וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: ארסנל וברצלונה נפרדו ב-2:2

הקטלאנים הוליכו 0:2 באמירויות, אבל התותחנים ביצעו קאמבק, כשפברגאס כבש לרשת קבוצת נעוריו. 0:1 לאינטר על צסק"א

אין יותר מדי מקרים בהם משחק כדורגל עונה על הררי הציפיות שתלו בו. זה מה שהיה הערב (רביעי) כשארסנל אירחה את ברצלונה. אלופת אירופה הייתה טובה יותר ברוב דקות המשחק ואף הוליכה בשני שערים, אבל ארסנל ביצעה קאמבק הירואי ואיזנה ל-2:2, כשססק פברגאס הבקיע בפנדל לרשת קבוצת נעוריו וזאת לאחר שקיבל צהוב שימנע ממנו להשתתף בגומלין. תיירי הנרי, ששיחק רק רבע שעה, יכול להתנחם בתשואות הרמות להן זכה מהאוהדים. רבע הגמר השני, כצפוי, הלהיב הרבה פחות, כשאינטר הסתפקה ב-0:1 קטן כדי לגבור על צסק"א מוסקבה בסן סירו.

ארסנל - ברצלונה 2:2

לפני המשחק דובר רבות על הפיקנטריה סביב חזרתו של תיירי הנרי ללונדון והמפגש בין ססק פברגאס לחברים עימם גדל בנוער של ברצלונה. גם על האיכויות ההתקפיות של שתי הקבוצות לא הפסיקו ללהג לקראת שחזור גמר 2006, ואת כל זה קיבלנו בריבית דריבית. ברצלונה הציגה יכולת נפלאה ברבע השעה הראשונה, שלטה לחלוטין ובסופו של דבר השיגה את שערי החוץ שלה מצמד של זלאטן איברהימוביץ' בפתיחת המחצית השנייה, אבל ארסנל לא אמרה נואש. התותחנים יצאו מההלם בעקבות השערים והצהוב של ססק פברגאס, צימקו מרגלי המחליף תיאו וולקוט והשיגו את השוויון מפנדל של ססק לקראת הסיום. 2:2 גדול שמגביר את התיאבון לקראת הגומלין, אפילו אצל הנרי ששיחק רק רבע שעה.

הקטלאנים רשמו בפתיחה את הדקות הטובות ביותר שלהם ב-2010, אבל נעצרו דווקא אצל מי שנחשב לנקודת התורפה של ארסנל - מנואל אלמוניה. השוער הספרדי בן ה-32, שמושמץ מדי שבוע על ידי אוהדי הקבוצה, מנע שערים בטוחים מלאונל מסי, זלאטן איברהימוביץ' וצ'אבי, והחזיק את התותחנים עד שחבריו יצאו מההלם. בהפסקה, כאמור, כנראה אלמוניה התבשם מהצלחתו, ובחלוף חצי דקה הוציא כדור מהרשת אחרי יציאה רעה שלו והקשתה של זלאטן מעליו.

צ'אבי הנפלא סידר לחברו השבדי את השני בדקה ה-59 ובארסה כבר הריחה את ניצחון החוץ המרשים, אבל אז התעוררו שחקניו של ארסן ונגר ואיזנו משערים של וולקוט (69) ופברגאס בפנדל (85). לקראת הגומלין בקאמפ נואו יודע ונגר שהוא ייאלץ להסתדר ללא פברגאס המוצהב שאף נפצע, כשגם וויליאם גאלאס ואנדריי ארשבין הדאיגו עם פציעות. בצד השני, קרלס פויול הורחק ושותפו למרכז ההגנה, ג'רארד פיקה, ייעדר בגלל צהובים.

דקה 2: בוסקטס הגיע ראשון לכדור קרן ובעט טוב בין כל השחקנים, אך אלמוניה הגיב בזמן ומנע שער.

דקה 6: מסי תעתע שני שחקני הגנה של ארסנל, אבל בעט ישירות לרגליו של אלמוניה. ההתקפה של בארסה נמשכה עם כדור רוחב של אלבס, וזלאטן החופשי החמיץ ברשלנות מחמישה מטרים, כאשר השופט לא הבחין כי הוא בעמדדת נבדל.

דקה 14: מטווח על שערו של אלמוניה, שנותן הצגה וסותם לא מעט פיות. בפעם הראשונה זלאטן החמיץ, אחר כך השוער הספרדי עצר בגופו בצורה נפלאה את צ'אבי שנותר לבדו מולו וגם הבעיטה של אלבס לא נכנסה.

דקה 23: גם ארסנל הגיעה למשחק. נאסרי פרץ בשמאל וסובב כדור נהדר מקצה הרחבה, סמוך לקורה.

דקה 44: פברגאס, שעלה רק לאחר שעבר מבחן כשירות, לא ישחק בגומלין בגלל צהוב מיותר אחרי פגיעה בבוסקטס. ארסנל נאלצת לבצע חילוף כפוי שני, כשדנילסון החליף את גאלאס הפצוע וסונג עבר לתפקד כבלם.

דקה 46: גול! פחות מחצי דקה לאחר ההפסקה, והנסיך אלמוניה הפך לצפרדע. השוער יצא בצורה גרועה משערו, וזלאטן הקפיץ מעליו בקלות ורץ לחגוג את שער החוץ היקר אחרי שתי החמצות מזעזעות. 0:1 לברצלונה.

דקה 53: קלישי דהר באגף שמאל והגביה כדור מצוין למרכז הרחבה, בנדטנר נגח חזק וראה את ואלדס הודף נהדר.

דקה 59: גול! צ'אבי שלח בכדור עומק נפלא את זלאטן, שהמתין לרגע ומ-12 מטרים הניף את רגל ימין והרעיד את הרשת העליונה. 0:2 גדול של ברצלונה.

דקה 69: גול! בנדטנר זיהה את וולקוט פורץ בימין ומסר לו, המחליף הקדים את מקסוול ובעט כדור שעבר בין ידיו של ואלדס וחדר פנימה. ארסנל מצמקת ל-1:2.

דקה 76: צ'אבי שלח בכדור נהדר את מסי, אבל הארגנטינאי בעט מזווית אלכסונית ונבלם אצל אלמוניה.

דקה 85: גול! בנדטנר הוריד בראשו לפברגאס, שנדחף על ידי פויול. השופט בוסאקה שלף אדום לקפטן בארסה והצביע על הנקודה. פברגאס לקח אחריות וכבש לרשת קבוצת נעוריו. קאמבק נפלא של ארסנל, 2:2.

הרכב ארסנל: מנואל אלמוניה, בקארי סאניה (תיאו וולקוט, 66), וויליאם גאלאס (נפצע - דנילסון, 45), תומאס ורמאלן, גאל קלישי, אלכסנדר סונג, וסיריקי אבו דיאבי, ססק פברגאס, סמיר נאסרי, אנדריי ארשבין (נפצע - עמנואל אבואה, 27), ניקלאס בנדטנר.

הרכב ברצלונה: ויקטור ואלדס, דני אלבס, ג'רארד פיקה, קרלס פויול (הורחק, 85), מקסוול, סרג'י בוסקטס, סיידו קייטה, צ'אבי, פדרו, לאונל מסי (גבריאל מיליטו, 86), זלאטן איברהימוביץ' (תיירי הנרי, 76).

אינטר - צסק"א מוסקבה 0:1

אז איך יגדיר ז'וזה מוריניו את המשחק הזה של קבוצתו? אחרי תקופה איומה ונוראה בליגה, ומצד שני עם הזיכרונות האירופיים הטובים מהניצחון בסטמפורד ברידג', אינטר לא הציגה יכולת מרשימה במיוחד, אך השיגה את השער המיוחל וניצחה 0:1 את צסק"א מוסקבה העיקשת. הנראזורי לא הופיעו למחצית הראשונה, אבל לאחר ההפסקה הפעילו לחץ על שערו של איגור אקיפנייב והבקיעו מרגלי דייגו מיליטו כדי לצאת לגומלין במוסקבה בשבוע הבא עם יתרון קל.

באיטליה יש הטוענים כי מוריניו פיתח אובססיה לליגת האלופות - לא מפתיע כשגם לבוס שלו יש מחלה דומה. כך, אינטר מגמגמת בליגה והחזירה למאבק האליפות את רומא ומילאן, אך באירופה היא עושה את העבודה, גם ללא תצוגות יוצאות דופן. צסק"א, שהגיעה טרודה מפיגועי הטרור במוסקבה, ידעה שאין לה מה להפסיד כשהיא במעמד השיא שלה במפעל לראשונה זה 17 שנים. הרוסים עמדו טוב לאורך 65 דקות, עד שהברקה אחת של מיליטו תפסה אותם לא מוכנים. אינטר עושה עבודה חלקית לקראת חצי גמר ראשון מאז 2003, אבל בניגוד לתחזיות שדיברו על הגרלה נוחה - קל זה לא היה ולא יהיה גם בשבוע הבא.

דקה 22: אחרי דקות של לחץ מתון, אינטר סיכנה את השער עם בעיטה טובה של פאנדב מ-20 מטרים, אך הכדור חלף מעט מעל השער.

דקה 55: אלדונין הפציץ מחוץ לרחבה, ז'וליו סזאר התעופף והדף לקרן.

דקה 60: קמביאסו מצא את סטנקוביץ' ברחבה, אך הסרבי הסתבך ברגליו ובעט חלש לידיים של אקינפייב.

דקה 64: פאנדב בעט כדור טוב מקצה הרחבה, אקינפייב הצליח להדוף.

דקה 65: גול! הלחץ של אינטר נשא פרי. סניידר מצא את מיליטו, שהשתחרר מהשמירה ומ-17 מטרים בעט מדויק אל הפינה של אקינפייב. 0:1 לאינטר.

דקה 71: פאנדב עבר את השוער וכבר רץ לחגוג את השני, אבל אלכסיי ברזוצקי ניקה מהקו בגלישה נהדרת.

דקה 84: סניידר קיבל כדור מצוין מאטו, אך הבעיטה האלכסונית והשטוחה שלו מצאה את הרשת החיצונית בלבד.

הרכב אינטר: ז'וליו סזאר, מייקון, וולטר סמואל, מרקו מטראצי, חאבייר זאנטי, אסטבן קמביאסו, דיאן סטנקוביץ', ווסלי סניידר, גוראן פאנדב (מקדונלד מאריגה, 90), סמואל אטו, דייגו מיליטו.

הרכב צסק"א מוסקבה: איגור אקינפייב, ואסילי ברזוצקי, סרגיי איגנשביץ, אלכסיי ברזוצקי, גאורגי שניקוב, יבגני אלדונין (אלביר רחימיץ', 76), דייוידס סמבראס, פאבל ממאייב (מארק גונזאלס, 73), קייסוקה הונדה (אלן דזאגוייב, 69), מילוש קראסיץ', תומאש נסיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully