וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: יקנעם/מגידו דרסה את טבעון

אחרי ההפסד ביבנה, הקיבוצניקים התאוששו ודרסו את היריבה בדרך למקום השלישי. ניצחון לבקעה. חיפה הושפלה בנצרת עילית

משחק הצמרת בין יקנעם/מגידו לקרית טבעון עמד במוקד המחזור ה-24 בלאומית. המארחים, שהגיעו אחרי ההפסד ביבנה, דרסו את טבעון השכנה 91:120. הבקעה הבטיחה סופית את המקום הראשון בתום העונה הסדירה בזכות 73:78 על אליצור כוכב יאיר. מכבי אשדוד נותרה שניה בזכות ניצחון חוץ 85:95 בבאר יעקב. ההפתעה של המחזור הגיעה מנצרת עילית שם הביסה האחרונה 63:103 את הפועל חיפה.

יקנעם/מגידו - קרית טבעון 91:120

האורחת הגיעה למשמר העמק עם רצף נהדר של חמישה ניצחונות רצופים, נכנעה לרבע שני מדהים בו קלעו הקיבוצניקים 36 נקודות וירדו להפסקה ביתרון 40:59. טבעון לא הצליחה לחזור למשחק ואיבדה את המקום השלישי לטובת יריבתה. אייל שולמן הוליך את המנצחת עם 27 נקודות, דניס קאר הוסיף 23 נקודות.

מ.כ הבקעה - אליצור כוכב יאיר 73:78

הקבוצה של דרור כהן שוב הוכיחה עליונות והבטיחה את המקום הראשון ואיתו יתרון ביתיות לכל אורך הפלייאוף. האורחת פתחה טוב והובילה ב-10 נקודות במהלך הרבע השני, אך הבקעה נטלה את ההובלה ולא שמטה אותה עד לסיום.

מכבי באר יעקב - מכבי אשדוד 95:85

רמי הדר, מאמן באר יעקב, פגש את הקבוצה ממנה פוטר לאחר שנה וחצי, אבל טל דן ועדי פרג במשחק מצוין הרסו לו את הנקמה הספורטיבית. אשדוד עלתה ליתרון דו ספרתי ברבע השלישי ושמרה עליו עד לסיום.

הפועל נצרת עילית - הפועל חיפה 63:103

הקבוצה של אורן עמיאל הדהימה את הפועל חיפה מהצמרת. המארחים רצו מהפתיחה ונעזרו במטווח שלשות של יניב כהן. יתרון השיא הגיע עד 45 נקודות ובסיום - 40 עגול. הפועל חיפה נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים.

אליצור קרית אתא - הפועל בארי 85:89 (לאחר הארכה)

המארחת הגיעה למשחק לאחר ארבעה הפסדים רצופים ונראתה נורא בפתיחה עם אחוזי קליעה מחרידים. הקריה פיגרה כבר ב-20 הפרש ברבע השני, לפני שליעד פורמן התעורר, תפר ארבע שלשות והוביל קאמבק מדהים ששלח את המשחק להארכה. הדרמה נמשכה וקליעות עונשין מדויקות של סדריק ג'קסון סידרו לקריה את הניצחון.

אליצור רמלה - אליצור יבנה 72:76

רמלה ניצלה את הפסדה של בארי ועלתה למקום השמיני המוביל להצלבה עם ניצחון שלישי ברציפות. מנגד, יבנה נעצרה אחרי הניצחון הנהדר על מגידו. רמלה פתחה נהדר והובילה ב-12 ברבע השני. יבנה חזרה ברבע הרביעי, אך לא הצליחה להשלים את המהפך.

מכבי הוד השרון - הפועל לב השרון 68:88

אחרי שלושה רבעים צמודים, הקבוצה של חי דוידי נהנתה ממטח שלשות ברבע הרביעי כדי לברוח ולנצח בפער הגדול. סטנלי ברנדי הוביל את המנצחים עם 14 נקודות. באיו אריגבון קלע 14 למפסידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully