וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת פורטסמות מעוניינת שגרנט ימשיך

מפרק הקבוצה, אנדרו אנדרוניקו, ביקש מהישראלי להישאר על הקווים בעונה הבאה: "זה יתרום ליציבות וימשוך שחקנים לקבוצה"

הנהלת פורטסמות ביקשה ממאמן הקבוצה אברהם גרנט להישאר בתפקידו גם בעונה הבאה, כך פרסם "גארדיאן" הבריטי. לפי העיתון אנדרו אנדרוניקו, שמונה למפרק פורטסמות, אמר לגרנט כי נוכחותו במועדון תעזור לקבוצה למשוך שחקנים חדשים ותסייע ליציבות.

"אני מקווה שאברהם יישאר מחויב למועדון כמאמנו, הוא עשה עבודה נהדרת העונה, ואם יישאר זה יתרום רבות ליציבות", אמר אנדרוניקו ל"אובזרבר", "זה מה שפורטסמות זקוקה לו יותר מכל - יציבות".

גרנט טרם החליט לגבי עתידו. גרנט הצעיד את קבוצתו לחצי גמר הגביע האנגלי, שם יפגוש את טוטנהאם, ואמש (שבת) בחזרה הגנרלית מול התרנגולים, המאמן הישראלי הפסדי 2:0 בווייט הארט ליין, כשלרשותו רק 14 שחקנים כשירים בסגל. לפי "גארדיאן" גרנט מחכה לראות כיצד יתפתחו העניינים בהנהלת פורטסמות בסוף העונה לפני שיחליט לגבי עתידו בקבוצה. לפי העיתון אם גרנט יראה כי יש סיכוי לקבל מהקבוצה כלים לבנייתה מחדש, הוא עשוי להמשיך. גרנט, שמכונה בפי האוהדים "דוד אברהם" הביע בעבר את תסכולו מכך שלא קיבל את שהובטח לו עם הצטרפותו למועדון, אך בכל זאת נשאר בתפקיד עקב מחויבותו לשחקנים ולעיר.

"אני חייב להתאים את הקבוצה לצ'מפיונשיפ, לליגה השנייה, וזה אומר שאני חייב להפחית משכורות לשחקנים", אמר אנדרוניקו, "התחלנו לבשוק את החשבונות של המועדון, זה תהליך אטי וממושך".

פיטר סטורי מסתבך

אם לא די בצרות שנוחתות על פורטסמות, 'ניוז אוף דה וורלד' מפרסם שמכה חדשה עומדת לנחות על הראש של מנכ"ל הקבוצה לשעבר, פיטר סטורי, שעלול להיעצר על ידי משטרת לונדון בשל מעורבותו בסיום חוזהו של איל ברקוביץ' בפומפי ב-2005.

על פי הפרסום בעיתון, סטורי, ששימש אז כמנהל הקבוצה, קיבל מכתב מהמשטרה שבו הם מזהירים אותו כי הוא עלול להיעצר. במהלך יום חמישי פשטה המשטרה על משרדו של מנהלה לשעבר של פומפי, קיית' גריסט, כשאז נמצאו המסמכים שמעידים על עבירות לכאורה בסיום הקדנציה של ברקוביץ' בקבוצה.

משטרת לונדון מצאה מסמכים שמעידים על כך שסטורי קיבל סכום בן שש ספרות כדי לשכנע את ברקוביץ' לעזוב את הקבוצה. ברקוביץ', שעבר לפומפי ב-2004 ממנצ'סטר סיטי, אמור היה להיות חלק מרכזי בקבוצה, אבל ערך 22 הופעות בלבד במועדון לפני שהחל לנהל משא ומתן לעזוב, לאחר שהארי רדנאפ נפרד מפראטון פארק. פיני זהבי, שהיה סוכנו של ברקוביץ', ביקש להדגיש בעיתון כי הוא לא זה שייצג אותו בתקופה המדוברת. את תגובתו של ברקוביץ' העיתון לא הצליח להשיג, בעוד סטורי הגיב ואמר: "כן, אני מכיר את גריסט, אבל אין לי מושג על מה אתם מדברים. שום מושג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully