וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנטר: "אם לא נראה אופי, אין לנו סיכוי"

30.3.2010 / 16:42

פורוורד הפועל ירושלים דרוך לקראת משחק הגומלין מול אלבה ברלין (ד', 20:45). גודס: "אנחנו מאמינים שאפשר להפתיע"

הפועל ירושלים תוכל להשלים מחר (רביעי) עלייה שלישית לחצי גמר גביע אירופי, כשתתארח בגרמניה מול אלבה ברלין (20:45, שידור ישיר ב-5+ לייב) במסגרת שלב ההצלבה של היורוקאפ. ירושלים ניצחה במשחק הראשון 61:67, בזכות תצוגת שיא של ברנדון האנטר שאף זכה בתואר ה-MVP של המחזור ביורוקאפ, ויודעת שהפסד ב-5 נקודות ומטה ישלח אותה לפיינל פור בויטוריה. הפעם הראשונה שירושלים הגיעה למעמד זה הייתה בעונת ב-2001/2, אז הפסידה לסיינה בחצי גמר גביע ספורטה. שנתיים לאחר מכן גברה ירושלים על ריאל מדריד בגמר היול"ב קאפ והביאה גביע היסטורי לבירה.

הקבוצה ערכה אמש את ליל הסדר בבית המלון בברלין, אחרי שערכה אימון ראשון על אדמת גרמניה. המאמן גיא גודס הכין את השחקנים למשחק ההגנה הקשוח של הקבוצה הגרמנית, וינסה להעלות את קצב המשחק, אך במידה הנכונה ולא לקצב שבו הגרמנים יוכלו לעלות ליתרון גדול מדי. "בשביל כל מועדון, מאמן או שחקן, אלו ימים גדולים", אמר גודס לקראת המשחק, "ימים גדולים הם קשים, ואנחנו צריכים להיות בפוקוס על המטרות שלנו. במשחק בירושלים, אלבה ואנחנו נאבקנו על כל כדור, וכך אני מעריך שיהיה גם במשחק הזה. אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים להפתיע את כולם ולהגיע לגמר היורוקאפ. אווירה נהדרת כמו פה, מביאה שחקנים גדולים לעשות דברים גדולים, וכך אני מאמין שיהיה גם במשחק הזה".

ברנדון האנטר, שהצטיין במשחק מול הגרמנים עם 23 נקודות ו-10 ריבאונדים הוסיף: "אלבה היא קבוצה חזקה, גם מנטלית וגם פיזית. גם בפיגור 20 מולנו הם לא נשברו וסגרו את הפער. הם לא הפסיקו להלחם בירושלים, ואני מעריך אותם על כך, ואני מאמין שאנחנו נצטרך להראות אופי, אחרת אין לנו סיכוי. רבע הגמר הוא שונה משלב הבתים, יש פה הרגשה של פלייאוף, אנחנו מצפים למשחק קשה, וכך אני מאמין שגם כל השחקנים בכל שמונה הקבוצות בשלב הזה".

אלבה בטוחה באולם הביתי שלה

הקבוצה הגרמנית ידעה להתאושש מההפסד בירושלים, הפסד אותו הם הגדירו סביר, בצורה יפה עם ניצחון על ארלטנד דראגונס 61:63, בזכות 15 נקודות של ראשאד רייט. הגרמנים סימנו לקראת המשחק את עצירתם של טרה סימונס ודיז'ון תומפסון כשני שחקנים שיכולים לשנות המשחק, ולא מתכוונים להקל ראש ביריבה מירושלים. "אחרי המשחק הראשון אנחנו בפיגור 6, אבל אנחנו לא מתסכלים יותר מדי על התוצאה", אמר המאמן לוקה פביצ'ביץ' לקראת המשחק, "אנחנו צריכים להכין את עצמנו לשחק את המשחק בצורה הנכונה ולפתור את הבעיות שהפועל יוצרים לנו. רק אם נבוא בצורה הזאת, נוכל להתגבר על הפרש 6 הנקודות. אם נסתכל על ההפרש מההתחלה, זאת תהיה טעות מבחינתנו".

הפורוורד דרק באיירס, שהיה מהגורמים הבולטים להפרש המינימלי שאיתו יצאו הגרמנים ממלחה, אמר לקראת ההתמודדות: "ההפסד שלנו בירושלים היה יכול להיות הרבה יותר גרוע. הפסד ב-6 נקודות נותן לנו את האפשרות להעפיל אם נשחק טוב ביום רביעי. במשחק הקודם שיחקנו פחדני מדי ולתוך הידיים שלהם. לא שיחקנו כדי לנצח בירושלים, שיחקנו כדי לא להפסיד וזה לא טוב. אנחנו חייבים לשנות את הגישה שלנו, ואני מאמין שנעשה זאת באולם הביתי שלנו. אנחנו חייבים לשחק אגרסיביים מהפתיחה ולקחת זריקות טובות, אנחנו לא יכולים לתת לירושלים לשבת מאחור ולתת לירושלים להכניס את המכה הראשונה, אנחנו חייבים להכניס את המכה הראשונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully