וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול הביסה 0:3 את סנדרלנד

צמד ענק של פרננדו טורס ושער של גלן ג'ונסון הוביל את האדומים לניצחון שמקרב אותם למקום הרביעי. ברנלי - בלקבורן 1:0

שוב אותו הסרט. ליברפול המשיכה הערב (ראשון) את המסורת שטיפחה לעצמה העונה: כשהיא מנצחת את קבוצות התחתית ומפסידה לאלו מהצמרת. הפעם הייתה זו סנדרלנד שהגיעה לאנפילד וספגה הפסד 3:0 משערים של פרננדו טורס וגלן ג'ונסון. כזכור, זהו ניצחון שמגיע שבוע בלבד אחרי ההפסד 2:1 המאכזב באולד טראפורד למנצ'סטר יונייטד. ליברפול הראתה שהיא לא מרימה ידיים במאבק על המקום הרביעי והכרטיס לליגת האלופות. האדומים ממרסיסייד עלו למקום החמישי, כשהם ארבע נקודות מתחת לטוטנהאם, לה יש משחק חסר אחד, ונקודה מעל מנצ'סטר סיטי, לה שני משחקים חסרים.

האדומים של רפא בניטז פתחו את המשחק בסערה כשעלו ליתרון כשפרננדו טורס כבש כבר בדקה השלישית שער מדהים מזווית בלתי אפשרית. החלוץ הספרדי כנראה עלה רעב להוכיח שצדק ג'יימי קראגר, שאמר לפני המשחק שטורס הוא החלוץ הטוב בעולם כיום. בדקה ה-32 הכפילה ליברפול את היתרון עם שער של גלן ג'ונסון, אחרי שהבעיטה שלו פגעה במגן סנדרלנד מיכאל טרנר והכניעה את קרייג גורדון. ליברפול נראתה מצוין, שלטה במשחק באופן מוחלט, החזיקה בכדור 60 אחוזים מהזמן ובעטה 19 בעיטות לשער סנדרלנד, לעומת בעיטה אחת בלבד לעבר שערו של פפה ריינה. בדקה ה-60 כבש טורס שער נוסף, אחרי בישול של כובש השער השני גלן ג'ונסון.

בתוך כך, ניצחה בלקבורן 0:1 בחוץ את ברנלי משער של דייויד דאן בפנדל בדקה ה-20. הניצחון העלה את שחקניו של סם אלרדייס למקום העשירי, בעוד ברנלי ממשיכה לשקוע במקום ה-19 בליגה, מרחק שלוש נקודות מהאל סיטי, לה יש גם משחק חסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully