וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "נבוא מפוקסים בתקווה לעלות לפיינל פור"

29.3.2010 / 3:42

הפועל ירושלים יצאה לברלין לקראת הגומלין בשלב ההצלבה של היורוקאפ. נעימי: "זה לא עוד משחק, אנחנו מאוד רוצים את זה"

מגד גוזני

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הפועל ירושלים המריאה הבוקר (שני) לברלין לקראת משחק הגומלין בשלב ההצלבה של היורוקאפ מול אלבה ברלין שייערך ביום רביעי. הקבוצה, שמגיעה למשחק עם יתרון של 6 נקודות בקרב על הכניסה לפיינל פור בויטוריה, יצאה לגרמניה מתוגברת בכמויות של מצות שמורות, לקראת ליל הסדר שתערוך הקבוצה הלילה בבית המלון בעיר. מלבד הצוות המקצועי והשחקנים התלוו אל הקבוצה לא מעט ממשפחות השחקנים שיארחו להם חברה לקראת המשחק החשוב, והם מצטרפים ליו"ר דני קליין שנמצא בברלין כבר מיום חמישי.

"יש לנו משחק מאוד חשוב ביום רביעי ואנחנו נוסעים עם הרבה ביטחון", אמר לפני ההמראה המאמן גיא גודס, "שיחקנו את החצי הראשון אצלנו וניצחנו. אנחנו עם 6 נקודות הפרש יתרון. אנחנו נוסעים לשחק מול קבוצה חזקה מאוד בבית, ששומרת חזק מאוד. אנחנו נהיה מוכנים מנטלית לשמור טוב כמו ששמרנו אצלנו בבית לפחות בחצי הראשון. הכי חשוב זה להתקיף אצלם, אלבה שומרת את הקבוצות מולה על 60-70 נקודות. אנחנו צריכים להיות מפוקסים וחדים בתקווה לעלות לפיינל פור".

הקפטן יובל נעימי הוסיף לקראת הנסיעה: "כל משחק הוא לגופו, אנחנו באים לשחק עם תבנית משחק מסוימת אבל לא תמיד זה יוצא לפועל. בסך הכל אנחנו קבוצה שלא רוצה להגרר לקצב של 65 נקודות למשחק או באיזור הזה, אבל זה נכון שבמשחק חוץ אנחנו לא צריכים להשתגע ולרוץ בכל הזדמנות. אנחנו חיים ממשחק מעבר, את רוב הנקודות אנחנו עושים ממשחק המעבר, ונצטרך לדעת להשתמש בזה, ולדעת גם לשחק בקצב יותר איטי. אנחנו כבר בסוף מרץ, וזה לא עוד משחק כמו שיצאנו לשאלואי בדצמבר, כולנו דרוכים ורוצים, זה לא קורה בכל שנה. אנחנו מאוד רוצים את זה".

מי שנמצא בכושר מצוין בירושלים הוא הרכז פו ג'טר שקלע 39 נקודות בניצחון במשחק הליגה בעפולה ביום שבת, "אנחנו מרגישים מצוין, אנחנו באים להתרכז באלבה ברלין, זה המאני טיים שלנו", אמר ג'טר לפני ההמראה, "כל אחד בקבוצה שלנו יכול לקלוע קליעה מכרעת, אם זה אני או יובל שכבר עשה את זה בתחילת העונה. באלבה כל אחד הוא שחקן מפתח, אם זה חברי דריק באיירס, עמנואל מקלרוי, או ראשאד רייט. אנחנו צריכים לבוא ולבצע את תוכנית המשחק שלנו ושהדברים ילכו לכיוון שלנו. אני מקווה שנשחק את המשחק שלנו, בפעם שעברה הם האטו אותנו, אנחנו צריכים לשחק את המשחק שלנו עם הגנה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully