וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 4:4 מדהים בין אוניראה לדינמו בוקרשט

קבוצתו של רוני לוי השוותה בתוספת הזמן בקרב צמרת דרמטי. רוסיה: חיימוביץ' ונאתכו ראו את הדרבי הישראלי מהספסל

הרבה ציפיות היו לקראת המפגש במחזור השלישי של הליגה הרוסית, בין האלופה רובין קאזאן לטרק גרוזני, במיוחד כשבשתי הקבוצות יש שחקן ישראלי - ביברס נאתכו בקאזאן, חיימוביץ' בגרוזני - אבל כגודל הציפיות כך גודל האכזבות. השתיים הציגו יכולת חלשה היום (ראשון) וסיימו ב-0:0 שמקלקל לאלופה את המאזן המושלם, כששני הישראלים העבירו 90 דקות ארוכות על הספסלים.

חיימוביץ' איבד את מקומו לראשונה העונה וראה מהספסל את חבריו מציגים יכולת הגנתית טובה ומקשים את החיים על המארחים. קאזאן, מצידה, עדיין לא ספגה שער בשלושת המשחקים הראשונים של העונה והיא הצטרפה בפסגה לשלוש קבוצות נוספות עם שבע נקודות. טרק גרוזני עם חמש נקודות ועדיין ללא הפסד.

*** ביוון, לאריסה ללא שמעון אבוחצירא הפצוע וסלים טועמה המוצהב ניצחה 1:2 בבית את פאוק סלוניקי השלישית. דניאל קוזאן העלה את לאריסה ליתרון בדקה ה-16, פאבלו קונטרראס איזן שמונה דקות לסיום, סנדר פורי האסטוני כבש שער ניצחון דרמטי בתוספת הזמן למרות שקבוצתו שיחקה ב-10 שחקנים. לאריסה נותרה במקום ה-10 עם 24 נקודות והיא זקוקה לנקודה על מנת להבטיח סופית את ההישארות בליגה, כשלסיום העונה נותרו שני מחזורים בלבד. פנאתינייקוס זכתה מעשית באליפות לאחר ניצחון 0:3 על אטרומיטוס, שהגדיל את הפער מאולימפיאקוס לשש נקודות.

*** הולנד: אוהד לויטה ור.ק.ס ואלוויק חוו היום את הפסד הליגה ה-25 שלהם העונה וה-11 ברציפות, כשנוצחו 2:0 על ידי אוטרכט. השוער הישראלי נכנע כבר בדקה התשיעית לדריס מרטנס, והדני מיכאל סילברבאואר הכפיל בדקה ה-21. ואלוויק עמוק במקום האחרון, עם 12 נקודות בלבד ב-29 מחזורים.

*** טורקיה: פיני בלילי לא שיחק ב-0:0 של אנטליהספור עם מניסאספור בבית. אנטליהספור נמצאת במקום העשירי עם 34 נקודות בחלוף 27 מחזורים.

אוניראה - דינמו בוקרשט 4:4

רוני לוי ואוניראה אורזיצ'ני היו שותפים למשחק המטורף של המחזור ברומניה כשקרב הצמרת מול דינמו בוקרשט הסתיים ב-4:4 דרמטי ומדהים. שבוע לאחר ניצחון הבכורה, לוי קיווה להמשכיות מקבוצתו שיכולה הייתה לכבוש את הפסגה, אך בעקבות הנקודה נותרה אוניראה במקום החמישי. קלוז' תוכל לפתוח פער של ארבע נקודות אם תנצח ביום שני את בראשוב.

המשחק נפתח בקצב מסחרר. שתי דקות מהפתיחה כבש מריוס אונופראש והעלה את אוניראה ל-0:1. שלוש דקות עברו וברונו פרננדז כבש לשערו הוא ואיזן ל-1:1. בדקה השביעית המהפך הושלם עם שער של אנדריי קריסטאה. דינמו עוד לא הספיקה לחגוג את המהפך וסמדו הפורטוגלי כבש שער מרהיב וקבע 2:2 בדקה התשיעית!

המשחק המשיך להיות דו צדדי עם מצבים נהדרים לשערים ליד שני השערים וגם המחצית השניה נפתחה בסערה כשגבריאל טורג'ה העלה את דינמו ל-2:3 בדקה ה-48. אוניראה לחצה וחיפשה שוויון, נענשה במתפרצת. קריסטאה הוכשל ברחבה והשלים צמד מהנקודה הלבנה, 2:4 בדקה ה-64, שער מספר 12 העונה לקריסטאה.

אוניראה לא אמרה נואש. שבע דקות עברו ומריוס בילאסקו צימק בפנדל משלו וקבע 4:3. דינמו איבדה את השוער אמילאן דוליה שנפצע ומחליפו גאורגי קורצ'ה רשם 20 דקות הירואיות כשהציל מספר מצבים בטוחים של שער בטוח, אבל למשחק כזה היה תפור סוף דרמטי. ארבע דקות בתוך תוספת הזמן הכניע בילאסקו את השוער, השלים צמד וקבע 4:4 בלתי נשכח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully