וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאנט: "מסע החוץ הזה היה רע"

כוכב הלייקרס ביכה הפסד נוסף, הפעם לאטלנטה. גארנט על השיפוט לטובת דוראנט: "חשבתי שאנחנו משחקים נגד ג'ורדן"

משהו לא טוב עובר על הלייקרס בתקופה האחרונה. האלופה ניצחה פעמיים בלבד בחמשת המשחקים האחרונים שלה, עומדת על מאזן 6:9 בלבד בחודש מרץ (הכי גרוע עד כה העונה), וההפסד הלילה (בין רביעי לחמישי) באטלנטה היה השני ברציפות שלה. המקום הראשון במערב אמנם פחות או יותר מובטח, אבל התקופה הבינונית, רגע לפני תחילת הפלייאוף, לא מגיעה בתזמון מוצלח במיוחד.

"אנחנו לא משחקים היטב בהגנה. מסע החוץ הזה היה רע, כך שאנחנו חייבים לחזור ולעבוד, להתקדם", אמר כוכב הקבוצה, קובי בריאנט, עם תום המשחק. מאמנו, פיל ג'קסון, התייחס לחסרונו של אנדרו ביינום, שצפוי לשוב רק בסיום העונה הסדירה, והוסיף: "אנחנו חסרים אותו, אנחנו חסרים את היכולות שלו על הפרקט".

מנגד, היתה גם קבוצה מנצחת במשחק הזה, ומדובר בהוקס, שהשיגו ניצחון בית תשיעי ברציפות ועלו למקום השלישי במזרח על חשבון בוסטון. אטלנטה נהנתה משבעה שחקנים בספרות כפולות, אותם הוביל ג'ו ג'ונסון עם 25 ו-8 אסיסטים. זאזה פאצ'וליה, שעלה מצוין מהספסל עם 10 נקודות ו-10 ריבאונדים, סיכם: "אי אפשר לזכות באליפות עם חמישה שחקנים. יש לנו חבר'ה מצוינים על הספסל, אז למה לא להשתמש בהם? כדורסל זה משחק קבוצתי".

ג'ורדן? באוקלהומה סיטי?

בטווח של שבוע, ניצחה אוקלהומה סיטי את הלייקרס ואת בוסטון. הלילה ניצחו הת'אנדר הנהדרים 104:109 את הסלטיקס, עם הצגה נוספת של קווין דוראנט. הסקורר האדיר סיים עם 37 נקודות ו-15 קליעות מדויקות מהקו, ובאמת שכבר קשה למצוא סופרלטיבים נוספים כדי לפאר את החבורה הצעירה והסימפטית של סקוט ברוקס. "התבגרנו", אמר דוראנט בסיום. "הניצחון הזה אומר הרבה, זה נותן לנו ביטחון".

מנגד, הסלטיקס רעמו על כך שהסופרסטאר הצעיר הגיע 15 פעמים לעונשין. "חשבתי שאנחנו משחקים נגד מייקל ג'ורדן, לפי הדרך בה הוא קיבל את השריקות", אמר קווין גארנט על השיפוט. "הוא כמעט זרק יותר זריקות עונשין מכל הקבוצה שלנו ביחד". אחרי התבוסה לסלטיקס לפני יומיים נחלו הסלטיקס הפסד נוסף ואיבדו את המקום השלישי במזרח. דוק ריברס, לעומת זאת, משתדל להסתכל על חצי הכוס המלאה: "שיחקנו רע מאוד מול סן אנטוניו, זה קורה. אבל קשה לשחק היטב ולהפסיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully