וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פברגאס: "אני חושש מהנורא מכל, ששברתי משהו"

ססק פברגאס, שנפצע ב-2:2 בין ארסנל לברצלונה, חושש שגמר את העונה. ארשבין ייעדר שלושה שבועות. ונגר החמיא לשחקניו

רויטרס

וידאו: רויטרס
עריכת וידאו: גדי וינסטוק

הערב השני של משחקי רבע גמר ליגת האלופות סיפק לנו הערב (רביעי) הצגת כדורגל מרגשת באצטדיון האמירויות, שם נפרדו ארסנל וברצלונה בתיקו 2:2, אחרי שהתותחנים חזרו מפיגור של שני שערים מצמד של זלאטן איברהימוביץ', אך סבלו מפציעתו של וויליאם גאלאס ובנוסף ראו את ססק פברגאס, שאיזן בפנדל בדקה ה-85, סופג כרטיס צהוב מיותר שעלה לו בהשעייה מהגומלין בקאמפ נואו. במשחק השני של הערב ניצחה אינטר 0:1 את צסק"א מוסקבה בסן סירו והשיגה מקדמה נאה לקראת הגומלין בבירת רוסיה.

מנג'ר ארסנל, ארסן ונגר היה מרוצה בסיום מהקאמבק של קבוצתו, אבל לא חסך בביקורת כשזה הגיע להגנה של קבוצתו, שגרמה לאורחים לשלוט ללא עוררין במחצית הראשונה, ולעלות ליתרון 0:2 בפתיחת השנייה: "אני חושב שהדרך בה נתנו להם לכבוש היא בלתי ניתנת להבנה", אמר ונגר הכעוס, "אבל שמרנו על קור הרוח שלנו, וזה מה שהוביל אותנו קדימה. הם החמיצו כמה הזדמנויות וגם אנחנו - חלק מהן מדהימות".

ונגר אף חשף את מצבו הבריאותי של ויליאם גלאס, שנפצע במשחק ונאלץ לרדת לחדרי ההלבשה: "הוא מתח שריר בצורה קשה ואני חושב שזה סוף העונה שלו". עם זאת, הרגיע ונגר את אוהדי צרפת, ואמר: "אני לא מחשיב את המונדיאל. אני חושב שהוא יהיה מוכן למונדיאל". תיאו וולקוט, שהחל את הקאמבק עם השער המצמק בדקה ה-69, התייחס לפציעת פברגאס: "ססק הוא חייל, הוא הקפטן שלנו. אנחנו עדיין לא יודעים מה יהיה הנזק, אז נחזיק אצבעות".

אבל עם כל הכבוד לגאלאס, בשורות התותחנים בעיקר חוששים לגורל הרגל של ססק פברגאס. "המצב לא טוב", הודה הספרדי, שלא הצליח לדרוך על הרגל בדקות האחרונות, "אני חושש מהנורא מכל, ששברתי שם משהו. כשבעטתי את הפנדל, הרגשתי חזק, אבל אחר כך, כשלקחתי את הכדור, לא הצלחתי ללכת. הרגל שלי נתקעה בין הרגליים של פויול בעבירה".

לגבי המשחק עצמו אמר פבראגאס כי "עד הפנדל, ההרגשה הייתה מצוינת. זו הייתה חוויה מדהימה עבורי, ואזכור את זה כל חיי".

שחקן נוסף שנפצע במהלך המשחק הוא אנדרי ארשבין. הקשר הרוסי הנפלא נפצע והוחלף על ידי עמנואל אבואה כבר בדקה ה-27, והיום מתברר כי הפגיעה בשוק תעלה לו בהיעדרות של שלושה שבועות. "זו החמרה של פציעה ישנה, לא פציעה חדשה", כתב קשר נבחרת רוסיה באתרו הרשמי.

מאמן ברצלונה, פפ גווארדיולה היה מאוכזב מאוד בסיום המשחק, כצפוי. "בליגת האלופות, 70 דקות לא מספיקות בשביל ניצחון. אם יש לך בלק אאוט של של 20 או 25 דקות, אתה עלול להיענש. בסופו של ערב, התוצאה הזו טובה, ובגומלין אנחנו צריכים לנסות ולשחק אפילו טוב יותר". על החלוץ שלו, זלאטן איברהימוביץ', שסבל מתקופה נוראית אבל חזר בגדול עם צמד שערים, אמר המאמן: "הוא שחקן ברמה גבוהה ושיחק משחק נהדר הערב. הוא כבש שני שערים ועשה עוד הרבה דברים טובים עבורנו".

על היעדרותו של ססק פאברגאס מהמשחק הבא, אמר גווארדיולה: "הייתי רוצה לראות אותו בקאמפ נואו. כל השחקנים הגדולים צריכים להיות במשחקים גדולים, אבל זה הכדורגל".

סטנקוביץ': "יכולנו להבקיע שערים נוספים"

באותו זמן שארסנל הדהימה את ברצלונה, הצליחה אינטר למצוא את דרכה אל הניצחון המינימלי על צסק"א מוסקבה (0:1) בבית, אבל גם מוריניו וגם שחקניו יודעים היטב שברוסיה זה עשוי לא להספיק. "היה משחק קשה מאוד", אמר דיאן סטנקוביץ'. "במחצית הראשונה יצרנו כמה מצבים, אבל היינו תחת לחץ. בשנייה הצלחנו לגרום להם להישאר בחצי שלהם, ועלינו על הלוח".

למרות הניצחון, גם סטנקוביץ' יודע שהניצחון הקטן היה צריך להיות גדול יותר, בוודאי באיטליה: "יכולנו להבקיע שערים נוספים עם כמות ההזדמנויות שהיו לנו". על המשחק הבא, במוסקבה, אמר השחקן: "הגומלין יהיה קשה, אבל עם הרוח של הקבוצה הזו, אנחנו יכולים לעשות את זה".

"קשה לשחק נגד צסק"א וכשאמרתי שיהיה משחק מכוער, ידעתי על מה אני מדבר", סיכם ז'וזה מוריניו. "צסק"א סגרה את כל השטחים והיה קשה לעשות משהו במגרש. במחצית השניה, פתחנו את המגרש והגענו להרבה מצבים ו-0:3 היה משקף את היכולת שלנו. למרות זאת, ניצחנו ואם נכבוש בגומלין, נבטיח את ההעפלה לחצע הגמר. ליגת האלופות מוכרעת על פרטים קטנים ובגומלין, צסק"א תחסר שני שחקנים (אלדונין וקראסיץ' המוצהבים) בעוד אנחנו נקבל חזרה את לוסיו וטיאגו מוטה".

אינטר השיגה ניצחון רביעי ברציפות במפעל ומוריניו מרוצה: "נתקלנו במחסום פסיכולוגי, אבל מאז ניצחנו פעמיים את צ'לסי והוכחנו גם מול צסק"א כי אנחנו קבוצה חזקה. הרוסים היו טובים יותר במשחקים קודמים. עצרנו אותם בזכות משחק אגרסיבי ולא נתנו להם להחזיק בכדור. שיחקנו באינטנסיביות ובקצב גבוה במחצית השניה ולמרות שלא כבשנו יותר, מדובר בתוצאה טובה".

מנגד, הרוסים היו מאוכזבים מיכולתם. המאמן לאוניד סלוצקי ניסה לשמור על אופטימיות: "הפסדנו רק 1:0 ויש הרבה על מה לשחק בגומלין. קשה להתמודד נגד אינטר. לא הצלחנו לכבוש כי הם הפעילו עלינו לחץ כבד".

"אינטר הייתה טובה יותר מבחינה טכנית וטקטית", הודה הקשר קייסוקה הונדה. "הם שיחקו נהדר, אבל אני משוכנע שנוכל לעשות דברים טובים יותר בגומלין במוסקבה. נראה לכולם שאנחנו מסוגלים ליותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully