וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאן: "צריכים לשכוח מההפסד כמה שיותר מהר"

מאמן בורדו מקווה שההפסד למארסיי לא ישפיע לקראת ליון. דשאן: "היינו מרוכזים". ליגה: ניצחון לפ.ס.ז', הפסד למונפלייה

17 שנים המתינו בסבלנות במארסיי עד שיגיע תואר. והנה, בשבת חגגה הקבוצה הצנועה, שמדורגת חמישית בטבלת הליגה הצרפתית, את גביע הליגה הצרפתי אחרי ניצחון על בורדו האלופה 1:3. רגע לפני המשחק נגד ליון ברבע גמר ליגת האלופות, סופגים שחקניו של לורן בלאן אכזבה אחרי משחק שהתוצאה בו הייתה 0:0 עד הדקה ה-61.

אלא שסולימאן דיווארה שבר את הבצורת עם שער יתרון למארסיי, מתיו ולבאונה הכפיל בדקה ה-70 ובדקה ה-77 כבש מתיו שאלמה שער עצמי שהשלים שלישייה. לודוביק סאנה הצליח רק לצמק חמש דקות לסיום. "במחצית הראשונה המשחק היה מאוזן", סיכם לורן בלאן את המשחק. "ידענו שמארסיי תשחק משחק פיזי. הם היו מסוכנים בחלקים מסוימים. למארסיי היה מגיע לזכות". על האפשרות שההפסד ישפיע גם בליגת האלופות, אמר בלאן: "אנחנו צריכים לשכוח מהאכזבה הזו מהר ככל האפשר. היה צורך בביצוע שינויים תוך בשל המחשבה על יום שלישי. נראה ביום שלישי אם צדקתי".

דידייה דשאן, שחגג את הגביע עם מארסיי, אמר: "זו שמחה אדירה לכולנו. הגביע הזה מוקדש לשחקנים, אבל גם לאנשים שעוקבים אחרי מארסיי בהדיקות". דשאן ניסה להסביר מה עבד הפעם דווקא מול בורדו, ואמר: "כל אחד מנסה להכין תוכנית ואם זה עובד, המאמן מקבל תשבוחות. אם לא, הוא עובר חקירה. הקבוצה הייתה מרוכזת ורגועה. זה היה בלתי אפשרי שנרצה את התואר פחות מבורדו. זו לא הייתה ההופעה הכי טובה שלנו, אבל הגיע לנו לנצח. זה נותן לנו ביטחון לשאר עשרת המשחקים".

פריס סן ז'רמן הוציאה עצבים על בולון

בזמן ששחקני ואוהדי מארסיי חגגו ברחבי העיר את התואר הראשון זה 17 שנים, הליגה המשיכה במשחקי המחזור ה-30. פריס סן ז'רמן, יריבתה העוינת של מארסיי, התנחמה בניצחון 0:3 על בולון, במשחק השלישי ברציפות של הקבוצה שנערך ללא קהל. ההרכב ההתקפי של המקומיים נשא פרי עם שער של סטפן ססניון בדקה ה-27. בקארי סומארה הורחק בחלוף שתי דקות וגיום הוארו נעץ את השני מהנקודה הלבנה בדקה ה-35. מתיאה קזמן, שהכשלה עליו הובילה לפנדל, חג את הראשון שלו העונה בדקה ה-80.

ההצגה של המחזור הגיעה מנאנסי, שם הקבוצה המקומית השפילה 1:5 את לאנס. איסיאר דיה כיכב עם שלושער תוך 18 דקות (43, 45 ו-61) וגם יוסוף חאג'י (60) ופסקל ברנגר (68) השתתפו בחגיגה, כשעיסאם ג'מע צימק בפנדל (90). לוריין לא הייתה רחוקה מנאנסי, עם 0:4 גדול על סנט אטיין האומללה. מורגן אמלפיטאנו (35) צמד של קווין גמיירו (38 ו-73) והארגנטינאי סבסטיאן דוברבייר (48) הבקיעו.

בורדו קיבלה לפחות בשורות טובות מהמעידה של השנייה בטבלה, מונפלייה, שהובסה 4:1 במגרשה של ליל, שמצידה עלתה למקום הרביעי והיא רק שתי נקודות מהפסגה. אדן הזארד הנפלא בישל לז'רביניו בדקה ה-17, אבל סולימאן קמארה הסנגלי איזן בדקה ה-46. ליל לא נבהלה, ובדקה ה-54 יוהאן קבאיי דייק מהנקודה הלבנה והחזיר את היתרון, כשארבע דקות לאחר מכן הזארד הרשים בעוד מבצע נהדר ופייר אלן פראו מצא את הרשת. הבלגי הצעיר היה חתום על בישול נוסף בדקה ה-79, כשהמחליף לארסן טורה, אחרי שתי דקות על המגרש, חתם את התוצאה.

משחקים נוספים:

טולוז - ניס 2:0
לניס: אנתוני מונייה (41), אריק מולונגי (84)

לה מאן - ראן 3:1
ללה מאן: מתיו דוסבי (58). לראן: איסמעיל באנגורה (51 בפנדל), ג'ימי בריאן (74 ו-86)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully