וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: גם קצורין ובלאט לא יהיו בפיינל פור

נימברוק וקצורין לא הצליחו למחוק את הפער מההפסד מול בילבאו, ולנסיה הביסה את בלאט ואריס בדרך אל הפיינל פור

לאחר שקבוצת ישראלים אחת הודחה מהיורוקאפ (הפועל ירושלים) ניסו שני ישראלים אחרים למצוא את דרכם אל הפיינל פור. נימברוק של מולי קצורין ניסתה להפוך את תוצאת המשחק הראשון מול בילבאו (הפסד 59:47) וידעה שמדובר במשימה לא פשוטה כלל, בייחוד שהגומלין משוחק בחוץ. הצ'כים הגיעו קרוב, אבל לא הצליחו למחוק את יתרון 12 הנקודות, וניצחו רק 46:52. שתי הקבוצות הוכיחו במשחק הקודם שהתקפה היא לא הצד החזק שלהן, וכך גם היה הערב.

ברבע השני נתקעה בילבאו על 5 נקודות בלבד (!) ונימברוק ניצלה זאת כדי לעלות ליתרון מבטיח, אבל רבע שלישי של 10:17 לזכות המארחים, הפך את משימתו של קצורין לקשה עוד יותר. נימברוק עוד הצליחה ברבע האחרון לפתוח יתרון 8, אבל לא הגיעה ליותר מכך, ונאלצה להיפרד מהעונה האירופאית שלה, שלמרות הטון הצורם בסיום, היתה מוצלחת מאוד. מרקו באניץ' הוליך את קלעי בילבאו עם 12 נקודות ו-5 ריבאונדים, בעוד אלכס מומברו הוסיף 10. לנימברוק: לי ארתור 12, פטר בנדה 10 ו-8 ריבאונדים.

גם דייויד בלאט וקבוצתו, אריס סלוניקי לא יהיו בויטוריה, אחרי שהובסו הערב 85:67 מול ולנסיה החזקה. היוונים הגיעו עם סיכויים נמוכים למשחק החוץ אחרי ההפסד במשחק הראשון 64:71. כבר מהפתיחה תפסו הספרדים את השליטה על המשחק, ופתחו פער מבטיח מאוד של 19 נקודות במחצית. אריס ניסתה לחזור, אבל גם הם ידעו שההפרש גדול מדי בכדי שיצליחו למחוק אותו, ובכך קבעו כי לא יהיה אף ישראלי בפיינל פור של היורוקאפ. תומאס קלטי הוליך את קלעי ולנסיה עם 18 (4 מ-5 לשלוש) בעוד מאט נילסן הוסיף 13 משלו. לאריס: מאט וולש 15.

במשחק נוסף שנערך בשלב רבע הגמר ניסתה פאנליניוס היוונית לשמור על יתרון 11 הנקודות שלה מהמשחק הקודם מול גראן קנריה (70:81), אבל נאלצה לעבוד קשה ולהזיע לא מעט כדי לעשות כן. המארחים הספרדים הוליכו מהפתיחה ולמחצית ירדו ביתרון 7. שלוש דקות לסיום עוד הוליכה גראן קנריה ב-14 נקודות הפרש והיתה בעמדת עלייה לפיינל פור, אבל סמית' ובלייקני נגסו בהפרש, והורידו ל-7. ג'ייסי קרול בסל ועבירה עשה את זה 10, אבל בלייקני וקלאיציס דייקו מהקו, הפסידו רק 75:68, והעלו את קבוצתם ל-4 האחרונות. בלייקני הוליך את קלעי פאנליניוס עם 15, כריס אוונס הוסיף 13. לגראן קנריה: ג'ייסי קרול 17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully