וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "עם האופי הזה אנחנו יכולים לנצח כל משחק"

הפורטוגלי חגג אחרי עוד קאמבק מוצלח של ריאל בדרבי מול אתלטיקו. פלגריני: "העובדה שספגנו פעמיים מולם מדאיגה אותי"

שבועיים לפני הקלאסיקו השני של העונה בברנבאו, המשיכה אמש (ראשון) ריאל מדריד בדהירה המשותפת שלה ושל ברצלונה, הפעם עם ניצחון 2:3 בדרבי על אתלטיקו מדריד, ששוב השווה את מאזן הנקודות של שתי הגדולות בספרד ל-74 נקודות כל אחת.

הבלאנקוס הדאיגו את אוהדיהם פעם נוספת כשספגו שער מוקדם מרגליו של שחקנים לשעבר חוזה אנטוניו רייס, אבל שלושה שערים מהירים של צ'אבי אלונסו, אלברו ארבלואה וגונזאלו היגואין הפכו את הקערה, ופנדל של דייגו פורלאן רק צימק עבור הקולצ'ונרוס.

"היכולת שלנו היום הספיקה לנו לנצח את אתלטיקו", אמר מנואל פלגריני בסיום. "אבל העובדה שספגנו פעמיים מול יריבה שכמעט לא התקרבה לשער שלנו מדאיגה אותי, למרות שהיינו טובים יותר מהר במשך כל המשחק".

כריסטיאנו רונאלדו, שלא שותף בחגיגת השערים, נשמע דווקא מרוצה לאחר הניצחון: "שיחקנו היטב והגענו להמון מצבים, ובנוסף הצגנו אופי חזק כשחזרנו מפיגור. עם הגישה הזו אנחנו יכולים לנצח כל משחק, אבל אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להיקלע לפיגור בכל פעם מחדש".

מנגד טען המאמן המפסיד, קיקה סאנצ'ז פלורס, כי אתלטיקו שילמה את מחיר הפציעות של רייס (שהוחלף במחצית) ושל ואלרה (שהוחלף בדקה ה-42). "התקשנו להתאושש משתי הפציעות הללו", אמר המאמן הספרדי. "ספגנו שער מוקדם בפתיחת המחצית השנייה שהוציא אותנו מריכוז, ומאותו רגע המשחק השתנה. אם היינו שומרים על היתרון לאורך זמן ארוך יותר היינו מצליחים לנצל את הלחץ בו נתונה ריאל, אבל ביצענו יותר מדי טעויות בהגנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully