וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו קולאוטי חתם במכבי תל אביב

29.3.2010 / 12:15

החלוץ הישראלי, שכבר היה בעבר על הכוונת של הצהובים בינואר, חתם על חוזה לשלוש שנים במהלכן ירוויח כ-350 אלף דולר לעונה

רוברטו קולאוטי חתם על חוזה במכבי תל אביב. החלוץ הישראלי-ארגנטינאי, ששיחק בשלוש השנים האחרונות בבורוסיה מנשנגלאדבך מהבונדסליגה, כבר היה על הכוונת של הצהובים בחלון ההעברות בינואר, אך דמי העברה גבוהים שדרשו הגרמנים לא אפשרו את קיום העסקה.

קולאוטי, חלוצה של נבחרת ישראל, כבר הביע בעבר את רצונו להגיע לקרית שלום, וכעת, לאחר שהתנאים בין הצדדים סוכמו, במכבי תל אביב אישרו את הדברים והוא יהיה הרכש המשמעותי הראשון בתקופת מיטש גולדהאר. החלוץ סיכם לחוזה במועדון לשלוש שנים, במהלכן הוא צפוי להרוויח כ-350 אלף דולר לעונה.

אבי נמני הגיב לחתימה ואמר לאתר הרשמי: "הוא התמודד במשחקים בינלאומיים כשחקן נבחרת ישראל, בליגה האירופאית ובליגה הישראלית, הוא יהיה תוספת כוח משמעותית לעונה הבאה". סוכנו של קולאוטי, חוזה נוגוארה, אמר ל'בילד' כי "שוחחנו גם עם שני מועדונים בבונדסליגה, אבל מכבי תל אביב הייתה נחושה להחתים אותו. זה היה שיקול מרכזי בהחלטה".

מיטש גולדהאר אמר: "אני מחויב להביא כישרון, ניסיון ונורמות עבודה למכבי ת"א תחת הנסיבות המתאימות. לרוברטו יש את התכונות המתאימות ואנחנו מתחילים לחזק את הקבוצה לקראת העונה הבאה. אנחנו נמשיך במסלול של שיפור של כל תחום במכבי ת"א בסבלנות, בצורה מתודית ומקצועית אשר תניח את היסודות להצלחה ארוכת טווח של הארגון, תהליך שהתחיל עכשיו ויימשך בעתיד".

בקבוצה כמובן לא מתכוונים להסתפק בצירופו של קולאוטי, וינסו לצרף חלוץ זר נוסף לעונה הבאה. גם שחקנים בעמדות הקשר האחורי והמגן הימני נמצאים ברשימת הקניות.

בוזגלו חזר להתאמן

מכבי תל אביב חזרה הבוקר (שני) להתאמן לקראת משחק הליגה מול מכבי אחי נצרת בשבת, כשלראשונה מאז התקרית בינו לבין אבי נמני בהפסד לבית"ר ירושלים בשמינית גמר הגביע בשבוע שעבר, חזר גם מאור בוזגלו לאימוני הקבוצה. הקשר המושעה קיים אתמול שיחה עם המנג'ר בהרמת הכוסית החגיגית של הקבוצה לכבוד חג הפסח והתנצל בפניו, נמני קיבל את ההתנצלות ואישר לו לחזור להתאמן.

ביום רביעי יעמוד בוזגלו בפני ועדת משמעת פנימית, ונכון לעכשיו נראה שבקבוצה יעדיפו להקל בעונשו או להימנע מהטלת עונש בכלל. "אנחנו צריכים להחזיר את השקט והשפיות למועדון", אמר היום גורם בכיר בקבוצה לוואלה! ספורט. "ובתקופה כזו צריך להרגיע את הרוחות".

רוני גפני, שנעדר מההפסד למ.ס אשדוד בגלל פציעה בברכו, יחמיץ את המשחק מול אחי נצרת גם אם יחלים בזמן, בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים. מי שימשיך לפתוח במקומו כמגן שמאלי יהיה אורי שטרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully