וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב זיו ירוויח כ-1.25 מיליון שקל לעונה במכבי ת"א

30.3.2010 / 19:00

הצהובים ממשיכים להתחזק לקראת העונה הבאה. הודיעה שהיא הגיעה לסיכום עם מגן לוקרן. עלות העסקה - כ-4.75 מיליון שקל

מכבי תל אביב ממשיכה לבנות במרץ את הסגל לעונה הבאה. אחרי שהחתימה לשלוש עונות את רוברטו קולאוטי, הודיעה הקבוצה על צירופו של שגריר נוסף - המגן יואב זיו סיכם לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת ויצטרף לקבוצה בקיץ. כבר בימים הקרובים יגיע זיו לישראל לעבור בדיקות רפואיות. זיו ירוויח כ-250 אלף יורו לעונה (כ-1.25 מיליון ש"ח) והצהובים ישלמו עליו כ-200 אלף יורו. כלומר, העלות הכוללת של העסקה היא כ-950 אלף יורו.

"יואב מביא לקבוצה ניסיון. העובדה שהוא יכול לשחק גם מצד שמאל וגם מצד ימין מאפשרת לנו גמישות ובתוספת ניסיונו ברמות הבינלאומיות, הוא יהיה לתועלת המועדון", אמר אבי נמני. "החתימה של זיו תחזק ותיתן עומק לקבוצה. שחקנים ברמה של קולואטי וזיו יסייעו לנו בהשגת המטרות העומדות בפני המועדון", הוסיף הבעלים מיטש גולדהאר.

זיו בן ה-29 גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה ושיחק בהפועל חיפה, הפועל נצרת עילית ובית"ר ירושלים. בינואר 2009 נמכר זיו ללוקרן הבלגית בה רשם 31 הופעות וכבש שלושה שערים בעונה וחצי האחרונות. במהלך חלון ההעברות האחרון ניהל המגן מגעים עם הפועל תל אביב, אך זו לא הצליחה לסכם עם לוקרן. ראוי לציין כי לזיו חוזה לעונה נוספת בלוקרן ולכן מכבי תל אביב תצטרך לשלם עליו דמי העברה.

למרות ההחתמה של קולאוטי והסיכום עם זיו ביומיים האחרונים, הצוות המקצועי של הקבוצה מתכוון להמשיך לחזק את הקבוצה ובכוונת נמני להחתים קשר אחורי זר וכן חלוץ זר. מחר תשוב הקבוצה לאימונים אחרי חופשת החג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully