וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: צוברי ראשון, קליגר וסלע במקום הרביעי

המדליסט האולימפי סיים ראשון בשלושה שיוטים בגביע הנסיכה סופיה בספרד, צמד שייטי ה-470 סיים שני שיוטים במקום הראשון

צמד שייטי ה-470, גידי קליגר וערן סלע, שמרו היום (שני) על מקום גבוה בצמרת טבלת השיוטים בגביע הנסיכה סופיה שבספרד. בשלושת השיוטים שנערכו היום בתחרות הם סיימו פעמיים במקום הראשון ופעם נוספת הם הגיעו למקום החמישי, מה שמדרג אותם במקום הרביעי הכללי לאחר ארבעה שיוטים.

בשיוט הראשון סיימו קליגר וסלע במקום התשיעי. בכל מקרה, כעת הם נמצאים בעמדה לא רעה להמשיך ואולי אף לפנטז על מדליה. מי שמוליכים את הדירוג עם 13 נקודות שליליות, שלוש פחות מהצמד הישראלי, הם קמבורידיס פנאגוטיס ואורולגאס גראסימוס. במקום השני נמצא צמד קרואטי, סימה פנטלה ואיגור מרניץ', אלופי העולם.

ואם יש מישהו שבהחלט אפשר לפנטז על מדליה הוא המדליסט האולימפי ואלוף אירופה, שחר צוברי, שמדורג ראשון לאחר ארבעה שיוטים בדגם הניל פרייד. צוברי סיים אתמול את שני השיוטים הראשונים במקום הראשון, כשהיום הוא סיים תשיעי וראשון, מה שמציב אותו במקום הראשון עם 12 נקודות שליליות, בדיוק כמו לפביאן היידיגר האיטלקי שנושף בעורפו. מי שייאבק עם צוברי על הכרטיס ללונדון 2012, נמרוד משיח, מדורג רק במקום ה-27 אחרי שסיים 16, 9 ו-10 את שלושת השיוטים הראשונים וברביעי הוא פסל.

מעיין דוידוביץ', שמתחרה בדגם הניל פרייד לגברים, מדורגת אחרי היום השני במקום ה-17, אחרי שסיימה עשירית -29 בשני השיוטים האחרונים.

"זינקנו טוב בשיוט הראשון והתמקמנו מיד בצמרת", סיכמו קליגר וסלע את היום השני בתחרות. "לקראת סוף השיוט היינו במקום השני ולאחר קרב צמוד עם הצמד הקרואטי הצלחנו לעקוף אותם ולסיים ראשונים. בשיוט השני הרוח נחלשה מעט. זינקנו לא טוב בצד ימין של הקו, ולאחר כמה סיבובי התנקות מהסתרי רוח, הצלחנו להתקדם. לקראת סוף הקדמית הראשונה עקפנו רבים מהמתחרים והתקדמנו עד למקום השני. ממש לפני קו הסיום עקפנו את המובילים וסיימנו ראשונים.

"השיוט השלישי היה קשה בהרבה, אחרי שהרוח דעכה עד ל-5 קשרים. הזינוק שלנו היה גרוע וכבר בתחילת השיוט היינו באמצע הצי, אבל בעזרת הרבה סבלנות ומהירות טובה הצלחנו להתקדם עד המקום התשיעי בסוף הקדמית הראשונה. לאורך כל המשך השיוט כמעט שלא ביצענו טעויות טקטיות, שמרנו על מהירות טובה, והצלחנו להתקדם עד למקום החמישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully