וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "אנחנו נלחמים על התואר"

מאמן ברצלונה יודע שקבוצתו מתקשה לשחזר את האלגנטיות מאשתקד: אינייסטה ייעדר לכ-10 ימים, יחמיץ את ארסנל

זלאטן איברהימוביץ עובר לאחרונה תקופה לא קלה, אבל אולי השער שכבש מול מאיורקה, שער שהעניק לברצלונה 0:1 ושלוש נקודות חשובות במשחק חוץ קשה, יוציא אותו לדרך חדשה ופוריה יותר. "הדבר הכי חשוב הוא שניצחנו, זה היה משחק קשה מול יריבה חזקה, אבל בסוף זה נגמר עם שלוש נקודות לזכותנו", אמר איברהימוביץ'. "איברה מאוד חשוב לנו ולא רק בזכות הגולים שהוא כובש", החמיא המאמן פפ גווארדיולה לחלוץ השבדי.

ברצלונה הייתה רחוקה מלהרשים מול מאיורקה והפגינה יכולת פושרת מאוד. לאונל מסי פתח על הספסל, משום שגווארדיולה רצה לתת לו מנוחה לקראת המשימות בליגת האלופות בליגה, אבל שש דקות לאחר תחילת המחצית השנייה הקוסם הארגנטינאי נכנס למשחק כדי להתחיל להניע את המכונה של ברצלונה. מסי אמנם לא היה מעורב בכיבוש השער של זלאטן איברהימוביץ' בדקה ה-63, אבל אין ספק שנוכחותו על המגרש תמיד חיובית עבור בארסה, וכושרו הפנטסטי מטיל מורא על היריבות.

"אנחנו נלחמים על התואר", אמר גווארדיולה ל"מארקה", "ידענו שאם לא נילחם פה ונשחק באגרסיביות, אז נחזור בלי ניצחון. מאיורקה הגיעה להזדמנויות, אבל בסך הכל ההגנה שלנו הייתה טובה ויחד עם האגרסיביות שלנו זאת הדרך להגיע עד הסוף".

למרות השער של איברהימוביץ', שהעניק לקאטלנים את מלוא הנקודות, יודע גווארדיולה כי המחיר שהוא ישלם על כך גבוה בהרבה. היום נודע כי אנדרס אינייסטה, שנפצע במשחק אמש, לא יהיה כשיר לרבע גמר ליגת האלופות מול ארסנל, בגלל פציעה בשריר הירך האחורי. אינייסטה ככל הנראה ייעדר למשך 10 ימים, והוא בספק גם למשחק הגומלין מול התותחנים, שייערך שבוע מאוחר יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully