וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: צ'קאריטה השפילה את בוקה ג'וניורס

שלושה ימים אחרי הניצחון בסופרקלאסיקו, הובסו הבוסטרוס 4:1. 1:1 לאינדפנדיינטה מול קולון, 1:2 לאסטודיאנטס על גודוי קרוז

הליגה הארגנטינאית ממשיכה בקצב מסחרר כדי להספיק לסיים את העונה לפני המונדיאל, ותוצאות סוף השבוע הכניסו עניין לצמרת, לאחר ה-1:1 של אינדפנדיינטה המוליכה במגרשה של קולון. השנייה גודוי קרוז הפסידה 2:1 לשלישית אסטודיאנטס, בעוד בוקה ג'וניורס התפרקה אחרי הניצחון בדרבי והובסה 4:1 בידי צ'קאריטה. ניצחונות גם ללולז, בנפילד והורקאן.

קולון - אינדפנדיינטה 1:1

מוליכת הטבלה נבלמה אחרי חמישה ניצחונות רצופים, ובסופו של דבר יכולה להיות מאושרת מכך שחילצה נקודה בתשעה שחקנים. אינדפנדיינטה פתחה נהדר כשלאונל נונייז ניצל טעות בהגנת קולון והפציץ ממרחק בדקה השמינית, אבל אסטבן פוארטס הוותיק השווה בנגיחה מצוינת 11 דקות לאחר מכן. אינדי איבדה בהרחקות את לאונל גליאנו (33) והקפטן דריו גנדין (72) לעומת אדום אחד של מרסלו גוקס המקומי (46), ושרדה הודות ליכולת טובה של אדריאן גבאריני בשער.

אסטודיאנטס - גודוי קרוז 1:2

אלחנדרו סאבלה חרג ממנהגו ופתח עם הרכב חזק כדי להשאיר סיכוי למאבק על התואר. זה הספיק כדי לנצח את גודוי קרוז, השנייה בטבלה ולהיצמד אליה. מאורו בוסלי הבקיע את השמיני שלו העונה בדקה ה-13 והחמיץ פנדל בחלוף 11 דקות. פדריקו פרננדז הצעיר הכפיל את התוצאה בדקה ה-36, וססאר קראנסה האורח צימק חמש דקות לסיום. גודוי קרוז עם 21 נקודות, אסטודיאנטס עם 20.

צ'קאריטה - בוקה ג'וניורס 1:4

בעונה כל כך רעה של הבוסטרוס, גם ניצחון יוקרתי בסופר קלאסיקו לא מכסה על ההישגים העלובים. שלושה ימים אחרי הניצחון בדרבי על ריבר פלייט, בוקה כבר עלתה ליתרון משער בכורה של הרכש מטיגרה, מתיאס חימנז (28). אבל המחצית השנייה הייתה כולה של המארחת, במשחקו הראשון של מאורו נבאס כמאמן ועם ניקולס טאובר, אקס מכבי נתניה, שוב בין הקורות, כשפקונדו פארה כבש צמד (47 ו-81) וניקולס רמירז הבקיע בתווך אחרי החטאת פנדל של פארה (57), דקה לאחר שאזקיאל מוניוז האורח הורחק. ההשפלה הושלמה עם הקשתה אומנותיתשל סבסטיאן סקיורילי בדקה ה-81, שגם הורחק בדקת הסיום. מעמדו של אבל אלבס חוזר להתנדנד.

בנפילד - חימנסיה לה פלאטה 2:3

האורחת שנואשת לנקודות במאבק נגד הירידה, לא שמרה על יתרון והפסידה לאלופה. דניס סטרקואלרוסי כבש ראשון לזכות חימנסיה (20), אבל רובן רמירז ביצע מהפך עם צמד (46 ו-66). הקולומביאני מרקו פרז הקשית מעל כריסטיאן לוקטי את השוויון (69), אבל המילה האחרונה הייתה של בנפילד, עם שער של סבסטיאן פרננדז (73). האלופה במקום החמישיי, מצליחה לשלב בין הליגה לליברטדורס.

ולז סארספילד - אתלטיקו טוקומן 0:1

עוד קבוצה שמצליחה למזג בעדינות בין הליגה לגביע היא ולז, ששוב עלתה עם הרכב משני למשחק ליגה והשיגה שלוש נקודות ששומרות אותה מרחק חמש מהפסגה. שער אחד של מרקוס טורסיגליירי הצעיר בדקה ה-16, הספיק לריקרדו גארקה ושחקניו לגבור על נועלת טבלת הקלאוסורה שטרם רשמה ניצחון.

רוסאריו סנטרל - הורקאן 2:0

ההפסד הביתי היה הקש ששבר את גב הגמל עבור הנהלת סנטרל, שפיטרה את המאמן אריאל קופארו-רוסו בעקבות המצב הגרוע בטבלת הממוצעים. מי שאמור להתמנות למאמן הוא לאונרדו מאדלון, שחילץ את הקבוצה ממצב דומה לפני שנתיים. אדריאן פראלטה הבקיע שער נפלא לזכות הורקאן בדקה ה-79, לאנדרו ונגאס קבע את תוצאת הסיום בדקה ה-90.

משחקים נוספים:

ארסנל - סן לורנצו 0:1
לארסנל: ניקולס אגירה (17)

ראסינג קלוב - ניואל'ס אולד בויס 0:1
לראסינג: מתיאס מרטינז (77)

טיגרה - לאנוס 1:0
ללאנוס: מרקוס אגירה (81)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully