וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראגר: "טורס הוא החלוץ הטוב בעולם"

בלם ליברפול מפרגן לחברו לקבוצה, על הכישלון העונה: "העובדה שיצאנו מוקדם ממרוץ האליפות שברה אותנו"

נכון, עונת 2009/10 ממש לא תיזכר כאחת המשובחות בהיסטוריה המפוארת של ליברפול. האימפריה ממרסיסייד סבלה השנה מחוסר יציבות, שהוביל אותה למצב שהיא נמצאת מרחק של שבע נקודות מהמקום הרביעי שמוליך לליגת האלופות. הרבה מחוסר היציבות של הקבוצה אפשר לייחס להיעדרותיהם הממושכות של סטיבן ג'רארד ופרננדו טורס. הערב (ראשון) תארח הקבוצה של רפא בניטז את סנדרלנד למשחק בו תהיה חייבת ניצחון כדי לנסות ולשמור על סיכוי למקום הרביעי.

אז למרות הפציעות החוזרות ונשנות שהשפיעו על היכולת שלו העונה, ולמרות עונות גדולות של הרבה חלוצים העונה, פרננדו טורס הוא החלוץ הטוב בעולם. כך לפחות טוען חברו לקבוצה ג'יימי קראגר. "מבחינתי, טורס הוא החלוץ הטוב בעולם", אמר הבלם האנגלי, "אני מבין את הוויכוחים עם אוהדי צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד שטוענים שדידייה דרוגבה ו-ווין רוני הם הטובים בעולם, אבל אני חושב אחרת. זה סיוט לשומר על טורס אפילו באימון. יש לו מהירות וכוח וזה מה שגורם לך בעיות".

הבלם הוותיק התייחס לעונה הקשה שעוברת על הקבוצה, ומסרב להצביע על נקודה אחת כגורם לכישלון. "אין סיבה מסוימת בגללה העונה הזו הלכה פחות טוב מכפי שציפינו. פשוט לא שיחקנו טוב מספיק. העובדה שיצאנו מהר ממרוץ האליפות שברה אותנו". ניצחון על סנדרלנד יעלה את ליברפול השישית מקום אחד בטבלה עם 54 נקודות, לעומת 53 של מנצ'סטר סיטי לה יש שני משחקים חסרים.

בתוך כך, ניצחה היום (ראשון) בלקבורן 0:1 בחוץ את ברנלי משער של דייויד דאן בפנדל בדקה ה-20. הניצחון העלה את שחקניו של סם אלרדייס למקום העשירי, בעוד ברנלי ממשיכה לשקוע במקום ה-19 בליגה, מרחק שלוש נקודות מהאל סיטי, לה יש גם משחק חסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully