וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ויטוריה הביסה את ויאדוליד, אליהו לא שותף

קבוצתו של איבאנוביץ' התאוששה מהפסדיה ביורוליג עם 70:86 בויאדוליד, הישראלי לא שיחק. הפסד לשרף וסנט פטרסבורג

בקאחה ויטוריה עדיין מנסים להתאושש משני ההפסדים לצסק"א מוסקבה במסגרת ההצלבה ביורוליג, בתקווה לחזור לחיים במשחק השלישי בסדרה, בבית. עד אז, רוצים שחקניו של איבאנוביץ' לעשות את העבודה בליגה, והיום (ראשון) הם רשמו ניצחון חוץ נאה מאוד על ויאדוליד 70:86. ליאור אליהו, שחווה תקופה קשה בקבוצה, לא שותף כלל במשחק, שנפתח בסערה על ידי האורחים. ויטוריה הוליכה ב-7 בסיום הרבע הראשון, אבל ויאדוליד הצליחה לצמק, ובמחצית זה רק 2.

המארחים עוד ניסו להפוך את התוצאה, ולתפוס את היתרון, אבל נתקעו על 30 נקודות ב-20 הדקות שנותרו, מה שאיפשר לויטוריה לברוח עד יתרון 20 נקודות ברבע האחרון, בדרך לניצחון. מיצ'ה טלטוביץ' הוליך את קלעי ויטוריה עם 21 נקודות ו-6 ריבאונדים, טיאגו ספליטר הוסיף 18, וקארל אינגליש קלע 12. את ויאדוליד הוליך רוברט באטל עם 14 נקודות ו-7 ריבאונדים, בעוד לאמונט בארנס תרם 11 למפסידים.

ברוסיה, צביקה שרף וסנט פטרסבורג ממשיכים להתקשות, והיום הם נחלו הפסד ביתי לקאזאן, 84:73, ונותרו בתחתית הטבלה, מקום אחד לפני האחרון. האורחים פתחו חזק, עצרו את קבוצתו של שרף על 14 ברבע הראשון בדרך ליתרון 9. סנט פטרסבורג צימקה לקראת המחצית, אבל רבע אחרון של 21:27 של קאזאן הביאה להם את הניצחון. טרל לידיי הוליך את קאזאן עם 23 נקודות, בעוד איגור זמנסקי הוסיף 19. לסנט פטרסבורג: לוונס פילדס 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully