וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה ניצחה במדריד ומוליכה 1:2 בסדרה

הבלאוגראנה לא התרגשו מהפסד הבית ויצאו ממדריד עם 73:84. ויטוריה ניצחה 53:66 את צסק"א, סופוט-אולימפיאקוס 78:81

בזמן שפרטיזן בלגרד גברה הערב (שלישי) על מכבי תל אביב ועלתה ליתרון 1:2 בסדרה, המשחק השלישי בשלוש סדרות נוספות התקיים הערב (שלישי) במסגרת ההצלבה. אחרי שראשי הבתים מהטופ 16 אירחו את שני המשחקים הראשונים, הסדרות עברו למגרשן של סגניות הבתים.

במוקד עמד, איך לא, הקלאסיקו בין ריאל מדריד לברצלונה, כשהקבוצה של צ'אבי פסקוואל לא נבהלה מהפסד הבית במשחק הקודם וניצחה 73:84 בדרך ליתרון 1:2 בסדרה. קאחה ויטוריה הבאסקית לא ויתרה על חלום הפיינל פור, כאשר סירבה להיכנע לצסק"א מוסקבה, שהביסה אותה פעמיים בבירת רוסיה, והצליחה לכפות עליה משחק רביעי עם 53:66. גם פרוקום סופוט הצליחה להישאר בסדרה עם ניצחון 78:81 בפולין על אולימפיאקוס היוונית.

ריאל מדריד - ברצלונה 84:73 (2:1 בסדרה)

הבלאוגראנה שוב הוכיחו שהשנה הם כנראה הקבוצה הטובה באירופה, בטח יותר טובה מהיריבה הגדולה ריאל מדריד. הקבוצה של צ'אבי פסקוואל לא נבהלה מהפסד הבית במשחק האחרון שהשווה את הסדרה ל-1:1, שלטה מן הרגע הראשון ולא נתנה לבלאנקוס להוריד את ההפרש מתחת לעשר נקודות. בסיום, בארסה יכולה לנשום לרווחה כשהיא מנצחת 73:84 ועולה ל-1:2 בסדרה. חואן קרלוס נבארו נתן עוד הצגה גדולה וסיים את הערב עם 24 נקודות ו-29 נקודות מדד, פיט מיקל ויאקה לקוביץ' קלעו 13 כל אחד. בריאל מדריד הצטיין אנטה טומיץ' עם 23 נקודות.

שחקני ברצלונה עלו לפארקט בטירוף והצליחו לברוח ל-7:19 אחרי שבע דקות ו-14:25 ברבע הראשון. המגמה המשיכה ברבע השני, כשהאורחת מגיעה להפרש שיא של 23 בדקה ה-18 אחרי שלשה של חואן קרלוס נבארו, שקבעה 23:46. עד המחצית הצליחה הקבוצה של מסינה לרוץ 0:8 בדרך ל-31:46 במחצית.

גם ברבע השלישי התקשתה ריאל מדריד לצמצם את הפער באופן משמעותי כשעוד משחק מצוין של נבארו השאיר את בארסה בהפרש דו ספרתי בסיום הרבע השלישי - 61:50, כשהבלאנקוס מחטיאים שלשה עם הבאזר. את הרבע האחרון התחילה הקבוצה הביתית מצוין כשהצליחה לצמצם לשבע הפרש מהר מאוד, אלא שאז הגיעה שלשה של טרנס מוריס שהחזירה את הפער לדו ספרתי והרגיעה מאוד את ריאל. עד סיום המשחק ההפרש לא ירד מעשר וברצלונה ניצחה 73:84, היא מובילה 1:2 בסדרה ותצטרך לנצח רק משחק אחד משני הנותרים כדי לזכות בכרטיס הנכסף לפריס.

קאחה ויטוריה - צסק"א מוסקבה 53:66 (2:1 בסדרה)

החבורה של דושקו איבנוביץ', שהובסה פעמיים במוסקבה, מסרבת לוותר על חלום הפיינל פור והצליחה לגרור את הסדרה למשחק רביעי כשניצחה 53:66 את הרוסים. הספרדים נהנו מיום גדול של טיאגו ספליטר, שתרם 15 נקודות ושבעה ריבאונדים, פרננדו סאן אמטריו קלע 14 ואסף שישה כדורים חוזרים. בצד השני, לא הצליח אף שחקן להגיע לעשר נקודות וג'יי אר הולדן סיים כקלע המצטיין עם שמונה נקודות בלבד.

ויטוריה פתחה את המשחק מצוין כששלשות של אנגליש וטלטוביץ' ומתפרצת מוצלחת הובילו אותה ל-0:8 אחרי דקה אחת בלבד ואת מאמן צסק"א פשוטין לקחת פסק זמן מוקדם. ההפסקה המוקדמת העירה את הרוסים, שחזרו עם שלשות של לנגדון וחריאפה ונקודות של סאשה קאון ל-10:8. המארחת לא הצליחה לייצר עוד ריצה ועד סוף הרבע הראשון הצליחה בסך הכל להכפיל את שמונה הנקודות שקלעה בשתי הדקות הראשונות בדרך ליתרון 12:16. הרבע השני נפתח באותה צורה שנגמר הראשון: משחק איטי ותוצאה נמוכה כשחמש דקות בתוך הרבע קאחה מובילה 17:21. המשחק המשיך להתנהל בקצב איטי כשהספרדים נהנים מיום טוב של טיאגו ספליטר שמוביל אותה ליתרון 24:31 במחצית.

בפתיחת הרבע השלישי הצליחה הקבוצה של דושקו איבנוביץ' להגדיל את הפער לשבע עם 29:36, אלא שהרוסים לא ויתרו והצליחו לצמצם עד סוף הרבע ל-42:41. ויטוריה פתחה את הרבע האחרון כמו קבוצה שיודעת שאלה יכולות להיות עשר הדקות האחרונות שלה במפעל, עם ריצה של 0:9 אחרי שתי דקות ו-12:24 בכל הרבע, בדרך לניצחון 53:66 וצימצום הסדרה ל-2:1, כשיש לה משחק בית נוסף ומשחק אחרון במוסקבה. ליאור אליהו, שחקן קאחה, פצוע ולא שותף גם במשחק הניצחון על צסק"א.

פרוקום סופוט - אולימפיאקוס 78:81 (2:1 בסדרה)

גם הקבוצה הצנועה מפולין לא הרימה ידיים הערב והצליחה לגבור 78:81 על קבוצת המיליונים של פנאיוטיס ינאקיס, בתום קרב צמוד שהוכרע רק בשניות האחרונות. קינטל וודס הצטיין מול האקסית שלו ותרם 18 נקודות לפרוקום סופוט, דניאל יואינג הוסיף 18 ודייויד לוגאן קלע 15 נקודות. יאגלה קלע עשר וקלט תשעה ריבאונדים. בצד השני, היה ג'וש צ'ילדרס מעל כולם כשהפציץ 20 נקודות וקלט חמישה ריבאונדים, ניקולה וויצ'יץ' קלע 13 וטאודושיץ' 12. יותם הלפרין שותף לשתי דקות בלבד, בהן לא קלע נקודה.

המפגש בין השתיים נפתח בצורה שקולה מאוד כששתי הקבוצות מתקשות לפתוח פערים משמעותיים ברבע הראשון. לקראת סוף הרבע הצליחה המארחת לפתוח פער, כשעלתה ל-18:27 בזכות חמש נקודות רצופות של דייויד לוגאן. הפער של הפולנים המשיך לצמוח, כשחוץ מלוגאן גם יאן הנדריק יאגלה, דניאל יואינג וקינטל וודס מפציצים ומובילים את פרוקום ליתרון 33:45 במחצית.

המגמה של המשחק השתנתה ברבע השלישי, אותו ניצחו האורחים 19:24 כשהם נהנים מיום גדול של ג'וש צ'ילדרס ומצמצמים ל-57:64. גם הרבע האחרון הלך לכיוונם של היוונים שהצליחו להגיע לדקה האחרונה בפיגור של 78:76 בלבד. את לוגאן זה לא הרשים והוא קלע שתיים שהגדילו את היתרון לארבע. צ'ילדרס קלע שתיים וצימק את ההפרש לשתיים, אך לוגאן עם קליעת עונשין אחת והגנה מצוינת הכריע את המשחק ושלח את ההתמודדות למפגש רביעי במצב של 1:2 לטובת אולימפיאקוס.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully