וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: מארי הודח כבר בסיבוב השני

זוכה הטורניר מהשנה שעברה נכנע למארדי פיש 6:4, 6:4, פדרר ניצח את לאפנטי. קוזנצובה בשמינית הגמר, תפגוש את ברטולי

אנדי מארי קיווה להגיע לעונת החימר עם זכייה בטורניר מיאמי ולהגן על התואר מהשנה שעברה, או לכל הפחות להגיע רחוק בתחרות, אבל הסקוטי, המדורג 3 בעולם, הופתע על ידי מארדי פיש האמריקאי (101 בעולם) והפסיד לו 6:4, 6:4 בסיבוב השני.

מארי שבר פעם אחת במערכה הראשונה, אבל נשבר פעמיים ופיגר 6:4. במערכה השנייה היו שלוש אפשרויות שבירה, אבל הוא לא ניצל אף אחת מהן, בעוד פיש הסתפק בשבירה אחת כדי לנצח שוב 4:6 כדי לשלוח את אלוף השנה שעברה הביתה כבר אחרי שעה וחצי.

"אני פשוט לא הייתי טוב היום ואני צריך להיות הרבה יותר טוב", סיכם מארי את ההדחה. "מארדי הגיש טוב כשהוא היה צריך, במיוחד במערכה השנייה". בעקבות ההפסד, מארי יאבד את המקום השלישי לטובת רפאל נדאל, שיחליף אותו.

לרוג'ר פדרר לא הייתה בעיה לשלוח הביתה את ניקולאס לאפנטי. המדורג 1 בעולם השלים ניצחון רביעי מארבעת מפגשיו עם יריבו מאקוודור, המדורג 102 בעולם, וניצח אותו 3:6, 3:6 תוך שעה וחמש דקות. בשלב הבא הוא יפגוש את פלורן סרה (61), שגבר על אלברט מונטאנס 3:6, 6:3, 2:6.

רובין סודרלינג, שיקווה לקטוף תואר שני העונה ושישי בקריירה, עשה צעד די ראשון בדרך למטרה. המדורג 7 בעולם השאיר מאחור את פטר לוצ'אק האוסטרלי. המערכה הראשונה הייתה צמודה והוכרעה בשובר שוויון עם 5:7, בעוד המערכה השנייה כבר הייתה חד צדדית והסתיימה ב-0:6 חלק לשבדי, שיפגוש בשלב הבא את פיליפ פצ'נר, שניצח 4:6, 0:6. מדורג נוסף שעשה חיים בסיבוב השני הוא מארין סיליץ', שניצח בקלות את סטפאן רוברט 3:6, 1:6. גם פרננדו גונזאלס העפיל לסיבוב השלישי אחרי 4:6, 4:6 על ין-סון לו מטיוואן.

אצל הנשים לא נרשמו קשיים מיוחדים למדורגת 1 בטורניר (4 בעולם), סבלטנה קוזנצובה, שכבר נמצאת בשמינית הגמר. הרוסיה השלימה ניצחון שלישי בשלושת מפגשיה עם אגנס שבאי וגברה עליה 2:6, 3:6, מה שמזכה אותה במפגש נגד מריון ברטולי בשלב הבא. הצרפתיה עבדה קשה נגד ג'יזלה דולקו לפני שעברה לשמינית הגמר עם 6:7, 4:6.

ונוס וויליאמס, שמקווה לקטוף השבוע תואר שלישי ו-44 בקריירה, התקדמה גם היא לשמינית הגמר. האמריקאית, המדורגת 5 בעולם, ניצחה את רוברטה וינצ'י 1:6, 4:6. בשלב הבא תמתין לה דניאלה האנטוחובה, שניצחה את נדיה פטרובה 2:6, 4:6. אגניישקה רדוואנסקה השאירה מחוץ לתחרות את אנה איבנוביץ', וגברה על הסרבית 5:7, 5:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully