וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: הנין מחכה לקלייסטרס בדרבי בלגי

הנין גברה על ווז'ניאקי בקרב של כמעט שלוש שעות, קלייסטרס גברה על סטוסור. גברים: נדאל פירק את צונגה, מחכה לרודיק

שלב רבע גמר בטורניר מיאמי (סך פרסים של 4.5 מיליון דולר) נמשך הלילה (חמישי) עם קרבות מרתקים ומשחקים איכותיים בין טובי הטניסאים בעולם, ותמונת חצי הגמר כמעט שהשולמה.

טורניר הנשים כבר סיפק לנו קרב קלאסי בין צמד הבלגיות ז'סטין הנין וקים קלייסטרס, שתיים מהטניסאיות האהובות בסבב שהשלימו לאחרונה קאמבקים מתוקשרים היישר אל פסגת הטניס.

הנין עלתה לשלב הבא אחרי ניצחון גדול על קרוליין ווז'ניאקי בתוצאה 7:6, 3:6, 4:6. הבלגית המתקאמבקת לא נשברה גם אחרי שהפסידה בשובר שוויון של המערכה הראשונה מול המדורגת שנייה בעולם, והשיגה את אחד הניצחונות המרשימים שלה מאז שחזרה לסבב לפני שלושה חודשים.

הנין, המדורגת 33 בעולם ונזקקה לכרטיס חופשי כדי להתברג בטורניר היוקרתי, הייתה קרובה לנצח גם במערכה הראשונה בה הגישה ביתרון 5:6, אבל הדנית המוכשרת כפתה שובר שוויון וניצחה בו 5:7. הנין המנוסה המשיכה לחכות להזדמנות והחלה ללחוץ על הדוושה במצב של 3:3, עם שלושה משחקונים רצופים שנתנו לה 3:6 במערכה, וגם במערכה הרביעית ידה הייתה על העליונה בדרך ל-4:6 וניצחון במשחק כולו אחרי שעתיים ו-45 דקות מפרכות.

קלייסטרס, מנגד, ניצחה 3:6, 5:7 את סמנתה סטוסור האוסטרלית, במאבק קל יותר מזה של הנין, כדי לספק למארגני הטורניר את הקרב שלו קיוו. בחצי הגמר השני ייאבקו ונוס וויליאמס ומריון ברטולי.

נדאל מחכה לרודיק

רפאל נדאל העפיל הלילה (חמישי) לחצי גמר טורניר מיאמי, לאחר שמחץ ברבע הגמר את ג'ו ווילפריד צונגה (10 בעולם) 3:6, 2:6. ששת המשחקונים הראשונים עוד היו צמודים, אך מהרגע שהספרדי שבר במשחקון השביעי, הוא שייט לעבר ניצחון (זכה ב-9 מתוך 11 המשחקונים הבאים) תוך הצגת יכולת מרהיבה. "הגשתי היום מצוין", אמר נדאל, המדורג רביעי בעולם, שאחרי שמשך מספר שיא של צופים (13,580 איש) כבר מתכונן לאתגר הגדול שמחכה לו בחצי הגמר: אנדי רודיק. האמריקאי, המדורג שמיני בעולם, שניצח במיאמי ב-2004, גבר 3:6, 3:6 על ניקולס אלמגרו הספרדי (38 בעולם) תוך תצוגת הגשה מעולה. "נגד אנדי זה תמיד אתגר ענק", אמר נדאל.

היום יתבררו המשתתפים בחצי הגמר השני, כשברבע הגמר ישחקו מיכאיל יוז'ני (15 בעולם) נגד רובין סודרלינג (7 בעולם) ותומס ברדיך (20 בעולם) נגד פרננדו ורדאסקו (12 בעולם).

עדכון ראשון: 31.3, 22:55
עדכון אחרון: 1.4, 8:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully