וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "אני לא מאושר בכדורגל האיטלקי"

מאמן אינטר מעביר ביקורת, אבל חושש לפתוח את הפה: "אם אדבר בצורה גלויה כמו שאני רגיל, אורחק. אני מתגעגע לאנגליה"

כולנו יודעים שז'וזה מוריניו לא ממש התחבר אל הכדורגל האיטלקי, אבל עכשיו "המיוחד" מדבר על זה באופן גלוי. מאמן אינטר הודה שהוא "מאוד שמח באינטר, אבל לא בכדורגל האיטלקי". במירב הביקורת של מוריניו זוכים התקשורת האיטלקית וההתאחדות המקומית.

"אני תמיד מדבר בצורה מאוד גלויה, ואם אני אדבר בצורה גלויה על הליגה האיטלקית, אני אורחק", אמר מוריניו בראיון לסקיי ספורטס לפני המשחק הערב נגד צסק"א מוסקבה (21:45, שידור ישיר ב-5+). "אני לא שמח בכדורגל האיטלקי. מכיוון שאני לא אוהב אותו, הוא לא אוהב אותי, זה פשוט".

מוריניו כבר הוענש כמה פעמים על ידי ההתאחדות האיטלקית על דברים שאמר ורק בשבת האחרונה הוא נענש כשלא הגיע למסיבת עיתונאים לאחר ההפסד לרומא 2:1 בליגה. "השתיקה שלי לתקשורת עושה לי טוב, מכיוון שזה מאפשר לי לשבת על הספסל וזה מה שחשוב לי", מוסיף מוריניו. "תמיד אמרתי שמאמן לא מנצח משחק מהספסל, אבל זה מאפשר לו להישאר קרוב לשחקנים שלו, וזה המקום שאני רוצה להיות. עצם העובדה שאני לא מדבר על איטליה או על הליגה מאפשרת לי לשבת על הספסל, ואני לא רוצה לסכן את זה".

המאמן הפורטוגלי התייחס גם להשפעה שלו על הכדורגל האנגלי כאשר זכה בהצלחות עם צ'לסי לפני הגעתו לאיטליה. "אני מתגעגע לכדורגל האנגלי והכדורגל האנגלי מתגעגע אלי. אין ספק לגבי זה, אבל עכשיו אני חושב רק על אינטר. באינטר אני עסוק מאוד עם הליגה, הגביע האיטלקי וליגת האלופות. זה תופס את כל המחשבות שלי, בהכנה למשחקים ובניתוח שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully