וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

13 נקודות לכספי בהפסד הקינגס בקליבלנד

הישראלי חזר לרוטציה, שיחק 22 דקות וקלע 13 כשסקרמנטו נתנה פייט, אבל הפסידה 97:90 לקאבס. 34 ללברון

אחרי מספר משחקים מאכזבים, עמרי כספי חזר להיות חלק מרכזי ברוטציה של סקרמנטו. הפורוורד הישראלי שיחק 22 דקות וקלע 13 נקודות (4 מ-8 ל-2, 1 מ-1 ל-3, 2 מ-4 מהקו) והוריד ריבאונד אחד בהפסד הקינגס 97:90 (50:24) לקליבלנד (16:58). שמונה שחקנים בלבד שותפו אצל הקינגס הפצועים שנתנו פייט, נשארו צמודים, אבל רשמו הפסד מספר 50 העונה. הקאבס חזרו לנצח אחרי ההפסד בסן אנטוניו בעוד סקרמנטו ספגה הפסד רביעי ברציפות.

קליבלנד הובילה 21:30 בתום הרבע הראשון. כספי עלה בפתיחת הרבע השני, החטיא דאנק, אך קלע שש נקודות והקינגס ירדו להפסקה בפיגור שש בלבד, 58:52. סקרמנטו עלתה לרבע השלישי בסערה ומחקה את הפיגור בזכות דקות נהדרות של בנו אודריך. כספי הוסיף חמש נקודות רצופות, אך החטיא עם הבאזר זריקה שיכולה הייתה להשוות את המשחק. 76:78 לקאבס בסיום הרבע.

כספי פתח את הרבע הרביעי על הפרקט וקלע ג'אמפ על הפנים של דלונטה ווסט, שהוריד ל-83:82, אבל סקרמנטו לא הצליחה לתת את האקסטרה ולהפוך את המשחק. אנטואן ג'יימסון קלע שלשה גדולה שקבעה 86:94 שלוש דקות וחצי לסיום ולברון ג'יימס דאג להבטיח את הניצחון.

לברון הוביל את הקאבס עם 34 נקודות, 8 אסיסטים ו-7 ריבאונדים וג'יימסון הוסיף 26 (9 ריבאונדים). ביג זי קלע 4 בלבד במשחק החזרה לקליבלנד. אודריך היה מדהים בסקרמנטו עם 18 ו-15 אסיסטים, קארל לאנדרי הוסיף 17 וג'ייסון תומפסון 16.

לאחר המשחק התייחס כספי להפסד ולשיפור ביכולתו: "בסוף המשחק היינו חייבים לקלוע במצבים שהיו לנו, אבל לא עשינו את זה. לברון ניצל את הזריקות שלו, ולפעמים על דברים קטנים כאלה מפסידים משחקים. אישית הרגשתי טוב הערב, קיבלתי הזדמנות לשחק קצת יותר ולהיכנס מחדש לקצב". מאמנו, פול ווסטפאל, הוסיף: "אני מאוד גאה בקבוצה שלנו, שיחקו עם גארד אחד וסנטר אחד, ולמעשה עם שבעה שחקנים ברוטציה, אבל קיבלנו מאמץ פנומנלי מהמון שחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully