וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט נוטה להמשיך בפורטסמות

למרות הירידה, הישראלי צפוי להמשיך בזכות האוהדים: "אשאר כאן כל עוד אוכל לעזור". בינתיים הוא מתמודד עם מכת פציעות

אברהם גרנט מוכן להמשיך בעונה הבאה בפורטסמות למרות הירידה הוודאית לצ'מפיונשיפ, כך מדווח היום (שלישי) העיתון "פורטסמות ניוז". מקורבים לגרנט סיפרו לעיתון כי הישראלי נוטה להישאר נאמן למועדון הרבה בזכות הקשר ההדוק והחם בינו לבין האוהדים. כזכור, המפרק אנדרו אנדרוניקו כבר פנה לגרנט וביקש ממנו להמשיך בקבוצה.

גרנט סירב לאחרונה להצעת האל סיטי ודיווחים שונים קשרו את שמו למשרה הפנויה בסלטיק, אך נראה שנטיית ליבו של המאמן היא להישאר בפראטון פארק: "אני אוהב את את המועדון וכשיש לך אוהדים כאלה, אתה יודע שלא תישאר בלי תמיכה. עם העידוד שלהם, נוכל לחזור. החלטתי להישאר כאן כל עוד אוכל לעזור. המועדון חשוב לי", צוטט הישראלי.

בינתיים, המכות ממשיכות ליפול על גרנט. אחרי חילופי הבעלים, איסור להחתים שחקנים בחלון ההעברות, מינוי מפרק לפורטסמות והחלטה להפחית 9 נקודות ממאזנה הגיעה מכה נוספת - פציעות. לא פחות מ-11 שחקנים פצועים בסגל של פומפי, וגרנט אפוף בסימני שאלה לקראת משחקה הביתי של קבוצתו נגד בלקבורן. הפגיעה באימונים היא לא רק לקראת המשחק מול רוברס אלא גם עשויים לפגום בהכנות הקבוצה לחצי גמר הגביע האנגלי נגד טוטנהאם, משחק שיתקיים בוומבלי ב-11 באפריל.

"המצב קשה ואני נלחם", אמר גרנט לעיתון המקומי "פורטסמות ניוז", "אנחנו לא ניכנע, נמשיך עם הרבה גאווה, נמשיך להיות מקצוענים ואני מקווה שנוכל לגמור עם 11 שחקנים את העונה. מה שקרה עם הפציעות זה קצת חוסר מזל, אבל זה חלק מהמשחק. לצערי, סגל קצר זה גם חלק מהמשחק עבורנו. נגד טוטנהאם שיחקנו עם שחקנים שתופקדו בעמדות לא טבעיות, עכשיו חסרים לי אפילו יותר שחקנים".

שניים שבוודאות לא ישחקו בחצי הגמר הם הרמן הריידרסון ודני וובר שלמעשה גמרו את העונה. הריידרסון הוותיק קרע את גיד אכילס במהלך ההפסד לטוטנהאם (2:0) וייעדר חצי שנה. דני וובר סובל מקרע ברצועת הברך וגם הוא ייעדר חצי שנה. גם השוער הוותיק דייויד ג'יימס פצוע ועובר טיפולים.

עדכון ראשון: 30/3 10:44

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully