וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאש: "רק ניסיתי לשרוד על המגרש"

רכז פיניקס התייחס לניצחון על שיקגו, שהבטיח לקבוצתו מקום בפלייאוף, כשהוא מצטיין למרות פציעה. לברון ג'יימס ישחק בסרט

פיניקס הבטיחה הלילה (בין שלישי לרביעי) את מקומה בפלייאוף, אחרי ניצחון 105:111 על שיקגו. עכשיו יוכלו בסאנס להתרכז במאבקי מיקום, כדי לזכות בהגרלה נוחה יותר בפתיחת הפלייאוף. כדי לעשות את זה נזקקה פיניקס לעוד יום גדול של סטיב נאש, שקלע 22 נקודות ומסר עשרה אסיסטים. מלבד התרומה הסטטיסטית הנאה, הצליח נאש להתעלות ברגעים המשמעותיים כשמסר אסיסט גדול לשלשה של צ'אנינג פריי ועוד אחד לגרנט היל. כל זה הגיע מהרכז, שסבל מכאבי גב תוך כדי המשחק.

"אם להיות כן, סיכנתי יותר מדי את הגב שלי והרגשתי לא כל כך טוב במשך רוב המשחק", אמר נאש. "בסיום המשחק רק ניסיתי לשרוד על המגרש ואני שמח מאוד שנפל בחלקי להיות מעורב במהלכים שהכריעו את המשחק. הצלחנו לרווח את הרחבה ולעשות הרבה נקודות בצבע". מהצד השני, ניסה דרק רוז להסביר את ההפסד: "הם לקחו כמה קליעות מדהימות ועשו מהלכים יפים ולא יכולנו לעשות כלום נגד זה".

ברוקס: "אנחנו עולים לכל משחק באותה הגישה"

אוקלהומה וקווין דוראנט הלוהט הצליחו להשיג ניצחון מספר 45 שלהם העונה, הפעם 93:111 קליל בחוץ על פילדלפיה. דוראנט קלע 26 נקודות וקלט עשרה ריבאונדים כדי לגרום לפילדלפיה הפסד 25 בבית, כשהיא מתקרבת למאזן הגרוע שלה מעונת 1996/7 אז ספגה 30 הפסדי בית.

"היה גדול לראות אוהדים עם חולצות של אוקלהומה, לא אכפת לי אם זו חולצה שלי. כל מה שמעניין אותי זה החולצות של אוקלהומה", אמר דוראנט בהתייחסו לחמישים מקרובי משפחתו וחברים שהגיעו מעירו וושינגטון. מאמן הת'אנדרס סקוט ברוקס גם התייחס למשחק: "אנחנו עולים לכל משחק באותה הגישה, תמיד אנחנו תחרותיים ולא משנה נגד מי אנחנו משחקים. הספסל שלנו עשה עבודה מעולה, במיוחד ברבע הרביעי".

לברון ג'יימס בדרך להוליווד

כמו מייקל ג'ורדן ושאקיל אוניל לפניו, גם לברון ג'יימס צפוי לככב בסרט. ה-MVP המכהן של הליגה, צפוי לשחק בסרט הקומדיה: "פנטסיה של מחנה כדורסל". הסרט צפוי להתמקד בחמישה בחורים שעוברים ללאס וגאס ורוצים להירשם למחנה הכדורסל של לברון ג'יימס. הצעד הבא בסרט נוגע ללברון, שעוזר לבחורים בצרות חייהם. המשך התסריט עדיין לא נקבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully