וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה לא מפחדת מריאל מדריד

בקטלוניה לא מפחיתים מערכה של היריבה, אך מאמינים, כפי שאמר קייטה, ש"אפשר לנצח". הקלאסיקו נקבע ל-10 באפריל

עוד 12 ימים זה יקרה - הקלאסיקו הגדול של ספרד, שיפגיש את ריאל מדריד וברצלונה בסנטיאגו ברנבאו. היום (שלישי) נודע כי המשחק ייערך, כצפוי, ביום שבת בעוד שבוי וחצי ב-10 לאפריל בשעה 23:00, כך הודיעו פרנסי הליגה הספרדית.

שתי היריבות הגדולות מוליכות את הלה ליגה מתחילת העונה, וכעת הן צמודות מאוד כאשר לכל אחת 74 נקודות. ריאל מוליכה בזכות הפרש שערים טוב יותר (2 יותר מבארסה), אבל בסופו של דבר מה שקובע בספרד, אם הקבוצות תסיימנה בשוויון נקודות, זה מאזן המשחקים ביניהן, כך שאחרי המשחק בברנבאו יחס השערים הוא לא זה שיכריע לגבי המיקום אלא המאזן במשחקים. כזכור, במשחק הראשון בקאמפ נואו ניצחה האלופה 0:1 משער של זלאטן איברהימוביץ'.

בברצלונה רוחשים הרבה כבוד ליריבה מעיר הבירה, ויודעים שהיא הרבה יותר חזקה מהקבוצה שהתמודדה מולם אשתקד. עם זאת, במועדון מאמינים שיש ביכולתם לנצח גם בברנבאו ולזכות באליפות שנייה ברציפות. קשר אלופת אירופה סיידו קייטה אמר: "ראיתי את הדרבי של מדריד ואני חושב שאנחנו יכולים לנצח במדריד".

בבארסה יוצאים מנקודת הנחה שניצחון בברנבאו יבטיח להם את האליפות. במועדון הקטלוני סבורים שהקבוצה הראתה עד לא מכבר כדורגל טוב יותד מריאל, אולם מודים שבמשחקי הבית האחרונים של הבלאנקוס הם הראו והוכיחו הרבה אופי כשחזרו שלוש פעמים מפיגור בדרך לניצחון. כמו כן, ריאל ניצחה עד כה את כל 15 משחקיה בליגה בבית.

עוד אמרו בחבל הלוחמני שהקבוצה של פפ גווארדיולה תנסה לרכז מאמציה בלעצור את צמד האסים של ריאל, הפנומן כריסטיאנו רונאלדו והחלוץ הענק גונזאלו היגואין. ביחד, הבקיע צמד הסקוררים של ריאל 40 שערים בליגה, ועצירה של שניהם יכולה לתקוע מקל בגלגלי המכונה הלבנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully