וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: בוזגלו נקנס רק ב-2,500 דולר

31.3.2010 / 19:45

קשר מכבי תל אביב ספג עונש קל בועדת המשמעת הפנימית של המועדון. מנשנגלאדבך לא תערים קשיים על שחרור אלברמן

שחקני מכבי תל אביב חזרו הבוקר (רביעי) להתאמן, אחרי שנהנו מיום חופשי, ופתחו בהכנות לקראת משחק הבית נגד מכבי אחי נצרת ביום שבת בבלומפילד. המנג'ר אבי נמני נהנה מסגל מלא לאחר שגם המגן רוני גפני שמחלים מפציעה בברכו ערך אימון מלא. גפני יחמיץ את המשחק נגד נצרת בשל צבירת כרטיסים צהובים ואורי שטרית ימשיך לפתוח בעמדת המגן השמאלי. ליאור ז'אן יחזור להרכב במקומו של רונלד ראלדס המורחק.

הקשר מאור בוזגלו, שחזר להתאמן אחרי שסיים את השעייתו, קיבל הערב את העונש מהקבוצה בגלל סירובו להיכנס במשחק מול בית"ר ירושלים, אבל כצפוי לא נענש בחומרה, ונקנס רק ב-2,500דולרים. בהודעה שפרסמה הנהלת מכבי נכתב: "השחקן הביע צער על המקרה ויתרום את הכסף לקהילה". כמו כן נמסר בהודעה: "הנהלת מכבי תל אביב רואה במאור בוזגלו שחקן מרכזי בקבוצה, שיסייע לה להשיג את מטרותיה בעונה הנוכחית ובעונות הבאות".

במכבי החליטו שלא להחמיר עם הקשר שהתנצל בפני נמני והשחקנים גם בכדי להחזיר את השקט למועדון. "מאור שחקן חשוב ואנחנו בונים עליו לשנים הבאות. אנחנו בטוחים שהוא הבין את הטעות שעשה ועכשיו צריך לראות את טובתו ואת טובת הקבוצה לנגד עינינו", אמר בכיר במועדון לוואלה! ספורט. בוזגלו צפוי להיות בסגל בשבת, אולם לא בטוח שיפתח בהרכב.

לקראת המשחק, החליטה ההנהלה לחלק למנויי הקבוצה כ-1,000 כרטיסים שמיועדים לילדים עד לגיל 10 ולנשים. כל מנוי יהיה זכאי לכרטיס ילד ולכרטיס אישה אחד והם ינתנו למנויים בקופות האצטדיון ביום המשחק בעת הצגת תעודת המנוי בלבד.

אחרי שצירפה את רוברטו קולאוטי ויואב זיו, ממשיכה הקבוצה לחפש חיזוק לעונה הבאה והשם החם הוא גל אלברמן, איתו כבר נפתחו המגעים. אלברמן קיבל ממכבי תל אביב הצעה לחוזה לשלוש שנים. לקשר חוזה לשנתיים נוספות בבורוסיה מנשנגלאדבך אולם שם לא יעמדו בדרכו במידה ויביא הצעה. אלברמן לא שיחק כדורגל בשנה האחרונה בשל פציעה טורדנית בעקב ובמכבי תל אביב מתכוונים לבדוק היטב את מצבו הבריאותי לפני שיסגרו את צירופו. גם אלמוג כהן מועמד לחזק את עמדת הקשר האחורי, כאשר במקביל במועדון בודקים גם קשרים אחוריים וחלוצים זרים.

בתוך כך, הודיעה היום מכבי תל אביב כי חתמה על הסכם חסות עם חברת "פומה" לתקופה של שלוש שנים. "מכבי תל אביב וחברת פומה הינן שני ארגונים אשר חרטו על דגלם את ערך המצויינות. אנו חשים כי החיבור בין שני אירגונים יהווה ציון דרך במימוש ערך זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully