וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה אירופית: בנפיקה ניצחה את ליברפול 1:2

האנגלים הוליכו, אבל באבל הורחק וקרדוסו ביצע מהפך עם שני פנדלים. ולנסיה - אתלטיקו 2:2, המבורג - סטנדרד ליאז' 1:2

רבעי גמר ליגת האלופות לא הספיקו? הערב (חמישי) הגיעו גם רבעי הגמר של הליגה האירופית, עם ארבעה משחקים מסקרנים שהבטיחו וגם קיימו ושלאחריהם אף קבוצה עדיין לא יכולה להרגיש בטוחה במקומה בחצי הגמר.

במשחק המרכזי גברה בנפיקה הלוהטת 1:2 על ליברפול המאכזבת, אך זו עדיין יכולה להפוך במשחק הגומלין ולהמשיך לחלום על הצלת העונה שלה באמצעות המפעל השני בחשיבותו ביבשת. המבורג, שבמגרשה ייערך הגמר בחודש מאי, אמנם ניצחה את סטנדרד ליאז', אבל 1:2 זו תוצאה מאוד שבירה וניצחון זהה השיגה פולהאם על וולפסבורג. תוצאת התיקו היחידה הושגה במסטאייה שם נפרדו ולנסיה ואתלטיקו מדריד ב-2:2.

בנפיקה - ליברפול 1:2

ליברפול התארחה הערב אצל קבוצה שנמצאת בשיאה העונה ושנמצאת בדרכה הבטוחה להחזרת האליפות בפורטוגל, וההתמודדות הזו יכולה הייתה להיות בקלות גם משחק בליגת האלופות. בסופו של דבר בנפיקה חזרה מפיגור, אבל הכל פתוח לקראת הגומלין באנפילד.

ליברפול עלתה ליתרון עם שער נפלא של דניאל אגר בדקה התשיעית. סטיבן ג'רארד לקח כדור חופשי מצד שמאל והעביר כדור שטוח למרכז הרחבה, הבלם הדני הגיע ראשון ובעט עם העקב פנימה. לקבוצה ממרסיסייד זה היה שער חוץ חשוב מאין כמותו, אבל בדקה ה-31 הגיעו גם החדשות הרעות אחרי שלואיזאו ביצע עבירה גסה על פרננדו טורס במרכז המגרש וריאן באבל לא שלט בעצביו וראה אדום, בעוד השופט השבדי יונאס אריקסון מסתפק בצהוב לעברו של הבלם הברזילאי.

בנפיקה החלה ללחוץ, נהנתה מפסילת שער של פרננדו טורס, ובדקה ה-57 השיגה את השוויון. אמיליאנו אינסואה ביצע עבירה בתוך הרחבה על בן ארצו הארגנטינאי, פאבלו איימאר, ואוסקר קרדוסו הפציץ את הפנדל פנימה. 1:1 והפורטוגלים שוב בתמונה ו-20 דקות מאוחר יותר המהפך הושלם עם פנדל של הפרגוואי התמיר, הפעם אחרי נגיעת יד של ג'יימי קארגר בתוך הרחבה. זו גם הייתה תוצאת הסיום שמבטיחה הרבה מאוד מתח בגומלין. יוסי בניון נכנס בדקה ה-90 במקומו של ג'רארד.

המבורג - סטנדרד ליאז' 1:2

אחרי צמד משחקים מותחים ואטרקטייבים נגד אנדרלכט בשמינית הגמר, פגשה המבורג בלגית נוספת וגם הפעם היא לא ליקקה דבש כשכבר אחרי חצי שעה העלה סבסטיאן פוקוניולי כדור קרן ודיומרסי מ'בוקאני נגח פנימה כדי להדהים את הקבוצה הביתית.

המבורג מאוד רוצה לחזור לאצטדיון שלה גם ב-12 במאי, למשחק הגמר, ולמהפך שלה היא דאגה בתוך שלוש דקות. ראשון היה זה מלאדן פטריץ', שכבש בפנדל בדקה ה-42 אחרי שג'ונתן פיטרויפה הוכשל בתוך הרחבה על ידי מרכוס קמוצטו ובדקה ה-45 קיבל רוד ואן ניסטלרוי כדור רוחב נהדר מדניס אאוגו ובעט מהאוויר, בלי לעצור, פנימה. המחצית השנייה לא בישרה על שערים נוספים והמבורג תצטרך לעבוד קשה בגומלין כדי להימנע מהדחה מפתיעה. רמי גרשון ישב על ספסל סטנדרד.

ולנסיה - אתלטיקו מדריד 2:2

הדרבי הספרדי של רבע גמר הליגה האירופית הפגיש בין שתי קבוצות שלא הגיעו במצב אופטימלי לרגעים החשובים שלהן העונה, אבל סיפק מחצית שנייה משובחת ותוצאה זהה לזו ממשחק הליגה בין השתיים העונה.

אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, דייגו פורלאן העלה את אתלטיקו ליתרון עם שער חוץ יקר בדקה ה-59, אבל מנואל פרננדס השווה כעבור שמונה דקות בכבעיטה חזקה ומדויקת מחוץ לרחבה, שנעצרה רק בפינה התחתונה של דויד דה חאה הצעיר. סוף? ממש לא.

הקצב המצוין במסטאייה נמשך עם תנועה מרחבה לרחבה ובדקה ה-72 אתלטיקו נטלה את ההובלה פעם נוספת, הפעם אחרי שאנטוניו לופז נגח מקרוב בסופו שלכדור קרן ועבודת הגנה לא טובה של ולנסיה. הלוס צ'ה חזרו ללחוץ, דויד וייה החמיץ מקרוב בדקה ה-81, אבל כעבור דקה מצא את הרשת וחתם מחצית שנייה מרתקת, 2:2 בסיום והרבה הבטחות לקראת הגומלין בויסנטה קלדרון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

פולהאם - וולפסבורג 1:2

הקרייבן קוטג' גבה לא מעט קורבנות בשינם האחרונות ואחרי יובנטוס ממש לא מזמן, הפעם הגיע תורה של אלופת גרמניה, שנכנעה לקבוצה התוססת של רוי הודג'סון, אבל לפחות כבשה שער חוץ חשוב לקראת הגומלין.

פולהאם המתינה 59 דקות לפני שבובי זאמורה אסף כדור מחוץ לרחבה ושלח אותו ברגל שמאל ובצורה מדוייקת לפינה הימנית התחתונה של דייגו בנאליו. הלונדונים עלו ל-0:1 אבל סירבו לעצור שם וכעבור חמש דקות שוב היה זה זאמורה שקיבל כדור בתוך הרחבה, הוציא לדמיאן דאף וזה בעט שטוח ופנימה. 0:2 מהיר למקומיים. דקה לסיום צימק אלכסנדר מדלונג בנגיחה חזקה ושינה לחלוטין את פני הדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully