וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכוננים לשבת

29.3.2010 / 11:41

נבחרת המחזור של וואלה! ספורט ערוכה ומוכנה למשחקי העונה באנגליה וגרמניה, מחכה לאל קלאסיקו ושולחת ד"ש ליוגי לאו

שוער

ג'אנלוקה קורצ'י - סיינה

הטוסקנים החביבים היו בעיצומו של קאמבק מהסרטים עד שהגיע ההפסד ללאציו (2:0) במשחק העונה בתחתית ברביעי. בסיינה סימנו את המשחק הביתי נגד גנואה כקרב של להיות או לחדול, אלא שהקבוצה שוב אכזבה ולמזלה, היא קיבלה את השוער שלה ביום מצוין. קורצ'י בן ה-24, שוער העבר של רומא, הזכיר כמה הוא כישרוני עם מגוון הצלות שהצילו לביאנקונרי נקודה (0:0). שבעה מחזורים לסיום העונה, אלברטו מלזאני יודע היטב שעל מנת להימנע מירידה לסריה B, הקבוצה שלו תצטרך להתאושש כבר במחזור הקרוב - במשחק על שש נקודות אצל אטאלנטה.

הגנה

מגן ימני: סטפן ליכטשטיינר - לאציו

כשאדי רג'ה, מאמנה החדש של לאציו, שינה את שיטת המשחק ועבר לשחק עם שלושה בלמים, המטרה הייתה לנצל את היכולת ההתקפית של שני המגנים שלו - אלכסנדר קולארוב וליכטשטיינר. הניסוי התברר כמוצלח. המגן השוויצרי היה בדיוק במקום הנכון כדי לנצל טעות בהגנת מילאן ולכבוש שער שני תוך ארבעה ימים. ליכטשטיינר רשם עוד משחק נהדר ושוב הצדיק את הכינוי שהודבק לו - "פורסט גאמפ" - האיש שלא מפסיק לרוץ לאורך הקו הימני.

בלם: פר מרטסאקר - ורדר ברמן

החוליה האחורית היא ממש לא הצד החזק בקבוצה של תומאס שאף והמשחק הביתי נגד נירנברג לא היווה חריג. אלא שמרטסאקר לא הרוויח את מקומו בנבחרת בגלל משחק הגנה משובח. הבלם בן ה-25, המועמד להצטרף בעונה הבאה למילאן, עלה פעמיים לכדורי קרן וכבש צמד בנגיחות בדרך לניצחון 2:4 בסיום. על ברמן עוברים ימים נפלאים, שמונה משחקי ליגה ללא הפסד (שישה ניצחונות), עלייה לגמר הגביע ופתאום, בוושרשטאדיון מרשים לעצמם להגיד את שלוש מילות הקסם: מוקדמות ליגת האלופות.

בלם: ייז'י יארושיק - סראגוסה

הצ'כי בן ה-32 הגיע לסראגוסה בינואר ומיד עבר הסבה לעמדת הבלם. המאמן חוזה אורליו גאי החליט לנצל את גובהו של הפליימייקר בשאיפה שזה יפתור לו את הבעיות הקשות בחוליה האחורית. ואכן, יארושיק עזר לייצב את העניינים מאחור וסדרה של תוצאות טובות עזרו לקבוצה לעלות מעל הקו האדום. בשבת, יארושיק בלט ב-0:3 על ולנסיה ברומארדה עם עוד משחק הגנה שקט ושער נגיחה שקבר את הלוס צ'ה.

מגן שמאלי: כריסטיאן מולינארו - שטוטגארט

מאמני הבונדסליגה הבינו איך לעצור את באיירן מינכן. מדביקים לאריאן רובן שחקן הגנה שילווה אותו לכל מקום ומנסים להימנע מעבירות באזור הרחבה. בשבת, ואן חאל העניק מנוחה לאס שלו לקראת האלופות, אך גילה מהר מאוד כי באיירן מתקשה לתפקד בלעדיו. כשרובן נכנס במחצית השניה, הוא זכה לשמירה אדוקה מצד המגן האיטלקי המושאל מיובנטוס. מולינארו ליווה את רובן והעלים אותו לחלוטין בדרך ל-1:2 המדהים של השוואבים באליאנץ ארנה. לואן חאל יש עכשיו כאב ראש כפול - מנצ'סטר יונייטד בשלישי ומשחק העונה בגלזנקירשן בשבת. רובן נכנס לכוננות.

קישור

דוד פיזארו - רומא

"הוא היה נהדר, הוא הופך דברים קשים לקלים, מכתיב את קצב המשחק ותמיד יודע מה לעשות. אין לו תחליף", פרגן קלאודיו ראניירי לקשר הצ'יליאני המופלא שלו, שהצטיין ב-1:2 על אינטר. היה זה המשך ישיר לעובדה ידועה לכל - פיזארו הוא המנהיג הבלתי מעורער של רומא על הדשא. הג'אלרוסי חזרו העונה מהמתים לרצף בלתי נתפס של 21 משחקי ליגה ללא הפסד. רומא לא סובלת מעומס המשחקים באירופה ונראית יציבה מספיק כדי לגנוב את הסקודטו. ואם אפילו לאציו עוזרת למאמץ בתיקו עם מילאן, כנראה שבאמת הגיעו ימות המשיח.

צ'אבי אלונסו - ריאל מדריד

הספירה לאחור נמשכת. עוד 13 ימים זה קורה. שובר שוויון. ברצלונה מגיעה לברנבאו לקלאסיקו של כל הזמנים. בינתיים, השתיים ממשיכות להתחמק ממוקשים ולהעביר את הלחץ אחת על השנייה. אחרי שבארסה ניצחה במאיורקה, הבלאנקוס, כהרגלם בקודש, עשו לעצמם חיים קשים בדרבי. צ'אבי אלונסו, ה-שחקן של ריאל בשבועות האחרונים, כבש שער שוויון, בישל שער יתרון והיה בכל מקום במגרש ב-2:3 על אתלטיקו. אלונסו התאושש מפציעות, תפס פיקוד וסופסוף נראה כמו השחקן הישן והטוב שליברפול כל כך מתגעגעת אליו. גם אתם לא יכולים לחכות כבר לקלאסיקו?

פרנק למפארד - צ'לסי

סופר פרנק והחברים החלו לקרוא על המהפכה המתכוננת בקיץ, הבינו שאיש אינו חסין מפני הגרזן והתעוררו בדיוק בזמן למשחק העונה. אחרי התיקו בבלקבורן, צ'לסי חגגה שלושה ימים קסומים. זה התחיל ב-0:5 בפראטון פארק והמשיך ב-1:7 מדהים על אסטון וילה. פרנקי, אולי הסמל המודרני של הבלוז, הרשית רביעייה והפך לכובש השלישי בהיסטוריה של המועדון. בשבת, צ'לסי יוצאת לאולד טראפורד למשחק עליו כל מילה מיותרת. אנצ'לוטי מקווה שלחברים נשארה קצת תחמושת.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

התקפה

קווין קוראני - שאלקה

"פקח את עיניך", זעקו אוהדי שאלקה ליואכים לאו. מאמן הנבחרת ישב ביציע בלברקוזן וראה את קוראני כובש פעמיים, מנצח את משחק הצמרת (0:2) ועולה לראש טבלת מבקיעי הבונדסליגה עם 17 שערים. 18 חודשים עברו מאז נשבע לאו לא לזמן עוד את קוראני לנבחרת. החלוץ נטש בזעם את הנבחרת לאחר שלא הולבש למשחק וגם התנצלות פומבית לא עזרה לשכנע את המאמן לחזור בו. עכשיו, כשפודולוסקי לא פוגע, כשקלוזה כבר לא צעיר כשהיה, כשגומז... טוב אתם יודעים את ההמשך, וואלה! ספורט מצטרפת לקריאה: יוגי, באווירת החג, זה הזמן לסלוח.

דימיטאר ברבאטוב - מנצ'סטר יונייטד

השדים האדומים יצאו לבולטון ללא ווין רוני הפצוע, אך הבולגרי דאג שחסרונו לא יורגש. ברבאטוב נראה שמח וקליל, שלף מהשרוול מספר טריקים וכבש שני שערים יפים בדרך ל-0:4 קליל. בכלל, גם לברבאטוב העזיבה של רונאלדו עשתה רק טוב. העונה, הבולגרי השתחרר מהעול הכבד שהוא נושא על כתפיו - תג מחיר של 30 מיליון ליש"ט ותווית האוברייטד. ברבאטוב של התקופה האחרונה מצא מחדש את החדות, את חדוות המשחק ואת הרשתות. עכשיו תביאו לו את צ'לסי.

פבריציו מיקולי - פאלרמו

הרוסאנרי מקבלים בשבועות האחרונים ייצוג שבועי בנבחרת כשהם ממשיכים בשעיטה לעבר מוקדמות הצ'מפיונס. בולוניה הגיעה לסיציליה ונתקלה בנחת זרועו של מיקולי, שהפציץ שלושער (1:3) והעלה את מאזנו ל-13 שערים. מיקולי כבר בן 30, מעולם לא נחשב למוערך יתר על המידה או לחביבם של מאמני הנבחרת. גם בכושר הטוב בקריירה, מיקולי יודע כי סיכוייו לשחק בדרום אפריקה קלושים ולכן הצהיר לאחרונה: "אני מעדיף את ליגת האלופות על פני המונדיאל". בינתיים, הוא בדרך הנכונה.

כוכב אורח

סלצ'וק שאהין - פנרבחצ'ה

מאבקי האליפות צפופים השנה לא רק בליגות הבכירות. הצמרת הטורקית רותחת כאשר שבעה מחזורים לסיום העונה, חמש נקודות מפרידות בין בורסהספור הראשונה לגלאטסראיי הרביעית. הקבוצה של פרנק רייקארד אירחה את היריבה השנואה, פנרבחצ'ה שבמקום השלישי, לקרב הכי חם באיסטנבול. אחרי 70 דקות מאופסות, הפך סלצ'וק, הקשר האחורי בן ה-29, לגיבור כשכבש את שער הניצחון בבעיטה ממרחק וסידר לפנר ניצחון ראשון בעלי סמי יין מזה שלוש שנים.

שווים אזכור

דייגו אלבס (אלמריה) - לא מנע הפסד

פאולו קנבארו (נאפולי) - בשם האח

פלורן מאלודה (צ'לסי) - בכושר מדהים

זוראן טוסיץ' (קלן) - ד"ש לפרגוסון

אדן הזארד (ליל) - סופרסטאר בהתהוות

איסיאר דיה (נאנסי) - שלושער לרשת לאנס

פרננדו טורס (ליברפול) - מועמד לשער השנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully