלה!

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה

נס ציונה - אחווה עראבה 0:2

בקרב ישיר על המקום בפלייאוף העליון ניצחו הביתיים, ולמעשה הבטיחו סופית את מקומם בשישייה הראשונה. גאגה צ'קטיאני הבקיע את שערו ה-11 העונה בליגה, כשהעלה את נס ציונה ל-0:1 בדקה ה-19. עראבה, שהפסידה את שני משחקיה האחרונים, עוד ניסתה לחזור, אך לשווא, והמילה האחרונה בהתמודדות היתה שייכת לשוטה בבונשווילי, שהכפיל את התוצאה שתי דקות לסיום. החבורה של לחמן סופגת הפסד שלישי ברציפות ומאבדת צ'אנס גדול לשמור על המקום השישי, בעוד הסקסציה ממשיכה את המומנטום המצוין וכעת עומדת על חמישה משחקים רצופים ללא הפסד.

מכבי באר שבע - עירוני בת ים 0:1

אחרי הניצחון במחזור הקודם על בית"ר שמשון (0:1) המשיכה הקבוצה מהדרום להתעורר דווקא בשלבי הסיום של העונה, כשאין לה כבר על מה לשחק, לאחר שהבטיחה את מקומה בליגה, ותשחק בפלייאוף התחתון. וכך, מהמקום ה-14 בליגה, הצליחו המארחים לשבור רצף של שלושה משחקי בית ללא ניצחון, ולהשיג עוד 3 נקודות שבעיקר מנעו מבת ים לעלות אל המקום השני בליגה. שער בודד של ינון ברדה בדקה ה-22 הספיק לבאר שבע כדי לאסוף את ניצחונה ה-11 העונה.

הפועל אשקלון - בית"ר שמשון תל אביב 0:5

הקבוצה הכי חמה בלאומית והשחקן הכי חם בלאומית, יחיאל צגאי, לא מוותרים על הפלייאוף העליון והיום הם שוב הוכיחו זאת, ובגדול. בראיין מן העלה את המארחת ל-0:1 בדקה ה-30, כאשר צגאי, שפשוט לא מפסיק להבקיע, תרם את השער הקבוע בדקה ה-45 על מנת להכפיל את התוצאה. אשקלון לא נעצרה שם, כשעמרי רון עשה את זה 0:3 בדקה ה-78, ושרון גורמזנו נכנס גם הוא לחגיגה בדקה ה-83. את תוצאת המשחק קבע עמרי רון, שהשלים צמד בתוספת הזמן כדי לשים את החותמת הסופית. אשקלון מביסה, ומבססת את מקומה במקום השישי בטבלה. הבית"רים, מנגד, לא ניצחו כבר ארבעה משחקים ברציפות ואיבדו כמעט כל סיכוי להגיע לפלייאוף האמצעי.

הפועל ירושלים - הפועל כפר סבא 1:0

ימים רעים מאוד עוברים על האדומים מהבירה, שניצחו לאחרונה בליגה ב-19 בדצמבר את... הפועל כפר סבא (1:2). בין לבין החליפה הקבוצה מאמן ויהודה זגורי ידע כי הקבוצה שלו חייבת לחזור למסלול הניצחונות כדי שהקיזוז יחזיר אותה למאבק ההישארות. עם זאת, בכפר סבא חושבים רק צמרת. הקבוצה של תומר קשטן לא מרשימה בתקופה האחרונה, אך עדיין דבוקה לרמת השרון ובת ים, והערב היא השיגה שלוש נקודות נוספות בלי להרשים. שי דוד הבקיע את השער היחיד במשחק בדקה ה-20, ואיתו עלתה הקבוצה מהשרון למקום השני בטבלה, לאור איבוד הנקודות של רמת השרון ובת ים.

עירוני קרית שמונה - מכבי הרצליה 0:1

מוליכת הטבלה כבר החלה בהכנות לעונה הבאה בליגת העל ומדי שבוע היא עסוקה בעיקר בהגדלת ההפרש מהיריבות לפני הקיזוז. הפעם, ניצחה קבוצתו של רן בן שמעון 0:1 את מכבי הרצליה במחזור ה-29 בליגה הלאומית. עבור הקבוצה מהשרון זהו הפסד שני ברציפות, אחרי ההפסד 2:1 בשבוע שעבר לאשקלון. הקבוצה הצפונית שמרה על מאזן נקי מהפסדים בבית בזכות שער של עמיר נוסבאום בדקה ה-20 והגדילה את הפער מהמקום השלישי ל-13 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully