וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל ברקוביץ' הורחק לחודש

31.3.2010 / 17:24

שחקן העבר הורשע בגין העלבת שופט וספג קנס של 1,000 ש"ח. ברקוביץ' תקף: "כל ילד בן 18 שתופס משרוקית עושה אבו-עלי"

איל ברקוביץ' הורחק היום (רביעי) מהמגרשים לתקופה של חודש (עד לאחד במאי), ונקנס ב-1000 שקלים בפועל בעקבות התנהגותו במשחק שביעיות בין נשר למודיעין. כזכור, ברקוביץ' עמד לדין באשמת העלבת שופט בנסיבות מחמירות, התנהגות שאינה הולמת ואי ציות להוראות שופט.

ברקוביץ' פתח במונולוג מרגש בעת הדיון, טרם קביעת העונש. "השופט עשה את מה שהוא רצה, במקום לבוא ולבקש מאחי וממני ולרשום את השם בטופס המשחק", אמר. "אחי אמר לו שהוא הבעלים ואני אמרתי שהוא לא יוצא. השופט אמר לנו לצאת, אז אמרתי לו 'צא אתה, אחי ואני לא יוצאים מפה". שחקן העבר המשיך ואמר: "הייתי בכל כך הרבה מקומות ויושבים שם הרבה אנשים בתוך המגרש. אותי לא מעניינים נהלים, אלא רק ההיגיון. אני רוצה לראות שמישהו יזיז את יענקל'ה שחר ממתחם קצף, את אבי לוזון מפתח תקוה או את אבי נמני מקרית שלום. אני לא סתם מישהו ומותר לי לבקש קצת כבוד מילד בן 18. כל אחד שתופס משרוקית עושה אבו-עלי".

ברקוביץ' המשיך לירות כשפנה לדיין: "שופטים באים לחפש כותרות, אני מקווה שלא תיתן לזה יד. זה כאילו נתת להם גיבוי. אתה יכול לבוא לראות אותי כל שבת, ותראה שאני לא מחליף מילה עם שופטים. הם יכולים לבוא ולראות אותי, רק שלא ירחיקו אותי מהמגרש שלי".

על פי דו"ח השופט תאמר סעאד, בהפסקת המשחק נכנס למגרש אחיו של ברקוביץ', ניר, וניגש לכיוון הספסלים. כשהגיע השופט להרחיקו, טען האדם שהוא אחד מבעלי נשר וסירב לעזוב את המקום. באותו הזמן התפרץ איל ברקוביץ' בצעקות ותנועות ידיים ואמר: "הוא הבעלים של המועדון והוא יישאר ואתה יכול לעוף מהמגרש. אני המחליט הבלעדי. מי אתם בכלל, אתם קטנים להגיד לי מה לעשות ומי יהיה במגרש". ברקוביץ' ביצע תנועות בידיו ואמר: "יאללה יאללה תעופו לי מהמגרש, אתם לא יודעים מי אני".

גם חברו של ברקוביץ' לימים היפים במכבי חיפה, ראובן עטר, נכח הערב בבית הדין לדיון בעניינו. מאמן מכבי נתניה הועמד לדין באשמת התנהגות שאינה הולמת, ונקנס ב-1,500 שקלים. מרקו בלבול, עוד שחקן עבר ירוק וכיום מאמנה של בני סכנין, נקנס ב-1,000 שקלים בגין התנהגות בלתי הולמת בניצחון 1:2 על מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully