וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:3 את וויגאן

אחרי מחצית ראשונה מאופסת, קרלוס טבז החזיר את התכולים למקום החמישי עם שלושער (72, 74, 84). גארי קלדוול הורחק

במשך 72 דקות חשבו במנצ'סטר סיטי שהנה עוד משחק נגמר עם אכזבה. אחרי ההפסד בשבוע שעבר לאברטון (2:0), שחקניו של רוברטו מאנצ'יני פיללו לניצחון על וויגאן, שישיב אותם למקום החמישי על חשבון ליברפול, שחגגה מול סנדרלנד, וקרלוס טבז דאג לעמוד בציפיות עם שלושער ב-0:3 הענק של הסיטיזנס. מנצ'סטר סיטי, שממשיכה להיאבק על מקום במוקדמות ליגת האלופות, מסבכת את וויגאן, שרואה את ווסטהאם והאל מתקרבות אליה בצעדי ענק.

המשחק נפתח בשליטת התכולים, שניסו ליזום התקפות ובדקה העשירית היו קרובים לכיבוש, כשעמנואל אדבאיור שיחרר בעיטה מתוך הרחבה, אבל טיטוס בראמבל הצליח לחלץ. שתי דקות לאחר מכן קרלוס טבז החמיץ, וולדימיר סטויקוביץ', שוער וויגאן, מנע את השער. וויגאן סיכנה אף היא את השער במחצית הראשונה, כשבדקה ה-33 בעיטה חופשית של מרסלו מורנו נהדפה בחומה, פול שארנר בעט את הכדור החוזר, אבל שי גיבן ניקה.

בדקה ה-47 טבז היה משוכנע שהוא כובש את השער הראשון במשחק, אחרי שהוא עט על כדור שהשמיט סטויקוביץ', אבל הקוון הרים את הדגל לנבדל ומנע ממנו לחגוג. בדקה ה-56 כניסה חריפה של גארי קלדוול בטבז הביאה את השופט להניף כרטיס אדום ישיר ששלח את הסקוטי הביתה ולפתוח את המשחק עבור המארחים, כשבדקה ה-72 סוף סוף הגיע השער: טבז ניצל יציאה רעה של סטויקוביץ' לכדור שהוגבה לארגנטינאי על ידי פטריק ויירה וכבש מקרוב. השני הגיע שלוש דקות לאחר מכן מקרן קצרה, שבסיומה חאבייר גארידו מצא את טבז בצד ימין, והארגנטינאי בעט מצוין פנימה. בדקה ה-84 הגיע הקינוח של טבז, שחתם הצגת יחיד במהלך שהחל מאיבוד כדור של וויגאן והסתיים בבעיטה מול סטויקוביץ' האומלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully