וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן ולאציו נפרדו ב-1:1

לאציו סחטה 1:1 בסן סירו מול מילאן ועזרה ליריבתה העירונית השנואה במאבק האליפות. יובה גברה על אטאלנטה 1:2

הדו קרב בין עיר הנצח, רומא, לבירת האופנה, מילאנו, הסתיים לטובת הראשונה. אחרי הניצחון של רומא על אינטר, הג'אלורוסי קיבלו עזרה ממקור בלתי צפוי. לאציו, היריבה השנואה, סיימה ב-1:1 את משחק החוץ מול מילאן והשאירה את רומא במקום השני. הרוסונרי מצידם שוב פספסו הזדמנות להידבק לאינטר.

פאבל נדבד, שחקן העבר הגדול של יובנטוס שפרש בקיץ האחרון, אמר בסוף השבוע האחרון שהמצב של הקבוצה מעציב אותו. אז נראה שאחרי המחזור ה-31, שרוב משחקיו התקיימו היום (ראשון), מצבו של הצ'כי אולי קצת השתפר. הקבוצה של אלברטו זאקרוני ניצחה 1:2 את אטאלנטה, בעוד נאפולי המתחרה איתה על מקום באירופה ניצחה 0:1 את קטאניה וסמפדוריה סיימה ב-1:1 ביתי מול קליארי. יובה, שעל אוטובוס השחקנים נזרקו ביצים על ידי אוהדי קבוצתם לפני המשחק, עלתה למקום השישי עם מספר נקודות זהה לשל נאפולי ושלוש נקודות פחות מפאלרמו הרביעית.

מילאן - לאציו 1:1

יממה אחרי ההפסד של אינטר באולימפיקו, מילאן יכולה הייתה לצמק את הפער מיריבתה לנקודה, אבל הרוסונרי שוב בעטו בדלי. מילאן עלתה בהרכב חסר ללא רונאלדיניו ואנדראה פירלו המורחקים וכן כריסטיאנו אביאטי הפצוע. מתיאו פלאמיני, שרשם הופעה נדירה בהרכב, הוכשל בדקה ה-18 ברחבה ומרקו בוריילו דייק מהנקודה הלבנה. אלא שהבעיה המרכזית של הרוסונרי העונה היא חולית ההגנה. בדקה ה-32 ניסה לוקה אנטוניני להרחיק כדור פשוט ברחבה, אך בעט על סטפנו מאורי ומשם הכדור ניתז לסטפן ליכטסטיינר השוויצרי שכבש בקלילות מול דידה. שער שני למגן תוך ארבעה ימים. מילאן חיפשה ניצחון במחצית השניה ולאונרדו שלח למערכה את הילד ג'אנמרקו זיגוני (18) להופעת בכורה על חשבונו של פיפו אינזאגי הוותיק. איגנציו אבאטה היה הכי קרוב לכיבוש, אבל לאציו עמדה בפרץ. הביאנקוצ'לטי רושמים משחק שלישי ברציפות ללא הפסד עם נקודה יקרה מפז שתעזור במאבק ההישרדות.

יובנטוס - אטאלנטה 1:2

האם הביאנקונרי מתחילים לצאת מהמשבר? הקבוצה של אלברטו זאקרוני הגיעה למשחק בתקופה איומה אחרי שלושה הפסדים רצופים, שניים בליגה ואחד משפיל במיוחד 4:1 לפולהאם בליגה האירופית. מהצד השני הגיעה אטאלנטה מעודדת במיוחד אחרי שני ניצחונות רצופים, שקירבו אותה מרחק ארבע נקודות בלבד מתחת לקו האדום.

יובנטוס פתחה את המשחק טוב ועלתה ליתרון בדקה ה-30 משער יפהפה של מי אם לא אלסנדרו דל פיירו בבעיטה חופשית מ-27 מטר. אבל כרגיל אצל הזברות לאחרונה, הגיע השוויון ואפילו עוד במחצית הראשונה. ניקולה אמורוסו, ששיחק בעבר ביובה, איזן את התוצאה ל-1:1 בדקה ה-45 בבעיטה חזקה ושטוחה לפינה. יובנטוס לחצה במחצית השנייה ובדקה ה-82 באה על שכרה כשפליפה מלו כבש והציל את הקבוצה מעוד מבוכה אחרי בישול של דל פיירו. אולי אוהדי יובנטוס, שתקפו לפני המשחק את אוטובוס הקבוצה, יירגעו קצת עכשיו.

נאפולי - קטאניה 0:1

הקבוצה של וולטר מצארי הגיעה למשחק מהמקום השישי שמוביל לליגה האירופית, וכשהיא שש נקודות מתחת לפאלרמו הרביעית. מהצד השני, קטאניה שהייתה רחוקה רק שבע נקודות מהקו האדום ניסתה לא להתקרב אליו יותר מדי.

נאפולי שלטה לחלוטין במשחק ב-45 הדקות הראשונות והגיעה לכמה הזדמנויות מסוכנות, אך עלתה ל-0:1 רק בדקה ה-51 משער של פאולו קנבארו. נאפולי המשיכה ללחוץ על הדוושה, בעטה 14 בעיטות לשער והחזיקה בכדור ב-58 אחוז מהזמן, אך לא הצליחה לכבוש את השני. ניצחון קטן לנאפולי, אבל מאוד משמעותי. קטאניה תישאר גם אחרי המחזור הזה במרחק של שבע נקודות בלבד מעל הקו האדום ועדיין לא יכולה לנשום לרווחה.

סמפדוריה - קליארי 1:1

הקבוצה המקומית הגיעה למשחק מהמקום החמישי, כשבאמתחתה ארבע נקודות פחות מהמקום שמוביל לליגת האלופות בעונה הבאה. סמפדוריה ניצחה רק פעמיים בששת משחקי הליגה האחרונים שלה והייתה חייבת ניצחון כדי לחזור למאבק על המקומות באירופה.

סמפדוריה עלתה ליתרון שלוש דקות אחרי פתיחת המחצית השנייה משער של סטפנו גוברטי, שבעט חזק ושטוח לפינה. בדקה ה-81 השוו האורחים משער של ננה אחרי בישול של דניאלה קונטי. סמפדוריה לא הצליחה לפתח את המשחק שניסתה, החזיקה רק 45 אחוזים מהזמן בכדור ואיבדה שתי נקודות מאוד משמעותיות בקרב על הכרטיסים לאירופה.

משחקים נוספים:

קייבו - פארמה 0:0

פיורנטינה - אודינזה 1:4
לפיורנטינה: חואן ורגאס (36), אלברטו ג'ילארדינו (55), מריו סנטנה (68), סטבן יובטיץ' (84). לאודינזה: סימונה פפה (41)

ליבורנו - בארי 1:1
לבארי: ריקרדו אלגרטי (24), לליבורנו: פרנצ'סקו טבאנו (85)

סיינה - גנואה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully