וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: ג'נסון באטון זכה במירוץ מלבורן

בתום דרמה גדולה הבריטי ניצל את טעויותיהם של ווטל ו-וובר והעניק למקלארן ניצחון באוסטרליה. קוביצה שני, מאסה שלישי

בתום מירוץ דרמטי, הפכפך ומותח, שכלל חילופי הובלה, התנגשויות ותאונות, ג'נסון באטון, נהגה של קבוצת מקלארן הוכתר למנצח במלבורן כשסיים את המירוץ ב-1:33.36 שעות. חובבי הפורמולה 1 באשר הם נהנו לאורך 58 ההקפות ממירוץ גדול ואיכותי באוסטרליה שנפתח עם מסלול רטוב. רוברט קוביצה מרנו סיים שני, פליפה מאסה מפרארי רשם פודיום שני העונה, כשסיים שלישי.

40 הקפות לסיום המילטון התקדם בווירטואוזיות ודחק את מארק וובר, שזינק מהמקום השני, למקום השמיני, 32 הקפות לסיום מוביל המירוץ והאיש שזינק מהפול פוזישן, נהגה של קבוצת רד-בול סבסטיאן ווטל, טעה באחת הפניות ואיבד את ההובלה. הגשם שירד רק הוסיף לדרמטיות, כשלאורך כל הדרך ג'נסון באטון ופליפה מאסה שמרו על ידי יציבה על ההגה. שתי הקפות לסיום נרשם אירוע דרמטי כשלואיס המילטון, שסיים שישי בסיום, נדבק לחביב הקהל המקומי ונהגה של רד בול, מארק וובר, שזינק מהמקום השני. והשניים סטו מהמסלול. הייתה זאת טעות חמורה של וובר שדחף את האף עמוק מדי ושלח את שניהם לעפר. זה הספיק לבאטון כדי לשייט לניצחון ולראות את שחקן הקולנוע ג'ון טרבולטה מנופף בדגל השחמט ומעניק לו ניצחון ראשון העונה. אגב, הנהגים שסיימו בארבעת המקומות הראשונים החליפו גלגלים רק פעם אחת במהלך המירוץ.

פרננדו אלונסו (פרארי) סיים רביעי את המירוץ, ניקו רוזנברג (מרצדס) חמישי, המילטון (מקלארן) שביעי, ורובנס באריקלו (וויליאמס) שמיני. מיכאל שומאכר מקבוצת מרצדס סיים עשירי, מקום אחד אחרי מארק וובר. סבסטיאן ווטל, שזניק מהפול פוזישן ופרש כאמור, דורג במקום ה-17 בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully