וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאקי: "רומא פייבוריטית לזכות באליפות"

מאמן איטליה לשעבר סבור שההצלחה של אינטר באירופה פוגעת בה בזירה המקומית: "התוצאות הגרועות בליגה הן סימן אזהרה"

ניצחונה של רומא על אינטר פתח את המאבק על האליפות באיטליה, כשהמרחק בין הקבוצה ממילאנו לזו מבירת הנצח הוא נקודה אחת בלבד. הג'אלורוסי בכושר מצוין ובאיטליה מחכים בכיליון עיניים לראות כיצד יתפתח המאבק על הסקודטו, כשגם מילאן אורבת מאחור.

"התוצאות הגרועות בליגה וההפסד לרומא מהווים סימן אזהרה לאינטר", אמר מאמן נבחרת איטליה לשעבר אריגו סאקי, לעיתון "לה גאזטה דלו ספורט". עתידה של אינטר לפי סאקי אינו מבשר טובות, ועליה להוכיח שהיא מסוגלת להתגבר על הקשיים שפוקדים אותה. ביממה האחרונה החזית בין חלוץ הקבוצה למאמנה ז'וזה מוריניו התחממה שוב אחרי שסופר מריו דרש כי הפורטוגלי יתנצל בפניו על היחס לו זכה בשבועות האחרונים. הסיכוי שזה יקרה הוא נמוך מאוד, ועימות פנימי מתוקשר הוא הדבר האחרון לו זקוקים כיום בסן סירו.

"השחקנים של מוריניו יצטרכו לעמוד בתקופה הקרובה מול יריבות חזקות ומסוכנות", אמר סאקי וכיוון לא רק ליריבות בארץ המגף, כי אם לצסק"א מוסקבה שתתמודד מול אינטר ברבע גמר ליגת האלופות. אם אינטר תגיע לחצי גמר הטורניר היא תפגוש את ארסנל או ברצלונה, וכדי לגבור על יריבות בסדר גודל כזה עליה להציג כדורגל איכותי יותר מזה שהציגה בשבוע האחרון.

"אינטר ממוקדת במשחק נגד צסק"א, ואם היא לא הייתה משתתפת בליגת האלופות אני בספק אם הייתה שומטת את התואר באיטליה", אמר סאקי וכיוון לכך שהצלחתה של אינטר באירופה פוגעת בה בזירה המקומית, "אני בטוח שאינטר תתקדם באירופה, אבל בנסיבות האלה הם יצטרכו לשלם את המחיר בליגה ולכן אני חושב שרומא פייבוריטית לזכות בתואר".

רומא אמנם אינה מרגישה פייבוריטית, אך ביטחונה העצמי גבוה והיא חדוקרת אמונה. אחרי שנעדר 42 יום בשל פציעה הקפטן פרנצ'קו טוטי נכנס כמחליף מול אינטר בדקה ה-86, וחזרתו למגרשים מספקת רוח גבית נוספת לג'אלורוסי. "אני מרגיש מוכן לתרום לקבוצה בחלק האחרון של העונה", אמר טוטי , "הקבוצתיות שלנו הייתה הנשק שבעזרתו ניצחנו את אינטר. עכשיו, כשאנחנו מאמינים בזה, חובה עלינו להאמין בזה עד הסוף ואז נראה מה יהיה".

* התקשורת באיטליה מדווחת כי מילאן תתיר את חוזהו של בלמה קאחה קלאדזה בקיץ, ותאפשר לגאורגי לחפש קבוצה אחרת. קלאדזה חתום עד יוני 2011 בסן סירו, והוא צפוי לקבל פיצוי בסך 3.2 מיליון יורו בגין התרת החוזה. קלאדזה, המשחק זו עונה תשיעית במילאן, מעוניין לשחק ביוון או טורקיה, שם מעוניינות בו מספר קבוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully