וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: האוטובוס של יובנטוס נרגם בביצים, זבינה הותקף

אוהדי ה'גברת הזקנה' השתוללו לקראת אטאלנטה, ואחד מהם סטר למגן. דה רוסי: "אליפות? עכשיו אנחנו חייבים להאמין"

לאוהדי יובנטוס נמאס. הקבוצה הגדולה שלהם, שאך לא מזמן היתה מהמאיימות באירופה מזדחלת בליגה, והשיגה רק נקודה אחת בשלושת המשחקים האחרונים. בארבעת הימים האחרונים הם רשמו שני הפסדים: הראשון לסמפדוריה, והשני, כואב במיוחד, לנאפולי (3:1). היום (ראשון), המתינו מספר אוהדים של 'הגברת הזקנה' מחוץ למלון, וחיכו לצאתם של השחקנים, לקראת משחק הליגה מול אטלאנטה. משהגיע אוטובוס הקבוצה, החלו האוהדים לרגום אותו בביצים, כאות לכעס שלהם על יכולת הקבוצה. אירוע חמור עוד יותר נרשם כשירדו השחקנים מהאוטובוס, ואחד מהם, ג'ונתן זבינה קיבל סטירה בצווארו מאחד האוהדים.

מאמן הקבוצה, אלברטו זאקרוני היה נרעש מאוד מהתקרית. "האוהדים מאוכזבים מאיתנו, וזה מובן", אמר זאקרוני. "הם מאוכזבים מהתוצאות שלנו, ואנחנו חייבים להגיב על הדשא, לשמור על הריכוז שלנו למשך 90 דקות ולא 45. אבל הידיים שהכו את זבינה לא מתורבתות". זאקרוני המשיך ואמר:" אנחנו חייבים לשחק טוב יותר, ולסמוך על הדבר היחידי שנותר לנו: הכבוד שלנו".

"הוכחנו שאנחנו מסוגלים להתעלות"

האווירה המחשמלת באולימפיקו יצרה אמש (שבת) תפאורה מושלמת למשחק הכביר בין האלופה אינטר למארחת רומא, והתוצאה הבטיחה לחובבי הכדורגל עוד שפע של דרמה ומתח מבית היוצר של ארץ המגף. רומא ניצחה 1:2 את אינטר וצימקה את הפער ממנה לנקודה אחת בלבד, וזאת לאחר שבתחילת העונה הג'אלורוסי היו שקועים עמוק בתחתית והפער בינם לבין הנראזורי הגיע למינוס 20.

"אני רוצה לתת לעיר הזאת חלום", אמר לוקה טוני, כובש השער השני לזכות רומא, "היה לנו ערב מצוין, ועכשיו אנחנו נמשיך בעקבות החלום שלנו. אנחנו קבוצה איכותית ואני יודע מה אנחנו מסוגלת לעשות. עכשיו, כשאנחנו במרחק נקודה, נמשיך לדחוף וננסה להגשים את חלום האוהדים".

דניאלה דה רוסי, שעודד אמש בטירוף את חבריו לאחר שהוחלף בדקה ה-74, אמר ל"קוריירה דלו ספורט": "אליפות? עכשיו אנחנו חייבים להאמין. הייתי סקפטי, אבל עכשיו זה יהיה פשע לא לנסות לזכות. הרוח של הג'אלורוסי ניצחה לנו את המשחק. אני אוהב את רומא מאוד, היא שנייה ברשימה אחרי הבת שלי". דה רוסי נשאל האם חש כי רומא נקמה באינטר על המירורים שהשביעה אותה בשנים האחרונות, והשיב: "ישנה יריבות, אבל לא שנאה". על תוספת הכוח שלוקה טוני העניק לקבוצה מאז הצטרף אליה בחולון ההעברות בחודש ינואר, אמר הקשר האיטלקי: "לוקה נותן לנו המון, הוא השתלב מצוין".

בתוספת הזמן אינטר יצאה להתקפה אחרונה ודייגו מיליטו שיגר פצצה מתוך הרחבה לקורת שערה של רומא. אם הכדור היה נכנס יתכן שהמשך העונה היה שונה לגמרי, אבל הכדור ניתז החוצה ונתן את האות לחגיגות של כ-75 אלף אוהדי רומא משולהבים ביציע. "כשהכדור של מיליטו פגע בקורה הורדתי עשרה קילו", אמר קיסר רומא פרנצ'סקו טוטי, שטעם אתמול את הדשא כשנכנס כמחליף בדקה ה-86. "זה היה מבחן כשירות קטן בשבילי, והכל היה בסדר", אמר טוטי. כשנשאל עד כמה הוא רוצה לזכות באליפות שנייה במדי המועדון, השיב הקפטן: "בכדורגל ובכלל בחיים למילים יש פחות משמעות, התוצאות מדברות. הוכחנו שנחנו מסוגלים להתעלות, הניצחון על אינטר הוא צעד חשוב, אבל המסע נמשך. עכשיו אנחנו חושבים על בארי".

אינטר בלחץ אמנם אלופת איטליה חלפה על פני צ'לסי ועלתה לרבע גמר ליגת האלופות, אבל בבית, בליגה המקומית, מתחולל נגדה מרד של ממש, כשגם מילאן אורבת מאחור. בתום המשחק מאמן אינטר ז'וזה מוריניו מיהר לעזוב את המגרש וסירב לדבר עם התקשורת. המאמן הפורטוגלי נראה מתוסכל וזועף עוד בדקות הסיום של ההתמודדות.

חלוץ אינטר דייגו מיליטו היה מאוכזב מאוד בסיום, גם בשל ההחמצה בתוספת הזמן וגם בשל התוצאה. "עשו עליי פנדל שהשופט לא ראה", התלונן הארגנטינאי והוסיף: "זה הפסד כואב, וזה טבעי שנהיה מאוכזבים, אבל האווירה רגועה ואנחנו מסתכלים קדימה. חסר לנו גול אחד. אבל התוצאה הזת לא משנה את העונה שלנו, הכל עדיין תלוי בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully