וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוון גוראן אריקסון מונה למאמן חוף השנהב

השבדי קיבל את התפקיד לאחר שהידינק סירב וידריך את הפילים במונדיאל. ההתאחדות הודיעה: "המטרה - הופעה מכובדת"

סוון גוראן אריקסון השבדי מונה למאמן נבחרת חוף השנהב וידריך את הפילים במונדיאל, כך הודיעה הלילה רשמית סולימאן במבה, מראשי ההתאחדות, בשידור חי במדינה. אריקסון חתם על חוזה בתום פגישה שנערכה בלונדון. חוף השנהב פיטרה את מאמנה ואהיד חלילודז'יץ' אחרי שהנבחרת הודחה ברבע גמר אליפות אפריקה. בחוף השנהב חישפו מאמן בכיר ומנוסה שידריך את הפילים בדרום אפריקה ופנו לחוס הידינק, אך ההולנדי סירב ובחר להתמקד במשרתו החדשה בטורקיה.

"כולם יודעים שהידינק היה הבחירה הראשונה שלנו, אבל זה לא יצא אל הפועל. אריקסון היה האלטרנטיבה הטובה ביותר. יש לו את הניסיון הדרוש", אמר אוטארה הגו, המזכיר הראשי של ההתאחדות. "אריקסון הוא המאמן החדש של חוף השנהב ויוביל את הנבחרת במונדיאל, שם המטרה שלו היא הופעה מכובדת", נכתב בהודעה רשמית.

אריקסון בן ה-62 הוביל את אנגליה בשני המונדיאלים האחרונים אשר בשניהם הודחה הנבחרת ברבע הגמר. בחודש אפריל 2009 פוטר בבושת פנים מתפקידו כמאמן מקסיקו לאחר רצף תוצאות עלובות. העונה שימש כמנהל מחלקת הכדורגל בנוטס קאונטי הקטנה, אך פוטר שוב בחודש פברואר. אריקסון היה מועמד מוביל לאמן את נבחרת ניגריה, אך לארס לגרבק, בן ארצו, הועדף על פניו. בחוף השנהב העדיפו למנות את אריקסון על פני מועמדים כמו מארק יוז, ברנד שוסטר ופיליפ טרוסייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully